#19276 Skrevet Juni 13, 2011 Et tips er å søke på nummeret på finn.no faktisk, ofte folk som har lagt ut annonser der med nummeret. Søk på google med hermetegn rundt nummeret, feks "9740xxxx" En gang jeg virkelig ville finne ut et nummer fant jeg det ikke på gulesider eller 1881.no, men gulesider-appen på tlf fant den når jeg ringte nummeret.. haha.. bare et tips vet du hva han heter? Finn, er en god ide! hermetegn bruker jeg nesten alltid. men takk for tips brukte gulesider app og 1881 app og begge finner ingenting. Navn har jeg ikke, da kunne facebook har vært en god hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19277 Skrevet Juni 13, 2011 Han her virker såpass ekkel at jeg kan tenke meg at han har et eget nummer som han driver terror på.. Jeg tenkte ringe han og si at jeg har funnet et visakort som er hans, og få han til å si navnet sitt.. det har funka før men som du sier, han tar ikke tlf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19278 Skrevet Juni 13, 2011 Mh, kanskje jeg finner ut av det en dag. Har også sjekka http://www.telefonterror.no men ingenting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19279 Skrevet Juni 13, 2011 ville anmeldt det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19280 Skrevet Juni 13, 2011 http://www.ukjentnummer.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19281 Skrevet Juni 13, 2011 Gi meg nr då Ska ringan heilt t an tar telefonen så ska eg få tag i navnet hans:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19282 Skrevet Juni 13, 2011 er ikke problem å finne ut det om han har netcom, telenor eller tele2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19283 Skrevet Juni 13, 2011 er ikke problem å finne ut det om han har netcom, telenor eller tele2. fortell gjerne mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19284 Skrevet Juni 13, 2011 Nå tok han tlf.. men la på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19285 Skrevet Juni 13, 2011 Tipper fordi han jobber en plas der han kan sjekke nr på personer? ;--D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19286 Skrevet Juni 13, 2011 Kor stress e de å montera justerbart på passat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19287 Skrevet Juni 13, 2011 ville anmeldt det.. Eg au ville gjort det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19288 Skrevet Juni 13, 2011 Kor stress e de å montera justerbart på passat? 5 skruer hver side foran 3 skruer hver side bak gå for fjærer (45/35 eller noe) er jo familiebil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19289 Skrevet Juni 13, 2011 Bedre å kun senke med fjærer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19290 Skrevet Juni 13, 2011 5 skruer hver side foran3 skruer hver side bak gå for fjærer (45/35 eller noe) er jo familiebil. Mer arbeid å montera fjører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19291 Skrevet Juni 13, 2011 Mer arbeid å montera fjører stemmer her er der hver side + 1xmutter og fjærstrammer så circa pluss 5 minute hver side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19292 Skrevet Juni 13, 2011 Billigare me fjører, men verre å montera.. dyrare me justerbart men lettare å montera =) hadde ikkje tenkt å kjøpa noe dyrt heller blir enten H&R fjører eller de billiga justerbare te Parts and retards 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19293 Skrevet Juni 13, 2011 Det billigeste settet til parts n retards er overaskende behageligt å kjøre med monterte nettop et sånt sett på ein a6 4b. Tuningart het det tror eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19294 Skrevet Juni 13, 2011 Takk lasse, vurdere sterkt å gå for det e de lett å få "kjipe" justerbare sett godkjent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19295 Skrevet Juni 13, 2011 Et lite spørsmål te.. Passaten har kun vert på longlife service og bruke longlife olja, ka ska eg då ittefylla me når de begynne å bli tomt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19296 Skrevet Juni 13, 2011 Då tappa du av driten og hiver på noe skikkelig olje! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19297 Skrevet Juni 13, 2011 Et lite spørsmål te.. Passaten har kun vert på longlife service og bruke longlife olja, ka ska eg då ittefylla me når de begynne å bli tomt? Begynne bli tomt?!? bruke mye olja eller?!? Då bruke du 507.00 olja, Biltema e vel billigast: http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Olje-og-Smoremiddel/Longlife-helsyntetisk-motorolje-5W30/ men Meca, Mekonomen, Bilextra osv. osv. har jo og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19298 Skrevet Juni 13, 2011 Då tappa du av driten og hiver på noe skikkelig olje! Kan kjøra longlife olja med 10-15k intervaller og vettu Men ka du enn gjør Alfi, ikkje hiv på vanlig 505.00 olja PD motorer spise opp kamakselen på sikt... 505.01 e "vanlig intervall" oljestandarden te din bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19299 Skrevet Juni 13, 2011 Men den shell-oljen som møller kjører longlife på har vel gang på gang vist seg å være drit som ikkje holder mål? Var derfor eg sa tappe av driten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19300 Skrevet Juni 13, 2011 Men den shell-oljen som møller kjører longlife på har vel gang på gang vist seg å være drit som ikkje holder mål? Var derfor eg sa tappe av driten Om det e bevist eller ikkje vett eg ikkje, men har vært mistenkt som synder ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...