#19701 Skrevet Juli 6, 2011 Var det Meka dere kjöpte Olje etc. med 50% Rabatt? Meca ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19702 Skrevet Juli 6, 2011 Jeg tar det som en selvfølge at du skal bruke impregnert material. Det er bare å smelle bjelkene utover på cc 600. 6"x2"? Legg en "endeplank" som knytter bjelkene sammen innerst og ytterst så blir det stivt og godt. Bruk lange gode skruer på "ramma". ISI PISI!! Impregnert seff. blir nok 6x2 ja. Det jeg tenker mest på er egentlig hvordan jeg skal gjøre det der terrassen ikke lenger har fast grunn, men snakka med en kompis som er snekker å han skal komme å være med å plsnlegge i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19703 Skrevet Juli 6, 2011 Var det Meka dere kjöpte Olje etc. med 50% Rabatt? Jepp me har 44% på oljer på meca bare pass på at du får rabatten når eg har handla har det hent at de kun har slått inn generell bilklubbrabatt som er mye dårligere en hva vi har gjennom klubben. Hehe, bare å komma. Gjorde ferdig den nye muren min idag og fekk reve den gamle terrassen. Imårå blir klargjøringsdag me henting av sag, henger til materialet, måle opp å legge en slagplan. Fredag formiddag er det fullt kjør frem til den er ferdig. Håper få den opp i løpet av helgen for då e ferien slutt.. eg kan komme innom på Fredag då vis det passer best 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19704 Skrevet Juli 6, 2011 Jepp me har 44% på oljer på meca bare pass på at du får rabatten når eg har handla har det hent at de kun har slått inn generell bilklubbrabatt som er mye dårligere en hva vi har gjennom klubben. Viser alltid Medlemskortet . Det blir nice da. Da blir det Girkassebytte paa Söndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19705 Skrevet Juli 6, 2011 Viser alltid Medlemskortet . Det blir nice da. Da blir det Girkassebytte paa Söndag På hvilken bil da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19706 Skrevet Juli 6, 2011 På hvilken bil da? Den nye ... HVIS det blir en deal selvfölgelig, men tror ikke det blir en tom tur til Bergen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19707 Skrevet Juli 7, 2011 Impregnert seff. blir nok 6x2 ja. Det jeg tenker mest på er egentlig hvordan jeg skal gjøre det der terrassen ikke lenger har fast grunn, men snakka med en kompis som er snekker å han skal komme å være med å plsnlegge i morgen. Hvor langt ut stikker det som er i løse lufta? Du må passe på at det ikke blir så mykt at det blir "stupebrett" følelese når man går der ute. Enkleste løsnig da er å smokke sammen to 6x2. Jævlig tidlig å våkne når man har fri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19708 Skrevet Juli 7, 2011 Noen som vet hvilken olje møller bruker til longlife olje? Vil ha ei kanne liggende i bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19709 Skrevet Juli 7, 2011 De har noe på Biltema som heter VW Longlife olje. Jeg brukte denne og hadde null problem. Petter L. vet helt sikkert den korrekte betegnelsen med 507 eller 501 eller hva det nå enn er og siden han er på jobb så får du nok et fornuftig svar ganske kjapt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19710 Skrevet Juli 7, 2011 507.00 men kass merke dei bruke hos Møller har eg ikkje peiling på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19711 Skrevet Juli 7, 2011 Kjell: me har kjempepris på skikkelige terassebord skruer og så har me veldig gode driller og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19712 Skrevet Juli 7, 2011 Bare Søren som ville ha? Disse selger som varmt hvetebrød.. får ikke inn flere.. For de som ikke ser hva det er så er det ventilhetter til felgene dine 100.- og jeg leverer i stavanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19713 Skrevet Juli 7, 2011 Biltema olje styrer jeg glatt unna.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19714 Skrevet Juli 7, 2011 9x15 ET3 på einser og så slengt på ett Berg Cup Kit hadde vært gromt! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29487790 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19715 Skrevet Juli 7, 2011 Har lagt merke til at det er litt kjeks i hjulbuene på Jettaen så du får satse på bergcup bredding og disse felgene;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19716 Skrevet Juli 7, 2011 nærmer seg nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19717 Skrevet Juli 7, 2011 Har lagt merke til at det er litt kjeks i hjulbuene på Jettaen så du får satse på bergcup bredding og disse felgene;) Aldri sett Jetta med Berg Cup kit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19718 Skrevet Juli 7, 2011 Aldri sett Jetta med Berg Cup kit Har sett noen derbyer og det ser jo bra ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19719 Skrevet Juli 7, 2011 Bare Søren som ville ha? Disse selger som varmt hvetebrød.. får ikke inn flere.. For de som ikke ser hva det er så er det ventilhetter til felgene dine 100.- og jeg leverer i stavanger Eg tar ett vw og ett audi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19720 Skrevet Juli 7, 2011 Har sett noen derbyer og det ser jo bra ut;) Har sett Derby eg og, og det e absolutt snadder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19721 Skrevet Juli 7, 2011 Flott stian... Eg levere neste uga... Begynne å minske på vw nå men skynda på... Eg har fremdeles igjen hvis andre vil ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19722 Skrevet Juli 7, 2011 Flott stian... Eg levere neste uga... Begynne å minske på vw nå men skynda på... Eg har fremdeles igjen hvis andre vil ha Bank eller cash? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19723 Skrevet Juli 7, 2011 Eg foretrekke bank eg... Lettare det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19724 Skrevet Juli 7, 2011 Min terasse e og ca 30kvm , gravte ner en ca 20cm la på goe stein huske isje nr på steinen , jevna d ut og la bare 2x4 på 60 bortijønå og 2 på enden , Smokte d isamen og den blei heilt konge.. Alt imprignert selvfølgelig =) , isje behandle den når d e sol for då trekke d isje inn i treverket.. Samt brug lange skrue så d isje hoppe opp.. tror d va 70 eg brukte.. Og en goe drill e viktigt.. så har du en så kappe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19725 Skrevet Juli 7, 2011 Bare Søren som ville ha? Disse selger som varmt hvetebrød.. får ikke inn flere.. For de som ikke ser hva det er så er det ventilhetter til felgene dine 100.- og jeg leverer i stavanger tar gjerne et VW eg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...