#18751 Skrevet Mai 23, 2011 Har meca noen butikk? Eller må eg ringa å så henta på verksted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18752 Skrevet Mai 23, 2011 http://www.meca.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18753 Skrevet Mai 23, 2011 Meca har butikk så selge deler øve disk på Vibemyr, prisane finne du på nettsiå så Doffer linka te. Trekk fra 23% klubbrabatt (husk ta med medlemskortet!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18754 Skrevet Mai 23, 2011 Alf, Biltema har bremseskiver bak te 249kr pr. stk. te bilen din (3B, 3BG, Audi 100 osv. bruke samme skivene). Eg har faktisk god erfaring med skiver derfra men ikkje kjøp klosser der! Klosser koste 322,50kr hos Meca med rabatt for ett sett te bakbremsene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18755 Skrevet Mai 23, 2011 Eg prøvde skiver te a6'en min på feiltema.. då fekk eg feil skiver å slitasjevarslerpluggen på klossane va heilt på bærtur i forhold te den på bilen.. måtte levera alt tilbake... å det var etter at de hadde sjekka ka deler eg sko ha på regnr. Uansett.. Meca e konge! han eine der ute har goe peiling på VAG åg.. han jobbde på møller før å der e dår kjempeservice!! Te min a6 så betalte eg onna 2K for skiver + klossar. å det va bare med 15% statoil rabatt.. har isje fått med meg at vacn hadde rabattavtale me di! Va isje någe problem å skifta verken klosser eller skiver foran på a6en sjøl heller å eg e isje någe supermekaniker Eg skifta caliper i same slengen på eina siå for di har ein tendens te å ryka på disse bilane (min va røgen) den brukte eg biltema sin på å den såg isje eg forskjell på fra den originale (va ca halv pris i forhold te meca på calipere) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18756 Skrevet Mai 23, 2011 Eg prøvde skiver te a6'en min på feiltema.. då fekk eg feil skiver å slitasjevarslerpluggen på klossane va heilt på bærtur i forhold te den på bilen.. måtte levera alt tilbake... å det var etter at de hadde sjekka ka deler eg sko ha på regnr. Du finne jo fram rett delenummer sjøl før du handle, stol aldri på ein fjortis bak ein deledisk Eg har fått bremseklosser te å bokstavelig talt tatt fyr uten at Biltema skivene blei skeive 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18757 Skrevet Mai 23, 2011 Nogen som trenge nedre fjærbeinsfeste framme til A4 2001-2007?? He eit lass av de liggande. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18758 Skrevet Mai 23, 2011 Har et lite problem angåande meca rabatt... har ennå ikkje fått mitt medlemskort =S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18759 Skrevet Mai 23, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2307894#post2307894 ... fordi dåke i stavanger e så supergreie spamspamspam 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18760 Skrevet Mai 23, 2011 filmsnutt fra vårsleppe: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2307923#post2307923 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18761 Skrevet Mai 24, 2011 Kanskje kjøpe hus neste uke!? kryss fingers folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18762 Skrevet Mai 24, 2011 nice:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18763 Skrevet Mai 24, 2011 Kor du ska kjøpe hus? Det så du linket til i sandnes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18764 Skrevet Mai 24, 2011 2 pakker sendt ifra avsender i slutten av April med vanlig post. De 2 blir først sendt ut av England den 20 Mai, og har enda ikke kommet inn til Norge. (med andre ord har de iche begynt den toll prosessen i norge!) Til sammenligning, DHL sendte en pakke på Tirsdag ifra California og den fikk eg på på døra på Fredag. UPS sendte 4 svære pakker ifra Tyskland på Fredags kveld og de fikk jeg på Torsdag (Tirsdag var 17 mai). FEDEX sendte en pakke på Onsdag sist uke ifra USA, den ligger nå klar på postkontoret. HVA SKJER MED POSTEN?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18765 Skrevet Mai 24, 2011 Rå lav hvit scirocco 3 med store hvite felger observert på buøy for 10min siden. Vidar Berge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18766 Skrevet Mai 24, 2011 Noen så har fått sitt medlemskort i VACN så har lyst å verme te meca i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18767 Skrevet Mai 24, 2011 Noen så har fått sitt medlemskort i VACN så har lyst å verme te meca i dag? Du vet du handler mye når de legger inn rabatten uten at du trenger å spør/vise :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18768 Skrevet Mai 24, 2011 alf karsten: skriv ut en utskrift fra min side eller noe her på forumet så ser de du er medlem.. holder det når du sier du ikke har fått kortet tipper jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18769 Skrevet Mai 24, 2011 Ringte meca Sandnes. Di sa at eg måtte ha korte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18770 Skrevet Mai 24, 2011 Skulle aldri skru på motorsykkelen......Nuvell! Ja, det ligge ei øks på golvet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18771 Skrevet Mai 24, 2011 Går drastiskt te verk ser eg. Ka nå du ska skru på då? Trodde sykkelen va tipp topp eg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18772 Skrevet Mai 24, 2011 Selv om sykkelen e tipp topp standsmessig betyr ikkje det at det ikkje fins rom for forbedringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18773 Skrevet Mai 24, 2011 Du så sto i fergekø i dag Stian? Såg både deg å søren bere i byen i 8-9 tiå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18774 Skrevet Mai 24, 2011 Skulle aldri skru på motorsykkelen......Nuvell! Ja, det ligge ei øks på golvet.. Dramatisk? Har du iche bare løsnet på noen deksler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18775 Skrevet Mai 24, 2011 mh... ingen som observerer Robin for tia! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...