#19601 Skrevet Juni 30, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=29253052 1 bilde, ingen tekst, kun fornavn ingen registrert telefon nummer. hmmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19602 Skrevet Juni 30, 2011 Hadde heller kjøpt denne og brukt 230.000 på bensin...http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29011910 Noen som vet hva felgene på denne heter? kunne tenkt meg någe enkelt på den nye min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19603 Skrevet Juni 30, 2011 Lasse, kor e tråden på den nye bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19604 Skrevet Juli 1, 2011 någen som konne lånt meg felger og dekk et par dager? e snakk om å bare komma seg te og fra verksted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19605 Skrevet Juli 1, 2011 Har 3vinterdekk+1sommerdekk som står på 5-112 audifelg, standard dimm fra den gamle audien liggande (piggfrie vinterdekk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19606 Skrevet Juli 1, 2011 någen som konne lånt meg felger og dekk et par dager? e snakk om å bare komma seg te og fra verksted Har fire Felger og fire dekk, men må monteres først. kan du låne hvis du gidder å montere dekkene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19607 Skrevet Juli 1, 2011 Hadde heller kjøpt denne og brukt 230.000 på bensin...http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29011910 Kostnaden av et eventuelt lån på 230 lapper er ca 800kr minus rentefordel. For 600kr så får man fint lite bensin i dette landet...ja, verdifallet er kanskje høyere på en R32, men vil tro momentet er nokså ulikt også... Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19608 Skrevet Juli 1, 2011 hvor mange maanader har jeg paa meg naar en bil ikke har blitt eu godkjent pga feil? frist er feks. juni saa har jeg etter kontrollen med flere 2er feil 3 maanader tid, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19609 Skrevet Juli 1, 2011 hvor mange maanader har jeg paa meg naar en bil ikke har blitt eu godkjent pga feil? frist er feks. juni saa har jeg etter kontrollen med flere 2er feil 3 maanader tid, eller? Du har ikkje lengre enn juni, men du får automatisk 1 mnd ekstra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19610 Skrevet Juli 2, 2011 Såg en kvide RS5 idag på Sandnes......Den va HEFTIGE :tilber: Nogen andre så har sitt ann før ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19611 Skrevet Juli 2, 2011 (endret) RS5'en ble levert ut fra møller rundt midten av April i år, så den har vært i distriktet en stund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19612 Skrevet Juli 3, 2011 Husk lokallagstreff i kveld. Eg har me kler te de så har bestilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19613 Skrevet Juli 3, 2011 Tenkte meg bort en tur på LTH vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19614 Skrevet Juli 3, 2011 Meg og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19615 Skrevet Juli 3, 2011 UPS! Det var visst sånn LTH i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19616 Skrevet Juli 3, 2011 Endelig heima i frå ferie... Ska bli godt å få gjort ng fornuftig i ugå som komme. Mur, gjerde og tredobla terrasse! Det blir nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19617 Skrevet Juli 3, 2011 4 uker pappaperm ferdig, back to work 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19618 Skrevet Juli 3, 2011 Sykemelding på ubestemt tid (men har egentlig ferie fra i morra...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19619 Skrevet Juli 3, 2011 What? Koffår? Nogen som vett tiltrekningsmoment på 10.9 bolter te skrudde felger? E vel M7 dimensjon.. Å e der nogen som vett om RS4 B5 har slitasjevarslere framme originalt? Hvis ja, går det an å få kjøpt den ledningsstubben løst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19620 Skrevet Juli 3, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19621 Skrevet Juli 4, 2011 Et lite spørsmål som viser min uvitenhet: Jeg hadde tenkt å skifte olje og filter på min SFX, men når jeg tenker meg om så er det jo egen tank for 2-takts olje på den. Er det i det hele tatt motorolje på en 2-takts moped, og er det i så fall noe man skifter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19622 Skrevet Juli 4, 2011 Et lite spørsmål som viser min uvitenhet:Jeg hadde tenkt å skifte olje og filter på min SFX, men når jeg tenker meg om så er det jo egen tank for 2-takts olje på den. Er det i det hele tatt motorolje på en 2-takts moped, og er det i så fall noe man skifter? E kun girolja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19623 Skrevet Juli 4, 2011 Er den evigvarende sånn som på audi? SFX har vell bare et "gir"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19624 Skrevet Juli 4, 2011 Gratulera me dagen Robin!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19625 Skrevet Juli 4, 2011 Er den evigvarende sånn som på audi? SFX har vell bare et "gir"... Har ikkje peiling på homokrakk desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...