#19626 Skrevet Juli 4, 2011 Gralla Robin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19627 Skrevet Juli 4, 2011 Er den evigvarende sånn som på audi? SFX har vell bare et "gir"... Du bør nok bytte giroljen av og til ja. Tror og disse faktisk har to gir, men de er trinnløse så du merker ikke når den girer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19628 Skrevet Juli 4, 2011 Robin, eg he fortsatt ei jakka her som e di.. Hehe.. Såg ann plutselig igjen når eg kom heim frå danmark i går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19629 Skrevet Juli 4, 2011 Robin, eg he fortsatt ei jakka her som e di.. Hehe.. Såg ann plutselig igjen når eg kom heim frå danmark i går. Aha!! D e du så har jakken min ja! Eg har faen snudd heila huse opp-ned for å finna den jakken: haha : Koffår har du den forresten:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19630 Skrevet Juli 4, 2011 Koffår har du den forresten:confused: Haha, dagens beste!!! GLAS! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19631 Skrevet Juli 4, 2011 Aha!! D e du så har jakken min ja! Eg har faen snudd heila huse opp-ned for å finna den jakken: haha : Koffår har du den forresten:confused: Som Søren sa... GLAS!!!! tog du ann? På jobb forresten? Så kan eg komma innom på ein kopp kaffi. Må ud å lufta GTIen itte ei uga ståande stille. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19632 Skrevet Juli 4, 2011 Som Søren sa... GLAS!!!! tog du ann? På jobb forresten? Så kan eg komma innom på ein kopp kaffi. Må ud å lufta GTIen itte ei uga ståande stille. Hahahaha!!! Ja tog an nå Ringe deg ang. kaffi;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19633 Skrevet Juli 4, 2011 Gralla Robin:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19634 Skrevet Juli 4, 2011 Gralla Robin!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19635 Skrevet Juli 4, 2011 (endret) Gratulera me dagen Robin! Du snudde deg me ein gong du hørte g60-power Lasse;) Vel vel, ner i sparkel helvete.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19636 Skrevet Juli 4, 2011 Ka vil de Ca kosta å ittemontera tilhenger feste på passaten? enten å gjør de sjøl (hvis de ikkje e temmelig "expertmode") eller få noen te å gjør de enten avtagbart eller fast montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19637 Skrevet Juli 4, 2011 Ville gått for avtagbart sko eg gjort det.. Selve hengerfeste og ledningsnett ekje så gale.. Kan sikkert få det ner i 3-4k tippe eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19638 Skrevet Juli 4, 2011 Ka vil de Ca kosta å ittemontera tilhenger feste på passaten? enten å gjør de sjøl (hvis de ikkje e temmelig "expertmode")eller få noen te å gjør de enten avtagbart eller fast montert http://catalog.meca.no/Catalog.aspx?BrandID=133&ModelID=1257&CarReference_ID=1043&CategoryID=271&CategoryType_ID=1 minus 23% rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19639 Skrevet Juli 4, 2011 Grattis Robin:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19640 Skrevet Juli 4, 2011 Gratulera me dagen Robin! Du snudde deg me ein gong du hørte g60-power Lasse;) Vel vel, ner i sparkel helvete.... Ja trenger ikke tute bare gi littegrann på gassen: rock : takk for hjelpa i dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19641 Skrevet Juli 4, 2011 tilbake fra en uforglemmelig tur.. 3200 km på setet iløpet av uka. Ringen var konge samtidig skremmende. bodde i eget rekkehus der som var helt nytt. så hvem er med neste gang?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19642 Skrevet Juli 4, 2011 alkohohl, biler og h**** : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19643 Skrevet Juli 4, 2011 Gla dokke kom levane fra det eg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19644 Skrevet Juli 4, 2011 På tide å legga seg kanskje? Ska på trening 06:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19645 Skrevet Juli 4, 2011 På tide å legga seg kanskje? Ska på trening 06:00 Skrøydebalje:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19646 Skrevet Juli 4, 2011 jeg laster heller hele programet ned paa nytt enn aa koble til dumme harddisken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19647 Skrevet Juli 4, 2011 Skrøydebalje:p Me får se, du stille vel opp for å se om eg går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19648 Skrevet Juli 4, 2011 Me får se, du stille vel opp for å se om eg går? Ja vær du sikker;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19649 Skrevet Juli 4, 2011 Ka hus dåkkår bodde i Petter B? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19650 Skrevet Juli 5, 2011 Fryktele tileg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...