Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Någen som har ei kapp/gjerdesag eg konne lånt ngn dage? NABOEN sko ha ein fod og ein arm for å leia de ud og gamlingen holde selvfølgelig på å bygga balkong.. :(

Eg har DeWalt sag og bord :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har DeWalt sag og bord :)

Hadde eg konne lånt det så hadde eg vært evig takknemlig? :)

DeWalt e heilt kongeprodukta! Kjøpte akkurat ein vinkelsliper i frå DeWalt på 900w som e heilt fantastisk! Og så sykt kraftig merka eg i forhold til den billige driten som kunka etter 10min kapping i betong! Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell: eg har ein.. ein på sandnes så låne an.. eg kan få tag i an så kan du lånan så lenge du trenge..? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde eg konne lånt det så hadde eg vært evig takknemlig? :)

Klart du kan, men finne du noe nærmare deg så sleppe du kjøra deg ihjel :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke det beste ordvalget der, Petter :P

Pappa er DeWalt-frelst og det nyter jeg godt av når jeg er hjemme. MEGET god kvalitet, men det koster jo tross alt 5x mer for en drill fra dem enn fra Black and Decker...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke det beste ordvalget der, Petter :P

Pappa er DeWalt-frelst og det nyter jeg godt av når jeg er hjemme. MEGET god kvalitet, men det koster jo tross alt 5x mer for en drill fra dem enn fra Black and Decker...

Ser poenget ;)

Eg e vokst opp på Elu sag hjemma (før det blei DeWalt og kvaliteten sank)

Black and Decker kjøpte eg når eg va fattige student, ska du ha drill te fornuftig pris og topp prestanda så kjøpe du Panasonic, punktum!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart du kan, men finne du noe nærmare deg så sleppe du kjøra deg ihjel :P

Eg må ut på vift i mårå uansett så kan bare komma innom ei gong då hvis det passe?

Og hvis dar e ngn som vil ver me å bygga terrasse de dagene fram til søndag så e det bare å komma. Aldri gjort det før så. Kan vell ikje ver så vanskelig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser poenget ;)

Black and Decker kjøpte eg når eg va fattige student, ska du ha drill te fornuftig pris og topp prestanda så kjøpe du Panasonic, punktum!

Hitachi drilla suge i hvert fall.. Hatt min eit år og nå vil ann ikje låsa seg lenger. Irriterande det der.. Veit ikje kor lenge sånn e forventa å vara? He jo ikje kvitteringa uansett, så kan vell ikje forventa å henta ng der... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er meldt regn fram til søndag og så 5 dager med sol :P

For aboslutt best resultat så støper du ned korrugerte rør og sette inn søylesko. Eventuelt bare klatter med betong og søylesko. Eventuelt retter av med grus/pukk og legger bjelkelaget rett nedpå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten någen så vil ha sånne?

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=217535

Eg har te vw, audi å bmw

Jeg tar en VW :).

Ny bil i hus, ekstra kjöpt for aa kjöre med Robin til Ski for aa hente blokken. Love u Robin

bilde%252520%2525281%252529.JPG

bilde%252520%2525282%252529.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott Søren.. Eg levere i stavanger ein dag i neste uga så eg gjer deg beskjed :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott Søren.. Eg levere i stavanger ein dag i neste uga så eg gjer deg beskjed :)

Nice, bare send meg en melding naar det naermer seg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg må ut på vift i mårå uansett så kan bare komma innom ei gong då hvis det passe?

Jupp, e på jobb 8-16 men itte det burde gå najs, sjekk om eg e hjemma før du kjøre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratla med arbeidshest Sören :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratla med arbeidshest Sören :)

Takk Petter!

Naa kan Robin og jeg pröve nye stillinger i bilen. Nesten 300kg paa baksetene er ganske slitsomt, heldigvis trenger han ikke evigheter som Lasse til aa bli ferdig.

: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er meldt regn fram til søndag og så 5 dager med sol :P

For aboslutt best resultat så støper du ned korrugerte rør og sette inn søylesko. Eventuelt bare klatter med betong og søylesko. Eventuelt retter av med grus/pukk og legger bjelkelaget rett nedpå...

Blir lagt rett ner på markå på grus og ein bellegningsblokk. :) Funke det. ;) Så alt det e i boks egentlig. Hehe.. E helste kosn det blir mest mulig holdbart med tanke på treverke. . :P Hehe.. Stendere blir lagt på 60cm bortøve og forsterka i enden ettersom eg bygge utforbi hagen.. Må stjela tilbake litt tomt som borettslage he toge av meg.. :D

Tru det blir ein grei terrasse egenltig.. Togen i håve blir det sånn ca. bortimot 30kvm. :) Blir jo nesten liga stort som grunnfladå på huse! Hehe.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir lagt rett ner på markå på grus og ein bellegningsblokk. :) Funke det. ;) Så alt det e i boks egentlig. Hehe.. E helste kosn det blir mest mulig holdbart med tanke på treverke. . :P Hehe.. Stendere blir lagt på 60cm bortøve og forsterka i enden ettersom eg bygge utforbi hagen.. Må stjela tilbake litt tomt som borettslage he toge av meg.. :D

Tru det blir ein grei terrasse egenltig.. Togen i håve blir det sånn ca. bortimot 30kvm. :) Blir jo nesten liga stort som grunnfladå på huse! Hehe.. :P

Jeg tar det som en selvfølge at du skal bruke impregnert material. Det er bare å smelle bjelkene utover på cc 600. 6"x2"?

Legg en "endeplank" som knytter bjelkene sammen innerst og ytterst så blir det stivt og godt. Bruk lange gode skruer på "ramma".

ISI PISI!!: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Petter!

Naa kan Robin og jeg pröve nye stillinger i bilen. Nesten 300kg paa baksetene er ganske slitsomt, heldigvis trenger han ikke evigheter som Lasse til aa bli ferdig.

: rock :

Ka eg trenger evigheter til?

Sprek Hiace??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser poenget ;)

Eller kjøp Makita ;) De selger de til uslåelige priser på finn.no, sikkert importert fra usa, men med europeisk lader. Har brukt 451 drillen som er den grommeste ett par år nå, og jeg skal se den som måler seg med den kvaliteten, alu hus , ståldrev osv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvis dar e ngn som vil ver me å bygga terrasse de dagene fram til søndag så e det bare å komma. Aldri gjort det før så. Kan vell ikje ver så vanskelig?

Eg kan væra med å bygga terasse eg:) har jo ferie kan ta med drillen min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Festool drill ingen over ingen ved siden: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det Meka dere kjöpte Olje etc. med 50% Rabatt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan væra med å bygga terasse eg:) har jo ferie kan ta med drillen min

Hehe, bare å komma. Gjorde ferdig den nye muren min idag og fekk reve den gamle terrassen. Imårå blir klargjøringsdag me henting av sag, henger til materialet, måle opp å legge en slagplan. Fredag formiddag er det fullt kjør frem til den er ferdig. Håper få den opp i løpet av helgen for då e ferien slutt.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.