#18676 Skrevet Mai 21, 2011 "For liten avstand til forankjørende, jf. trafikkreglene § 5 nr. 3" Den ryker vell 3/4 av de som kjører på motorveien på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18677 Skrevet Mai 21, 2011 Ja, ser eg kan i hvertfall trimma moped med godt mot.. Ingen prikker å miste der! HEhe.. Sorry Kjell, men du får nok 3 prikker (må lera deg å lesa!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18678 Skrevet Mai 21, 2011 Fått tak i litt inside information: JULA KOMME TE STAVANGER ALIKAVEL!!! og eg vett kor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18679 Skrevet Mai 21, 2011 Kor då? Fekk de lov å ver i gamle lefdal bygget alikevell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18680 Skrevet Mai 21, 2011 Någen her så drive med bilpleie så vil jørr någen kroner? Send meg en pm isåfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18681 Skrevet Mai 21, 2011 Ta kontakt med Kjell Rolund. Han e flinke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18682 Skrevet Mai 21, 2011 Fekk pm av søren her som sa det sama så eg har sendt kjell ein melding Bler mye mas fra meg nå men eg drive å kjøbe meg nye bil.. passat 3c stv.. 2.0TDI så må ha endel ting i boks her Kem e goe å billige på solfilm i området? både meg å kompisen min ska ha.. han har ein 2010 Passat R-Line som ska sota framvinduene å det ska eg åg viss eg kjøbe den eg har sett på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18683 Skrevet Mai 21, 2011 http://www.topgear.com/uk/car-news/one-off-ferrari-superamerica-2011-20-05 corvette fra sia skyline/bugatti bakfra foran porsche audi felger men på en måte ganske kult. bare farge som suger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18684 Skrevet Mai 21, 2011 ferrarien va fede då.. likte felgane eg.. kosta vel liga mye så nye bilen eg ska ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18685 Skrevet Mai 21, 2011 ferrarien va fede då.. likte felgane eg.. kosta vel liga mye så nye bilen eg ska ha tviler jeg på. denne ferrarien er bare byggt en gang koster sikkert 700 000 + 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18686 Skrevet Mai 21, 2011 va felgane eg tenkte på så sikkert e dyrare enn bilen eg ska ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18687 Skrevet Mai 21, 2011 Kor då? Fekk de lov å ver i gamle lefdal bygget alikevell? Nei, ny plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18688 Skrevet Mai 21, 2011 Nei, ny plass Kor då? Kan ikkje sei a uten å sei b! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18689 Skrevet Mai 21, 2011 Fekk pm av søren her som sa det sama så eg har sendt kjell ein melding Bler mye mas fra meg nå men eg drive å kjøbe meg nye bil.. passat 3c stv.. 2.0TDI så må ha endel ting i boks her Kem e goe å billige på solfilm i området? både meg å kompisen min ska ha.. han har ein 2010 Passat R-Line som ska sota framvinduene å det ska eg åg viss eg kjøbe den eg har sett på. Dekoratøren har greie priser og gjør ein bra jobb. Har brukt han på octaviaen. Har lokale på siden av forus bilpleie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18690 Skrevet Mai 21, 2011 tviler jeg på. denne ferrarien er bare byggt en gang koster sikkert 700 000 + Hehe, du er fremdeles i tyskland ser jeg... her i norge får du vel ikke noen ny ferrari til 700K: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18691 Skrevet Mai 21, 2011 Hehe, du er fremdeles i tyskland ser jeg... her i norge får du vel ikke noen ny ferrari til 700K: rolleyes Tror det var ironi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18692 Skrevet Mai 21, 2011 Oisann, såg på den gamle eg.. hehe.. jaja, he mange prikka å gå på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18693 Skrevet Mai 21, 2011 Så en russisk registert Golf 6 GTI på universitetet igår, med ei småfrekk russisk dame bak rattet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18694 Skrevet Mai 21, 2011 Den har jeg og sett, men har ikke sett sjåføren. Kansje Andrè kjenner henne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18695 Skrevet Mai 21, 2011 Tror det var ironi Klarer ikke å tolke det slik, men ok:) Så en russisk registert Golf 6 GTI på universitetet igår, med ei småfrekk russisk dame bak rattet DU MÅ JO TA BILDE DA! Ikke bare si at du har sett ei frekk russerdame for å friste oss! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18696 Skrevet Mai 21, 2011 Merkeligste ironien jeg har sett i mitt liv hvertfall, det skal være for sure DU MÅ JO TA BILDE DA! Ikke bare si at du har sett ei frekk russerdame for å friste oss! Eg ska ta bilde av ho nestegang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18697 Skrevet Mai 21, 2011 Noen som har 3M maskeringsteip liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18698 Skrevet Mai 21, 2011 (endret) tror eg har en halv rull elle noge liggane hehe.. men d e den smale.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18699 Skrevet Mai 21, 2011 Hehe.. Fine, må ha imårå Tenkte ikkje på å kjøba idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18700 Skrevet Mai 21, 2011 sånnein blåe du trenge? eg trooooor eg har ein rull i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...