Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

vind Petter... vind... du har vel hørt lyden t ein R32 før så d e nok isje så farligt;) komme nok mer film seinare me motorlyd:)

Ein av dei tingå GoPro absolutt sko hatt, inngang for ekstern mikrofon :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forferdelig kjøremusikk men kul film! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein av dei tingå GoPro absolutt sko hatt, inngang for ekstern mikrofon :)

e snakk om at d komme:)

Men når du plasseran i nærheten av motor eller eksos som lage bra me lyd så stengan ude all aen støy, så d e jo gudd:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va blank den bilen der... Hehe.. :P Eg au vil kjøra der! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt flerne bilder fra Ringen :)

DSC_0341.jpg

IMG_8994_Touristenfahrten_22052011.jpg

IMG_7888_Touristenfahrten_22052011.jpg

IMG_3222.jpg

104581.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orange e den nye fargen?

Porsche GTR3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finni,Frank og Robin(?)

Vi ser helst at dere forblir i Tyskland.

EHEC-smitten som har brutt ut i Nord-Tyskland.

: smil :

Den sprer seg enten fra grønnsaker eller fra avføring til munn. Dersom nordmenn unngår å spise agurk, tomat og salat på reise i Tyskland,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min bekymrede mor har allerede ringt å varslet :-)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk from Low Familia treffen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å faen, skulle ikke hatt shitfest med finni da. Smitte fra avføring til munn er farlig :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satse på at dåkke forberede Østerrike te me kåmme nerøve Finni?? :D Kjenne eg bejynne å ble klar fårr tur nå... : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sikkert någen har fått me sg så kjøpte eg mg ein 525TDS nettopp, av ein kar i Sandnes.

Årsavgiftå va ikkje betalt, men dt visste eg så me skreiv i kjøps kontrakten at selger skulle betale denne snarest.

Någe ann såklart ikkje har gjort ennå å eg har fått regning på skyldig årsavgift på kr 3300kr : eek :

Eg har ikkje vert borti sånnt før. Någen så har tipps te ka eg kan jørr for å få han te å betala? Har prøvd å mast, men nå tar ann ikkje telefonen lenger..

Då va dette løst :) Ringte han fra far min sin mobil. Klart han svarte med en gang da ja...

Sa jeg kom ut til han på søndag og leverte regningen. Ingen problem det sa han. Men ring før du kommer.

Nå på søndag dro jeg og en kamerat ut, uten å ringe først. Banket på døra. Han så rimelig overasket ut hehe. Leverte regningen og sa han skulle betale den. Så gikk vi. Tenkte med en gang når jeg gikk at han aaldri kom til å betale den. Men til min store overaskelse så var den betalt :) Endelig slipper jeg å være redd for å bli avskiltet hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faatt god tilbud og kjöpte daily driver i dag.

90 hester 1,9TDeadI : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du måtte ha ein diesel du au! Hehe.. :D Satse på det er bare å tut å kjør med denne da Søren! Tvi tvi!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du måtte ha ein diesel du au! Hehe.. :D Satse på det er bare å tut å kjør med denne da Søren! Tvi tvi!

u know me :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten sann kan dei sjå ut:

IMG_0162.jpg

Med 225/40 r18 toyo r888

Er ultraleggera da, men 8 kg felgen er heilt ok:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go morgen stavanger:) Lurte på om det er noen som skal oppover til våler. Er snakk om å ta med seg en dør til en audi a8. Tar ikke mye plass om en skrur av ramma til glasset.Trenger heller ikke å komme frem i super stand, men bør vere rimelig grei:) Selvfølgelig blir det belønnet i form av cash. Ta kontakt på pm om noen har plass. Mvh Bjørn Ove Hjelle

Da er det faktisk ett par stykker som kunne ta med seg:) Da ordner det seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go morgen stavanger:) Lurte på om det er noen som skal oppover til våler. Er snakk om å ta med seg en dår til en audi a8. Tar ikke mye plass om en skrur av ramma til glasset.Trenger heller ikke å komme frem i super stand, men bør vere rimelig grei:) Selvfølgelig blir det belønnet i form av cash. Ta kontakt på pm om noen har plass. Mvh Bjør Ove Hjelle

kanskje du skriver samme post også her en gang :)

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=205987

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

we got a facebookgroup, we got a ass of active members, we got a workshop, we got burgerkongene, we got a load of off-topic...

TAKK FOLKENS :)

noe jeg glemte!? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.