#18951 Skrevet Mai 29, 2011 Takke for tilbudet, men ja. E en 3 lednings lambda, men e en lamdba en lambda (shortband). E an liksom lige uansett?Såg mekonomen sko ha 1500, så tror bare eg fikse en sånnen om de har på lager i mårå, kan jo gje deg en lyd Stian om eg ikkje får tag i. Breibåndslambda ser eg ikkje poenget i så lenge det kun lett trimming. Bler liksom som litt sånn så de på essoen så har oljetrykk, oljetemp, vacum, bensin trykk, vann temp klokker utenom på 1,6l deprimera. Gidde jo aldri fylla med på det uansett:p LC-1 en koste jo 1500 fra statene! Va bare derfor eg tenkte det va lika greit å kjøpe en sånn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18952 Skrevet Mai 29, 2011 Ja takk! Funke nå sikkert bedre enn skrallå eg har nå. kan isje du ringa meg når du e her? 92452594 E ann elektriske? Trenge kompressor te an. Sende du ei adressa på PM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18953 Skrevet Mai 29, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18954 Skrevet Mai 29, 2011 Takk stavanger for at du har det mest ustabile været i verden, perfekt for oss som ikkje har garasje og vil vokse bil Tror eg har spylt og tørka bilen klar for voksing 4 ganger idag. Hver jævla gang begynner det å regne 2min etterpå. fy faen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18955 Skrevet Mai 29, 2011 Du skulle vært her nede Hansi! Perfekt vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18956 Skrevet Mai 29, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18957 Skrevet Mai 29, 2011 Å hekkan.....Greie temp dokke har Finni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18958 Skrevet Mai 29, 2011 Takk stavanger for at du har det mest ustabile været i verden, perfekt for oss som ikkje har garasje og vil vokse bil Tror eg har spylt og tørka bilen klar for voksing 4 ganger idag. Hver jævla gang begynner det å regne 2min etterpå. fy faen. Vurdert å sjekka værvarselet før du sette i gang sånne prosjekter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18959 Skrevet Mai 29, 2011 B-b-billig! Noen så har tørketrommel så krympe felger ett par tommer? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28814077 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18960 Skrevet Mai 29, 2011 Vurdert å sjekka værvarselet før du sette i gang sånne prosjekter? det va faktisk meldt opplett i den tidsperioden eg prøvde først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18961 Skrevet Mai 29, 2011 Opplett! Her i stavanger hette det opphold! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18962 Skrevet Mai 29, 2011 Hansi, foran lager på jobb er jo "tak". Hvis vinden ikke blåser så mye kan man sikkert stå der uten å få noe vann på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18963 Skrevet Mai 29, 2011 Petter Bukkholm : Her e der bobla t deg, men der e muligens litt liden motor i na http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=214805 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18964 Skrevet Mai 29, 2011 Ser ikke noe prosjekt i den. Er jo helt strøken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18965 Skrevet Mai 29, 2011 kan ikke "ødelegge" en strøken boble 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18966 Skrevet Mai 29, 2011 Opplett! Her i stavanger hette det opphold! Poteito Potato Forresten så glede eg meg te jobb i mårå, deiligt å ver fra Haugesund når FKH vinne og Viking tape (og fortsatt ligge på BÅNN av tabellen) Sjøl om eg ikkje bryr meg alt for mye om fotball så e det dritgøy å mobba dei så tar det dødsseriøst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18967 Skrevet Mai 29, 2011 Ser ikke noe prosjekt i den. Er jo helt strøken. Eg konne isje veda at det va opppusningsprosjekt ann va på jakt itte ! Eg fekk bare hørra av Petter L på lørdag at Petter B sko ha seg bobla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18968 Skrevet Mai 29, 2011 Eg konne isje veda at det va opppusningsprosjekt ann va på jakt itte !Eg fekk bare hørra av Petter L på lørdag at Petter B sko ha seg bobla Sorry at eg ikkje la ut detaljert beskrivelse av akkurat ka han va på jakt itte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18969 Skrevet Mai 29, 2011 Sorry at eg ikkje la ut detaljert beskrivelse av akkurat ka han va på jakt itte dårlig gjort, rett og slett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18970 Skrevet Mai 29, 2011 Sorry at eg ikkje la ut detaljert beskrivelse av akkurat ka han va på jakt itte Hehe. Det går heilt fint altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18971 Skrevet Mai 29, 2011 Trodde det va allmenne kunnskap at noen trenger det inn med t-skje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18972 Skrevet Mai 29, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18973 Skrevet Mai 30, 2011 Hva er greia med båtisen ? Ser flere sider har mye bilder av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18974 Skrevet Mai 30, 2011 Ja, jeg skjønner heller ikke noe av det der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18975 Skrevet Mai 30, 2011 Da er bilen min på vei fra russland med sibir ekspressen, håper den rekker vålerbanen. Hvis den er hel da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...