#19101 Skrevet Juni 6, 2011 Spare vel ennå merr på å ta øve Suleskar, og så e det ENNÅ kjekkare. Men ganske ujevnt og kan ver ekkelt, sludda der forrige helg når eg kjørte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19102 Skrevet Juni 6, 2011 D e øve suleskar me kjøre ja!! E bare tull å kjøra ner t Tonstad! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19103 Skrevet Juni 6, 2011 Var veiene greie? kor lang tid dåke brukte? når jeg la suleskar inn på kartet lagde han bare en omvei http://kart.gulesider.no/m/ad8RP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19104 Skrevet Juni 6, 2011 Veiene e ok, men dår e enkelte plasser du bør ta d litt rolig i din bil, hehe:) Brukte ca. 9timer inkl. alle stopp me hadde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19105 Skrevet Juni 6, 2011 Var veiene greie? kor lang tid dåke brukte? når jeg la suleskar inn på kartet lagde han bare en omvei http://kart.gulesider.no/m/ad8RP Du har lagt inn feil suleskar, men gule sider vil vist ikkje kjøra den veien samma koss eg legge det inn Tror dette blei rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19106 Skrevet Juni 6, 2011 http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Sandnes,+Norge&daddr=Gardermoen+lufthavn+(OSL),+2061+Gardermoen,+Norge&hl=no&geocode=FUcIggMdWnVXACn1nJt7QzY6RjHgCWm2YlXv5g%3BFfeQlgMdh1ypACkltgEVkINBRjGJZjYuSsWn6A&mra=pd&sll=59.532291,8.405223&sspn=3.437572,9.481201&ie=UTF8&ll=59.478569,8.448486&spn=3.443253,9.481201&z=7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19107 Skrevet Juni 6, 2011 Spare vel ennå merr på å ta øve Suleskar, og så e det ENNÅ kjekkare. Men ganske ujevnt og kan ver ekkelt, sludda der forrige helg når eg kjørte. litt kjapp når jeg så på kartet.. selvsagt over Suleskaret:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19108 Skrevet Juni 6, 2011 Veiene e ok, men dår e enkelte plasser du bør ta d litt rolig i din bil, hehe:) Brukte ca. 9timer inkl. alle stopp me hadde... Er jo mye raskere rundt kysten da:D. eller hadde dere sykt mange stopp? Edit: 9 timer fra Våler ja.. 9 timer fra Oslo var litt drøyt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19109 Skrevet Juni 6, 2011 Det e faktisk blitt omtrent like raskt langs kysten som over fjellet nå, men EVIG mye kjedeligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19110 Skrevet Juni 6, 2011 Fra Våler ja;) Men vi hadde minst 1time bare med pauser til sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19111 Skrevet Juni 6, 2011 Når eg allerede e i kongsberg er vel fjellet raskere uansett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19112 Skrevet Juni 6, 2011 Når eg allerede e i kongsberg er vel fjellet raskere uansett? Jeg vil tror det. Over fjellet er det mye mye spennendere, du kan kjøre litt race med deg sjøl av og til, utrolig god luft der oppe, mye å se, ikke mye/ingen traffik, lite med bensinstasjoner, rolig og så mye mer skal kjøre flere ganger over fjellet fra nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19113 Skrevet Juni 6, 2011 Når eg allerede e i kongsberg er vel fjellet raskere uansett? Ja, det er det ingen tvil om! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19114 Skrevet Juni 6, 2011 Det e faktisk blitt omtrent like raskt langs kysten som over fjellet nå, men EVIG mye kjedeligere. Spørs litt når du kjører Litt over 5 timer fra Sandvika til stavanger tidlig om morgenen eller sent på kvelden klarer du over fjellet, men under 6 tiner rundt kysten har ikke jeg klart enda uansett tidspunkt på døgnet.. Det skiller jo ca 8-9 mil om jeg ikke husker feil.. Men fjellet er mye mer artig ser man vekk fra potensielle møter med sauer som nekter å flytte seg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19115 Skrevet Juni 6, 2011 5timer langs kysten midt på natta, gjennomsnittsforbruk 0,9 med a6n. Keine problem Selv om jeg alltid kjører fjellet hvis jeg kan, er en sinnsyk artig vei og man sparer mye tid på det (ingen bompenge stasjoner heller) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19116 Skrevet Juni 6, 2011 5timer langs kysten midt på natta, gjennomsnittsforbruk 0,9 med a6n. Keine problem Selv om jeg alltid kjører fjellet hvis jeg kan, er en sinnsyk artig vei og man sparer mye tid på det (ingen bompenge stasjoner heller) Snittfart på over 100 da.. Galning Det er nå Bomstasjon på vei ned fra Sirdal . Men det er vel 5 rundt kysten...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19117 Skrevet Juni 6, 2011 Hans: Komme innom meg i skien en tur da .. 91648820 . så kjører du bø i telemark : dalen osv André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19118 Skrevet Juni 6, 2011 Tur-Retur Stavanger - Rudskogen blir 485,- i bompenger var det vel. Usikker på hvor mye det blir til Våler. Er uansett en bompengestasjon på vei opp til Sirdalen (40,-) Så snart de er ferdige med å lage to felts veien ferdig opp til Honnadalen så er det ganske god vei å kjøre over fjellet. Var vel kun der og før kongsvinger det var veiarbeid i går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19119 Skrevet Juni 6, 2011 Skulle gjerne gjort det, men er mildt sagt dritlei av omveier nå.. Vil bare komme meg hjem Skal bort flere ganger i sommer, så kan komme innom da, lett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19120 Skrevet Juni 6, 2011 Då va det bare å begynna gjør seg klar for skogen!! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=215405 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19121 Skrevet Juni 7, 2011 Noen som skaffer Teng Tools billig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19122 Skrevet Juni 7, 2011 Noen som skaffer Teng Tools billig? Meine de hadde någe på tilbud på mekonomen stavanger.. 70% meine eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19123 Skrevet Juni 7, 2011 Ka e i grunnen værst? Kjøba seg ein gammale norsk registrert golf mk3 å pussa opp å bygga om te vr6 turbo som aldri vil bli godkjent? Fremfor å kjøba ein tysk/svensk Golf mk3 orginal vr6 med turbo, lite rust og garantert i bedre stand en snittet i norge, å handle en 1500,- vrak mk3 som man bruker skiltene fra? Sent from my Commadore 64 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19124 Skrevet Juni 7, 2011 Ka e i grunnen værst? Kjøba seg ein gammale norsk registrert golf mk3 å pussa opp å bygga om te vr6 turbo som aldri vil bli godkjent? Fremfor å kjøba ein tysk/svensk Golf mk3 orginal vr6 med turbo, lite rust og garantert i bedre stand en snittet i norge, å handle en 1500,- vrak mk3 som man bruker skiltene fra? Sent from my Commadore 64 using Tapatalk Eg vil tippa nummer 2. Blir vell dokumentforfalskning i større grad deR? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19125 Skrevet Juni 7, 2011 Ka e i grunnen værst? Kjøba seg ein gammale norsk registrert golf mk3 å pussa opp å bygga om te vr6 turbo som aldri vil bli godkjent? Fremfor å kjøba ein tysk/svensk Golf mk3 orginal vr6 med turbo, lite rust og garantert i bedre stand en snittet i norge, å handle en 1500,- vrak mk3 som man bruker skiltene fra? Sent from my Commadore 64 using Tapatalk Den siste går fint helt til du krasjer og gjør 14tissen som sitter på lam og du må betale hele erstatningen på 20 millioner fra egen lomme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...