#19401 Skrevet Juni 19, 2011 Skikkligt herlige gjeng dette åg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19402 Skrevet Juni 19, 2011 Klassiker! Kristian Valen hadde som ung fått jobb i radioen og prøvde å få til en debatt om at enslige damer som bodde på hybel var mer billige enn andre. Ingen ringte inn, for Kristian ble dette flaut så han gjorde om stemmen og "ringte" til seg selv på lufta og presenterte seg som Sibbe fra Sandnes. Telefonen glødet like etterpå. Alle som ringte inn skjelte Kristian ut for at Sibbe hadde fått slippe til på lufta. Etterhvert skrev han sangen "Taunoss", spillte den inn som karakteren Sibbe og folk ringte som gale for å høre sangen, vel uvitende om at det var Kristian selv som sang. Dette var bare begynnelsen på noe som skulle ende med 4 cd'er med figuren, Sibbe fra Sandnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19403 Skrevet Juni 19, 2011 Han har vertme å produsera egen cognac og nå. Siden eg har fonne meg fru i samma slektå så fekk me litt forskudd. Den hette Valen å ska vara å få tak i på pole nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19404 Skrevet Juni 19, 2011 Vel overstått barnadåp, snadder vér, goe mat, guddis kaker og Jonas bare smilte og koste seg heile dagen. Velstand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19405 Skrevet Juni 19, 2011 Gode greier du fikk navnet offisielt:) Så nå blir det litt tid til deg og framover? senking på Onsdag? regner med mandag er uaktuelt for deg og eg må jo på årsmøte i velforeningen på Tirsdag:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19406 Skrevet Juni 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19407 Skrevet Juni 19, 2011 Tøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19408 Skrevet Juni 19, 2011 Passat - senk - onsdag - good shit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19409 Skrevet Juni 19, 2011 Då har eg vert inne i stuå å henta to glass som va brukte, å fått satt de i oppvaskmaskinen Fant åg ei halve skål me chips igjen som eg tok med meg ud sånn at det blei ryddigt på bordet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19410 Skrevet Juni 19, 2011 mobbing på gang:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19411 Skrevet Juni 19, 2011 Då har eg vert inne i stuå å henta to glass som va brukte, å fått satt de i oppvaskmaskinen Fant åg ei halve skål me chips igjen som eg tok med meg ud sånn at det blei ryddigt på bordet. wtffffff!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19412 Skrevet Juni 19, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28975775 Greie dei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19413 Skrevet Juni 19, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28975775 Greie dei? ring han!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19414 Skrevet Juni 19, 2011 Gjorde nettop det. hyggelige polakk, hente di i helgå for 2500 =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19415 Skrevet Juni 19, 2011 Ekje større ting i livet enn det så skjer for Finni desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19416 Skrevet Juni 19, 2011 damn, i lyngdal stå en T3 1,6TD med campinginredding. interessert å bytte i TDIen min, men I morra kommer allerede noen til å bytte den i noe anna. kjenner selgern faktisk også som vi fant ut på telefon. dumt er bare at startern tuller, da gidder jeg ikke å kjøre ned til lyngdal i natt. eller!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19417 Skrevet Juni 19, 2011 Ekje større ting i livet enn det så skjer for Finni desverre Nå har eg satt på oppvaskmaskinen åg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19418 Skrevet Juni 20, 2011 Vel overstått barnadåp, snadder vér, goe mat, guddis kaker og Jonas bare smilte og koste seg heile dagen. Velstand Dokke hadde au dåp i går ja.. Hørres ut som det gjekk liga bra som det gjorde hos okke då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19419 Skrevet Juni 20, 2011 Vett någen kor eg kan få tag i merkelapper el.l. som eg kan sedda på ledninger og skriva på? Tenkte at d e litt kjekt når eg begynne å nappa ud all slags ledninger i S3'en... Greit å veda kor di ska hen seinare:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19420 Skrevet Juni 20, 2011 Tape å tusj =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19421 Skrevet Juni 20, 2011 Er vel fargekoder på de fleste kontakter så ganske vanskelig å ta feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19422 Skrevet Juni 20, 2011 Dymo e jo ett altrnativ, men maskeringstape og tusj e jo rimelig enkelt. Ska du ha merkelapper så har binders ellr kontant engro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19423 Skrevet Juni 20, 2011 Er vel fargekoder på de fleste kontakter så ganske vanskelig å ta feil Greit når det e koblinger men de så går rett på sensorer og diverse så e det ikkje alltid lika lett å holda styr på alt. Då kan det ver en fordel å skriva lapper! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19424 Skrevet Juni 20, 2011 http://www.biltema.no/no/Bygg/Elektrisk/Elektrikerverktoy/Kabelmerking/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19425 Skrevet Juni 20, 2011 http://www.biltema.no/no/Bygg/Elektrisk/Elektrikerverktoy/Kabelmerking/ 10 x bedre enn tape å tusj. Någen gang tatt av teip så har stått litt lenge på ledninga? Ha ett ark på siå der du skrive 1. 2. osv å ka de går te. Istedet for å tre merkene innpå kabelen, så kan ver litt vanskeligt. trer du de på strips å stripse de fast på ledningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...