#19351 Skrevet Juni 15, 2011 Heftig den! Har sett den i kr.sand ett par ganger. Den her hette ICE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19352 Skrevet Juni 15, 2011 Ja, det er sykeste båten jeg har sett hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19353 Skrevet Juni 15, 2011 tror jeg må stikke innom en tur. Sikkert verdt turen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19354 Skrevet Juni 15, 2011 Polo einser anyone? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26900989 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19355 Skrevet Juni 15, 2011 Ja ICE va sinnsyk! 295fot.. bare helien bagpå koste cirka 25mill nytt.. Sören: Verdt turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19356 Skrevet Juni 15, 2011 Skal du inn idag søren? blir gjerne med isåfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19357 Skrevet Juni 15, 2011 OK le grand bleu har jo x2 heli-dekk, samt en relativt stor seilbåt på hver side denne lå i stavanger ifjor. Abramovich sin gamle som han ga til en kompis for han måtte ha en større. når jeg så den lå det en 45 fots princess bakpå der. båten er 330 fot og den nye til fyren skal være 550 fot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19358 Skrevet Juni 15, 2011 Blir det någe prosjekt bil på deg petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19359 Skrevet Juni 15, 2011 denne lå i stavanger ifjor. Abramovich sin gamle som han ga til en kompis for han måtte ha en større. når jeg så den lå det en 45 fots princess bakpå der. båten er 330 fot og den nye til fyren skal være 550 fot. Stemme, Eclipse an har nå.. nusselige jolla haha sjekk så små folkå e.. elle kor stor yachten e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19360 Skrevet Juni 15, 2011 Speil for bruk ved trekking av bred last ønskes lånt i morra!! Ring meg på 99598039 om du har Den som låner bort får selvfølgelig låne delevaskeren (som vi skal frakte) på lokallagslokalet. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19361 Skrevet Juni 15, 2011 Skal du inn idag søren? blir gjerne med isåfall. ikke tid hele uka. i dag gikk det ikke akurat etter planen ______ hvem glasblåser (ikke sand) i stavanger/sandnes? prøvde sandblåsern fra biltema i dag, men bruker alt for lang tid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19362 Skrevet Juni 15, 2011 Blir det någe prosjekt bil på deg petter? ja blir vel. nå må jeg bare få motorsykkelen i orden til tysklandstur. noe som viste seg å være lettere sagt enn gjort. Så blir det å få tak i et prosjekt når jeg kommer hjem igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19363 Skrevet Juni 15, 2011 haha Frode.. bra når du går deg vill i din egen båt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19364 Skrevet Juni 15, 2011 (endret) Sandnes - Arendal - Sandnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19365 Skrevet Juni 15, 2011 ja blir vel. nå må jeg bare få motorsykkelen i orden til tysklandstur. noe som viste seg å være lettere sagt enn gjort. Så blir det å få tak i et prosjekt når jeg kommer hjem igjen. Ka du slite me på sykkelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19366 Skrevet Juni 15, 2011 haha Frode.. bra når du går deg vill i din egen båt. hahaha stemme.. må ha egen gps tracker i tilfelle du blir savna øve lang tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19367 Skrevet Juni 15, 2011 Ka du slite me på sykkelen? klutsjvaieren røyk. og det tar 1,5 uker å få den fra bikerstreet. Virker ikke som de gidder å legge to pinner i kryss for å få den sendt fort engang. Dårlig service på den plassen. så jeg har sendt mail over hele landet og etterlyser denne. har og sendt mail til england om de kan sende med express. ellers må jeg vel finne på noe annet lurt for å få fikset det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19368 Skrevet Juni 15, 2011 Gjør som på de gamle Suzuki TS'ene etter man hadde veltet og knekt klutsjhendelen: Gi gass og tramp på gir"spaken" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19369 Skrevet Juni 15, 2011 klutsjvaieren røyk. og det tar 1,5 uker å få den fra bikerstreet. Virker ikke som de gidder å legge to pinner i kryss for å få den sendt fort engang. Dårlig service på den plassen. så jeg har sendt mail over hele landet og etterlyser denne. har og sendt mail til england om de kan sende med express. ellers må jeg vel finne på noe annet lurt for å få fikset det. Hørt med Mc-1 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19370 Skrevet Juni 15, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=-7MfHsLT9hY 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19371 Skrevet Juni 16, 2011 Hei, kan dere hjelpe meg med litt info? Vet dere om bakre trevers for S2 er lik RS2? Jeg trenger bakre trevers på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19372 Skrevet Juni 16, 2011 Stig, du har PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19373 Skrevet Juni 16, 2011 Var det så hemmelig at du ikke kunne skrive det her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19374 Skrevet Juni 16, 2011 mobilnummerer fra andre gjør jeg aldri tilgjengelig for andre/alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19375 Skrevet Juni 16, 2011 mobilnummerer fra andre gjør jeg aldri tilgjengelig for andre/alle Det er god praksis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...