#19751 Skrevet Juli 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19752 Skrevet Juli 8, 2011 Då va alt klart for legging av terrassebord i mårå. Tusen takk til Lasse for god hjelp idag, masse handy verktøy og ikje minst Festools drillane som konge å bruga! Vil ha ein sånn ein eg.... 5 gonge så bra som den hitachi driten eg he nå. Hehe.. Terrassen he komt på rundt 6000kr med alt av tilbehør og beleggningstein. Syns ikje det va gale på ein 37kvm terrasse. Godt fornøyd! Byggmax va billigast på trevara fant eg ud. Og så va de utrolig hjelpsomme når eg va å sko henta de! Thumbs up! Beklage Stian, blei byggmax skrua denna gongå. Men de såg litt rart på meg når eg sko ha alt på ein henger.. Hehe.. Men gjekk jo fint det, litt høgt og litt tungt, men no stress når man har ein 98mod 115hk (+chip) PD syncro Passat arbeidshest tilgjengelig! Klarte å holda 80 uten at henger va på tur, va oppe i 85, men då ville hengaren styra midt på motorveien så fant ut at det ikje va ng smart.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19753 Skrevet Juli 8, 2011 Godt me ka så e gjort Kjell! Blei 12timers arbeidsdager på meg heila ugå desverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19754 Skrevet Juli 9, 2011 Sjefstelt te VACN treff!!! http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10096553 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19755 Skrevet Juli 9, 2011 Mangle bare motoren så har du bil også til treffet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19756 Skrevet Juli 9, 2011 Apropo bomme Konge uttrykk på passasjeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19757 Skrevet Juli 9, 2011 Nogen som skal begi seg ut på flaska idag ? Har 80ltr e85 så bare å drikke på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19758 Skrevet Juli 9, 2011 Hva synest dere om denne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19759 Skrevet Juli 9, 2011 D nytte isje å legga ud bilder av kun ansikt t ei dama og spør ka me syns. D e jo isje interessant i d heila tatt! Få se någe pupper og rompa så kan me heller snakkast om ka eg syns:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19760 Skrevet Juli 9, 2011 he he he. Var litt av saken det da, med bilde av kun ansikt. Men greit, her kommer bilder av hele dama. Edit; Etter det jeg fikk opplyst pr mail så er'a 2.07m og 107 kg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19761 Skrevet Juli 9, 2011 Fytti Grisen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19762 Skrevet Juli 9, 2011 Sikkert et skudd i blinde, men e der nogen som tilfeldigvis har liggende 5 stk M7 mutrer? E alt som mangle for at eg kan få lagt på silikon så eg får tetta felgane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19763 Skrevet Juli 9, 2011 skåååååååååååååål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19764 Skrevet Juli 9, 2011 skåååååååååååååål Eg venta på det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19765 Skrevet Juli 10, 2011 he he he. Var litt av saken det da, med bilde av kun ansikt. Men greit, her kommer bilder av hele dama. Edit; Etter det jeg fikk opplyst pr mail så er'a 2.07m og 107 kg. Hahaha! Faen, håpte jo eg sko få se någe gudd her, men neida, ein KJEMPE!!!! D såg bare sykt ud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19766 Skrevet Juli 10, 2011 noe for en hver smak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19767 Skrevet Juli 10, 2011 noe for en hver smak.. Falt det i smak kanskje? Det gjorde det IKKE her ihvertfall. Kan jo risikere at'a legger deg i bakken og voldtar deg i 2'n med klitten jo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19768 Skrevet Juli 10, 2011 Hoi! Eg trenge litt hjelp med golfen då tiå begynne å renna fra meg. Eg må ha bilen klar te lakk denne ugå. Så om någen har lyst å hjelpa meg i mårå kveld f.eks. Så hadde det vært kanonbra! Heile karriseriet må pussas me fin papir invendig, så trenge ikkje ver någe dreven då det e umuligt å ødelegge någe. I tillegg må det lagas ei transport ramma i tre, så om någen kan spikra så e der jobb te de åg. Vil tippa at hvis me e 2-3 mann så klare me pussa ner heila karroseriet på en kveld Så om någen har lyst å hjelpa e det bare å hyla ud! PS: du må regna med å bli støvete;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19769 Skrevet Juli 10, 2011 Hvis du kan ver me å skru ferdig terrassen min ein dag så kan eg sikkert ver med å pussa. Sko egentlig skru ferdig terrasse i mårå skjønne du. Hehe.. He 2/3 igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19770 Skrevet Juli 10, 2011 Då må det bli neste uga i såfall, må pussa alt det andra åg Sent from my iPhone using the innørnett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19771 Skrevet Juli 10, 2011 Hoi! Eg trenge litt hjelp med golfen då tiå begynne å renna fra meg. Eg må ha bilen klar te lakk denne ugå. Så om någen har lyst å hjelpa meg i mårå kveld f.eks. Så hadde det vært kanonbra! Heile karriseriet må pussas me fin papir invendig, så trenge ikkje ver någe dreven då det e umuligt å ødelegge någe. I tillegg må det lagas ei transport ramma i tre, så om någen kan spikra så e der jobb te de åg. Vil tippa at hvis me e 2-3 mann så klare me pussa ner heila karroseriet på en kveld Så om någen har lyst å hjelpa e det bare å hyla ud! PS: du må regna med å bli støvete;) Henge meg på eg:) Men klare isje å komma meg ud før i 6tiå tippe eg, går d greit eller? Åsså må du forklara meg kor du bor, for d vett eg isje;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19772 Skrevet Juli 10, 2011 Eg kan på tirsdag Klige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19773 Skrevet Juli 10, 2011 Då må det bli neste uga i såfall, må pussa alt det andra åg Sent from my iPhone using the innørnett Hvis været e bad så kjeme eg au imårå. Ti begynne me event? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19774 Skrevet Juli 10, 2011 6 Sent from my iPhone using the innørnett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19775 Skrevet Juli 10, 2011 Eg kan snekkra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...