#18601 Skrevet Mai 19, 2011 Madla postkontor suger, var grunn nok til å flytte ifra der! Eg e nok i lokalet ifra 19:00 idag :-) Ja, det gjørr de.. Har tilogmed fått hentelapp og gått hjem tomhendt fordi de ikke fant pakken på postkontoret.. Flott Ok, tar turen ud då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18602 Skrevet Mai 19, 2011 Sånn ser det ut, noen som vet om det er mulig å skru ut linsa så jeg får handa inn å kan klemme på plass den chrome dingsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18603 Skrevet Mai 19, 2011 Ka nå du har bestilt doffer? Ka jakke som er din frank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18604 Skrevet Mai 19, 2011 den tf greia, men den kan du godt kaste for min del. Men ta vare på kaptein lua, den er sjef 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18605 Skrevet Mai 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18606 Skrevet Mai 19, 2011 det går bra.. Hehe.. ekspertisen ankommer senere.. ehhh... Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18607 Skrevet Mai 19, 2011 Takk for responsen gutta Hadde jo tenkt å kjøpe coilovers for noe av skattepengene uansett, men hadde vært digg å ha en eu godkjent bil før den tid... Trenger jeg bare å bytte fjærene bak eller har alt nr som må være likt på hele bilen? hmmm.. rekker jeg å montere, hjulstillingskontroll, lyskontroll og godkjenning på biltilsynet fra 10 juni og ut måneden? ps: ikke noe problem å kjøre med den sånn den er nå, så haster jo ikke i den forstand... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18608 Skrevet Mai 19, 2011 Gratulere med ny mobil og appen Tapatalk Finni Ohh yeah... endelig blei eg åg litt 2010. Snart i flensburg nå så blir det to kalde på favoritt puben i vågen i 18grader å skyfri himmel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18609 Skrevet Mai 19, 2011 Frank: inkompetent østlending? Stian: De svarte og hvite rayban brillene er mine. Glasset er sprukket på begge sider så de kan du donere tilbake til naturen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18610 Skrevet Mai 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18611 Skrevet Mai 19, 2011 [YOUTUBE] Derfor kjøre me isje fransk!! Tar jo kortere tid i S3'en jo!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18612 Skrevet Mai 19, 2011 Starfire RS-R1.0 Starfire hjemmeside Det er vel ingen som har vært borti dette dekket? har googlet en del uten store resultater. Eneste jeg fant var en tråd her. Link Høres jo ikke så helt gale ut i forhold til prisen. Men spørsmålet mitt er om de er 100% runde. Jeg kan fint overleve et dekk som ikke er det beste på vått, men ujevnheter i dekkbanen utgår med høye kneløft. Hei, har solgt noen av desse på sjappa, det er ufattelig dårlig på vått føre, og jeg har dårlig samvittighet for å selge det. Selger det ikke uten at kunden forlanger å få dette dekket, til tross for mine advarsler Vær snill og gå opp ett hakk Edit: de har dekksider som ser ut som en valk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18613 Skrevet Mai 19, 2011 Da var lampa fiksa, eller ikke. Har vel nå konstantert at det er styreenheten til høyre lampa som er ødelagt. Så kommer spørsmålet... hvor mye koster det å fikse den? Er vel sikkert like dyrt som å kjøpe en ny bil det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18614 Skrevet Mai 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18615 Skrevet Mai 20, 2011 Sitter her å vurderer å kjøpe en passat 3c.. han som jeg skal kjøpe av har solgt (!?) sommerfelger og dekk til den så den går nå rundt på piggfritt.. noen her som har noen brukbare 17-18-19" felger med dekk som holder en sesong eller 2 som jeg kan få biiiiilllig? Brenner litt mer penger enn jeg ville om jeg kjøper den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18616 Skrevet Mai 20, 2011 Noe for dieselhuene her inne? i Ingen importavgift heller(bortsett fra Bamsemums) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18617 Skrevet Mai 20, 2011 Sitter her å vurderer å kjøpe en passat 3c.. han som jeg skal kjøpe av har solgt (!?) sommerfelger og dekk til den så den går nå rundt på piggfritt.. noen her som har noen brukbare 17-18-19" felger med dekk som holder en sesong eller 2 som jeg kan få biiiiilllig? Brenner litt mer penger enn jeg ville om jeg kjøper den... 16" felgar på vinter? Hvis det så har eg sommardekk (Michelin) så du kan legga på dei så du kan få for 500kr Så brenne du ikkje så alt for mye penger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18618 Skrevet Mai 20, 2011 Tror nok det er 16" på de piggfrie ja.. Allikevel så får jeg problemet igjen i vinter da men skal ha det i bakhodet at du har dekk der så får jeg se hva som dukker opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18619 Skrevet Mai 20, 2011 Noe for dieselhuene her inne? iIngen importavgift heller(bortsett fra Bamsemums) Ser det står an e godkjent, men e nok ikkje godkjent med mer enn 100 eller 130hk, slite vel bittelitt hos vegvesenet når du åpne panseret... Og 310hk uten å ha rørt toppen e bullshit, garantert. Men sikkert ein kjekke einser å kjøra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18620 Skrevet Mai 20, 2011 Någen her som klare finna ei svarte hattehylla te golf mk4 te salgs i tyskland mellom flensburg, køln, munchen? Va ikkje så enkelt jo. Sent from my Nokia 3210 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18621 Skrevet Mai 20, 2011 Någen her som klare finna ei svarte hattehylla te golf mk4 te salgs i tyskland mellom flensburg, køln, munchen? Va ikkje så enkelt jo. Sent from my Nokia 3210 using Tapatalk Søk på Golf 4 Hutablage 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18622 Skrevet Mai 20, 2011 (endret) Finni kjem te å blakke seg på hiddentrafikk i tyskland Sent from my jobbpc m/ x2 24" HP LCD using Firefox 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18623 Skrevet Mai 20, 2011 haha, jeg også. Sent from my laptop via iphone 4 / 3g 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18624 Skrevet Mai 20, 2011 Sent from my Nokia 3210 using Tapatalk Sent from my jobbpc m/ 24" HP LCD using Firefox Sent from my laptop via iphone 4 / 3g HÆHÆHÆ!! Sent from my Iphone 4 using my Dick! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18625 Skrevet Mai 20, 2011 HÆHÆHÆ!! Sent from my Iphone 4 using my Dick! hahaha Sent from my Iphone 3GS while I'm doing your mom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...