Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Noen som kan låne meg en hjelm til våler?

Eller evt vet hvem som selger til greie priser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema selger hjelmer til KjipeCharlie aka Technopål, men hvis du planlegger å kjøre oftere på bane ville jeg handlet en skikkelig Peltor eller OMP hjelm fra Kollevold.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hjelmene te biltema funke heilt greit! ;) Hvertfall te bilkjøring...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg må ha en sånn ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å så lakkere du an GUL : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å så lakkere du an GUL : ja :

Haha, så bler d kyllingbil med kinderegg kylling inni, hehehe:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips te hjelm e alpin hjelm på xxl o.l. mindre, og åpen foran så det ikkje blir så veldig varmt. Bedre hørsel åg som kan ver kjekt.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere med ny mobil og appen Tapatalk Finni ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ta vekk signaturen i appen Finni!!!

Kom du deg forresten t båden i tide? Har du lappen ennå? :D

"Sent from my jobb-PC using tastaturet"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg klart å ødelegge hele jævla lykta på golfen. Er tydligvis umulig å skifte pære på den dritten. Fy faen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg klart å ødelegge hele jævla lykta på golfen. Er tydligvis umulig å skifte pære på den dritten. Fy faen

Kossen klarte du det? Ka som e ødelagt då?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke satt inn ballasten mens pæra er i, men uten går greit. Jeg tok i litt mye og hele linsa løsna, dette medførte at et deksel rundt linsa løsna. Linsa er på plass igjen, men det dekslet ligger nå løst inni lykta og jeg kommer ikke til å få satt det på igjen:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk i lokale i dag eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen jeg er så dum, fant jo ut hvordan man skulle gjøre det nå. Men må jo fortsatt skru ut lykta for å prøve å dele den å få på ringen. I tillegg mistenker jeg at ballasten er ødelagt siden det fortsatt ikke er lys.

Nå har jeg jo pakka alt verktøyet i s2n som er 100mil unna, noen som har torx og det jeg trenger for å ta av fanger og lykt?

Forresten, fant ut at rødt og hvitt blir rosa når man vasker det sammen :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ennå 2 jakker, 2 solbriller og ei kapteins lue liggende etter festen. Kem sine e det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ennå 2 jakker, 2 solbriller og ei kapteins lue liggende etter festen. Kem sine e det?

Tatlepåsen snakka någe om han hadde någe liggende. har han hentet noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen jeg er så dum, fant jo ut hvordan man skulle gjøre det nå. Men må jo fortsatt skru ut lykta for å prøve å dele den å få på ringen. I tillegg mistenker jeg at ballasten er ødelagt siden det fortsatt ikke er lys.

Nå har jeg jo pakka alt verktøyet i s2n som er 100mil unna, noen som har torx og det jeg trenger for å ta av fanger og lykt?

Forresten, fant ut at rødt og hvitt blir rosa når man vasker det sammen :(

: haha :

Pærene funka i alle fall på min bil før jeg tok dem ut, så de burde jo funke på din bil og... Har du prøvd begge pærene i samme lykta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men nok en gang har jeg klart å knekke den keramikken som er på siden der, men selve lederen er inntakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hans fredrik som har vert og hentet brillene sine. Tok me frode sine og i samme slengen. E ein sort jakke me tf transport logo på, ein grå sroffjakke så det står selected inni. Ett par sorte oxygo briller og ett par sorte og hvite ray ban briller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ene jakka og kaptein lue er min :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tar mindre enn to døgn for USPS å frakte ein pakke fra Chicago te Oslo, men Posten bruge over 1 uke i tollen, 2 døgn fra Oslo te Stavanger over 1 døgn fra Stavanger sentrum te Madla.. Menmen, like blid :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tar mindre enn to døgn for USPS å frakte ein pakke fra Chicago te Oslo, men Posten bruge over 1 uke i tollen, 2 døgn fra Oslo te Stavanger over 1 døgn fra Stavanger sentrum te Madla.. Menmen, like blid :)

Madla postkontor suger, var grunn nok til å flytte ifra der!

Eg e nok i lokalet ifra 19:00 idag :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.