#19301 Skrevet Juni 13, 2011 Ingen av dei billige har åpent i dag regne eg me. Har Shell/Esso? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19302 Skrevet Juni 13, 2011 Finn ein feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19303 Skrevet Juni 13, 2011 Å kor ser eg ka så e 505.01 å ikkje? Service bokå seie vw 506.01 for longlife. Miste mob. Garanti hvis eg fylle på annet enn longlife olja sto de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19304 Skrevet Juni 13, 2011 Å kor ser eg ka så e 505.01 å ikkje? Service bokå seie vw 506.01 for longlife. Miste mob. Garanti hvis eg fylle på annet enn longlife olja sto de Kan vel bruka 506.01 og på din, men e vel bare rekkefemmer og V10 PD motorene så har denna oppgitt som standardolja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19305 Skrevet Juni 13, 2011 Fylte 504.00/507.00 eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19306 Skrevet Juni 13, 2011 E dår någen som har trekkbil som kan trekka bilhenger + 1500kg med bil som har lyst t å hjelpa meg me å få S3'en transportert t lokallagslokalet? Gjerna i mårå hvis någen kan, evt. helgå (e isje hjemma ons/tors)... Om du isje har bilhenger så leie me bare ein:) (kem har sånt t leie?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19307 Skrevet Juni 13, 2011 tilhengerspesialisten, kompis til Petter H., på finn ligger en ut til 500 også, statoil ålgard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19308 Skrevet Juni 13, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19309 Skrevet Juni 14, 2011 Mh, kanskje jeg finner ut av det en dag. Har også sjekka http://www.telefonterror.no men ingenting. D e meg :-( Eg e ensom om kveldene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19310 Skrevet Juni 14, 2011 Men den shell-oljen som møller kjører longlife på har vel gang på gang vist seg å være drit som ikkje holder mål? Var derfor eg sa tappe av driten Å kor ser eg ka så e 505.01 å ikkje? Service bokå seie vw 506.01 for longlife. Miste mob. Garanti hvis eg fylle på annet enn longlife olja sto de Det e derfor me går øve til castrol nå i heile konserne!!! Castrol levere au longlife. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19311 Skrevet Juni 14, 2011 E dår någen som har trekkbil som kan trekka bilhenger + 1500kg med bil som har lyst t å hjelpa meg me å få S3'en transportert t lokallagslokalet? Gjerna i mårå hvis någen kan, evt. helgå (e isje hjemma ons/tors)... Om du isje har bilhenger så leie me bare ein:) (kem har sånt t leie?) Jeg kan hjelpe deg med trekk bil, hengeren min er opptatt noen få dager fremover. Hvor står bilen nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19312 Skrevet Juni 14, 2011 Jeg kan hjelpe deg med trekk bil, hengeren min er opptatt noen få dager fremover. Hvor står bilen nå? Det hadde vært hyggelig:) Den står på Mekonomen på Åsen. Når passer det for deg å gjøre det? Her er nr mitt om du trenger det: 404746trettiåtta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19313 Skrevet Juni 14, 2011 Det hadde vært hyggelig:) Den står på Mekonomen på Åsen. Når passer det for deg å gjøre det? Her er nr mitt om du trenger det: 404746trettiåtta Ser det ikke passer for deg på Ons & torsdag. Tror hengeren min er ledig på fredag. Går det fint å vente? Passer ikke så godt for meg i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19314 Skrevet Juni 14, 2011 Ser det ikke passer for deg på Ons & torsdag. Tror hengeren min er ledig på fredag. Går det fint å vente?Passer ikke så godt for meg i dag. Jada, går fint det:) Bare ring meg på torsdagskvelden eller noe, så avtaler vi nærmere kl.slett osv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19315 Skrevet Juni 14, 2011 Genialt at jeg stakk innom jobb i kongsberg fredag og mandag på vålerturen vår Fikk skrive km fra stavanger til kongsberg og tilbake, så gikk faktisk i pluss på vålerturen totalt Og det er ikke medregna lønning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19316 Skrevet Juni 14, 2011 gå på visning eller ikke!? ganske lei av prisene her oppe. Kunne godt tenke meg hus rett ved sjøen i Arendal for mindre penger. mhmhmh... pfffftzzzzbllll... nei, ikke på visning i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19317 Skrevet Juni 14, 2011 Hvor finner jeg en Autogas/Gas Bensinstasjon? Ikke Biogas som lyse tilbyr det. Vet om en Gasbensinstasjon i Arendal, men litt langt vekk edit: Snakker om LPG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19318 Skrevet Juni 14, 2011 Prisene her er ikke til å bli klok på nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19319 Skrevet Juni 14, 2011 Hvor finner jeg en Autogas/Gas Bensinstasjon?Ikke Biogas som lyse tilbyr det. Vet om en Gasbensinstasjon i Arendal, men litt langt vekk edit: Snakker om LPG Tror de har det på Shell på forus:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19320 Skrevet Juni 14, 2011 Prisene her er ikke til å bli klok på nei bare dokk som e fattige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19321 Skrevet Juni 14, 2011 bare dokk som e fattige you said it, rikingen sjøl! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19322 Skrevet Juni 14, 2011 Hvor finner jeg en Autogas/Gas Bensinstasjon?Ikke Biogas som lyse tilbyr det. Vet om en Gasbensinstasjon i Arendal, men litt langt vekk edit: Snakker om LPG Statoil ved travbanen har og gass te bil. Ka type gass det e snakk om vett eg ikkje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19323 Skrevet Juni 14, 2011 E vel LPG fylling på Åsen og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19324 Skrevet Juni 14, 2011 Da er det jo mye utvalg her i destrikte Takk fokkens! Skal se nå litt mer oppmerksom på det. er vel 5kr/liter!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19325 Skrevet Juni 14, 2011 skal du bygge om til gass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...