#18576 Skrevet Mai 19, 2011 Noen som kan låne meg en hjelm til våler? Eller evt vet hvem som selger til greie priser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18577 Skrevet Mai 19, 2011 Biltema selger hjelmer til KjipeCharlie aka Technopål, men hvis du planlegger å kjøre oftere på bane ville jeg handlet en skikkelig Peltor eller OMP hjelm fra Kollevold.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18578 Skrevet Mai 19, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=16764978 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18579 Skrevet Mai 19, 2011 De hjelmene te biltema funke heilt greit! Hvertfall te bilkjøring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18580 Skrevet Mai 19, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=16764978 Det der er jo heller en til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18581 Skrevet Mai 19, 2011 Tror jeg må ha en sånn ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18582 Skrevet Mai 19, 2011 Tror jeg må ha en sånn ja! Å så lakkere du an GUL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18583 Skrevet Mai 19, 2011 Tror jeg må ha en sånn ja! Å så lakkere du an GUL Haha, så bler d kyllingbil med kinderegg kylling inni, hehehe:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18584 Skrevet Mai 19, 2011 Hadde vært rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18585 Skrevet Mai 19, 2011 Tips te hjelm e alpin hjelm på xxl o.l. mindre, og åpen foran så det ikkje blir så veldig varmt. Bedre hørsel åg som kan ver kjekt. Sent from my HTC Desire using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18586 Skrevet Mai 19, 2011 Gratulere med ny mobil og appen Tapatalk Finni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18587 Skrevet Mai 19, 2011 Du kan ta vekk signaturen i appen Finni!!! Kom du deg forresten t båden i tide? Har du lappen ennå? "Sent from my jobb-PC using tastaturet" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18588 Skrevet Mai 19, 2011 Da har jeg klart å ødelegge hele jævla lykta på golfen. Er tydligvis umulig å skifte pære på den dritten. Fy faen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18589 Skrevet Mai 19, 2011 Da har jeg klart å ødelegge hele jævla lykta på golfen. Er tydligvis umulig å skifte pære på den dritten. Fy faen Kossen klarte du det? Ka som e ødelagt då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18590 Skrevet Mai 19, 2011 Får ikke satt inn ballasten mens pæra er i, men uten går greit. Jeg tok i litt mye og hele linsa løsna, dette medførte at et deksel rundt linsa løsna. Linsa er på plass igjen, men det dekslet ligger nå løst inni lykta og jeg kommer ikke til å få satt det på igjen:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18591 Skrevet Mai 19, 2011 Folk i lokale i dag eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18592 Skrevet Mai 19, 2011 Fy faen jeg er så dum, fant jo ut hvordan man skulle gjøre det nå. Men må jo fortsatt skru ut lykta for å prøve å dele den å få på ringen. I tillegg mistenker jeg at ballasten er ødelagt siden det fortsatt ikke er lys. Nå har jeg jo pakka alt verktøyet i s2n som er 100mil unna, noen som har torx og det jeg trenger for å ta av fanger og lykt? Forresten, fant ut at rødt og hvitt blir rosa når man vasker det sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18593 Skrevet Mai 19, 2011 Eg har ennå 2 jakker, 2 solbriller og ei kapteins lue liggende etter festen. Kem sine e det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18594 Skrevet Mai 19, 2011 Eg har ennå 2 jakker, 2 solbriller og ei kapteins lue liggende etter festen. Kem sine e det? Tatlepåsen snakka någe om han hadde någe liggende. har han hentet noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18595 Skrevet Mai 19, 2011 Fy faen jeg er så dum, fant jo ut hvordan man skulle gjøre det nå. Men må jo fortsatt skru ut lykta for å prøve å dele den å få på ringen. I tillegg mistenker jeg at ballasten er ødelagt siden det fortsatt ikke er lys.Nå har jeg jo pakka alt verktøyet i s2n som er 100mil unna, noen som har torx og det jeg trenger for å ta av fanger og lykt? Forresten, fant ut at rødt og hvitt blir rosa når man vasker det sammen Pærene funka i alle fall på min bil før jeg tok dem ut, så de burde jo funke på din bil og... Har du prøvd begge pærene i samme lykta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18596 Skrevet Mai 19, 2011 Ja, men nok en gang har jeg klart å knekke den keramikken som er på siden der, men selve lederen er inntakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18597 Skrevet Mai 19, 2011 Bare hans fredrik som har vert og hentet brillene sine. Tok me frode sine og i samme slengen. E ein sort jakke me tf transport logo på, ein grå sroffjakke så det står selected inni. Ett par sorte oxygo briller og ett par sorte og hvite ray ban briller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18598 Skrevet Mai 19, 2011 Den ene jakka og kaptein lue er min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18599 Skrevet Mai 19, 2011 Det tar mindre enn to døgn for USPS å frakte ein pakke fra Chicago te Oslo, men Posten bruge over 1 uke i tollen, 2 døgn fra Oslo te Stavanger over 1 døgn fra Stavanger sentrum te Madla.. Menmen, like blid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18600 Skrevet Mai 19, 2011 Det tar mindre enn to døgn for USPS å frakte ein pakke fra Chicago te Oslo, men Posten bruge over 1 uke i tollen, 2 døgn fra Oslo te Stavanger over 1 døgn fra Stavanger sentrum te Madla.. Menmen, like blid Madla postkontor suger, var grunn nok til å flytte ifra der! Eg e nok i lokalet ifra 19:00 idag :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...