#19976 Skrevet Juli 24, 2011 maa vente plutselig 18 timer paa ny fly... SHIT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19977 Skrevet Juli 24, 2011 Ver bist do? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19978 Skrevet Juli 24, 2011 Hvor jeg er? Spania "Wo bist du?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19979 Skrevet Juli 24, 2011 jajajaj bla bla. Deilig i de varmere strøk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19980 Skrevet Juli 24, 2011 jajajaj bla bla.Deilig i de varmere strøk? er paa vei tilbake igjen, men fly har 18 timer forsinkelse... burgerking, toalett, subway, cola, godteri, internet, burgerking, is, vente vente, toalett etc. etc. kjedelig paa flyplassen. har mista 10kg i spania, men sikkert paa igjen naa varm, oh yes. skuldrene er nesten helt svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19981 Skrevet Juli 24, 2011 (endret) Blir bare galere og galere.... http://www.rogalandsavis.no/nyheter/politilogg/article5680416.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19982 Skrevet Juli 24, 2011 Ka faen så sjer her t lands for tiå??? D klikke jo for den eine itte den andre her jo: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19983 Skrevet Juli 24, 2011 Blir bare galere og galere.... http://www.rogalandsavis.no/nyheter/politilogg/article5680416.ece Han klarte seg isje.. Hvil i fred.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19984 Skrevet Juli 24, 2011 (endret) Var sønnen til naboen rett ov gata fra meg... Om det ikke var nok elendighet med det som skjedde på fredagen. :-( http://ipad.dagbladet.no/2011/07/24/nyheter/sandnes/politiet/person_skutt/17442727/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19985 Skrevet Juli 25, 2011 Ska ein tur te Flensburg neste mandag, noe spesielt eg burde vert innom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19986 Skrevet Juli 25, 2011 Ska ein tur te Flensburg neste mandag, noe spesielt eg burde vert innom? Flensburg Skandiapark for litt shopping rett ved E39 itte grenså. Kanskje innom ein VW forhandler å kikka litt. Seriøse størrelse på utvalget hos et par. Citty Grossmarked feks.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19987 Skrevet Juli 25, 2011 Ska ein tur te Flensburg neste mandag, noe spesielt eg burde vert innom? Horehus?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19988 Skrevet Juli 26, 2011 Alf Karsten: Citti Grossmarkt ligge i flensburg. Ligge og ein vw forhandler rett over gatå der.. men du bler bare deprimerte når du ser bilprisene. Ellers kan eg anbefala om du ska ha service på bilen så e det billigt i flensburg. Naboen tok full service med regreim osv der + någen bærearmer i forstillingå.. Møller sko ha 26000.- for alt. Han betalte 1000 euro (ca.7800) for det der. (Det var på vw forhandler). Scandinavia senter dvs Otto Duborg å et te handlesenter ligge ca 8 minutt kjøring fra flensburg, i Padborg.. Litt billigare der enn på Citti men Citti e større. Scandinavien Center - Industrieweg 49 - D 24955 Harrislee e adressen hvis du kjøre på gps.. du kan isje unngå å finna citti viss det e flensburg du ska te så der trenge du nok isje gps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19989 Skrevet Juli 26, 2011 Billige S4! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29738003 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19990 Skrevet Juli 26, 2011 Få lødd det heim! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19991 Skrevet Juli 26, 2011 Alf Karsten: Citti Grossmarkt ligge i flensburg. Ligge og ein vw forhandler rett over gatå der.. men du bler bare deprimerte når du ser bilprisene. Ellers kan eg anbefala om du ska ha service på bilen så e det billigt i flensburg. Naboen tok full service med regreim osv der + någen bærearmer i forstillingå.. Møller sko ha 26000.- for alt. Han betalte 1000 euro (ca.7800) for det der. (Det var på vw forhandler). Scandinavia senter dvs Otto Duborg å et te handlesenter ligge ca 8 minutt kjøring fra flensburg, i Padborg.. Litt billigare der enn på Citti men Citti e større. Scandinavien Center - Industrieweg 49 - D 24955 Harrislee e adressen hvis du kjøre på gps.. du kan isje unngå å finna citti viss det e flensburg du ska te så der trenge du nok isje gps Blir nok bare ein dags tur. Men takk for mange tips. Hadde netopp den "billige" servicen på møller for 7000 km siden så de e nok ikkje verd pengene med ein te. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19992 Skrevet Juli 26, 2011 Billige S4! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29738003 Sko eg hatt meg sedan så hadde denne vært ett knall alternativ, men nærme seg vel turbo bytte på den der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19993 Skrevet Juli 26, 2011 det er vel ikke negativt? God unnskyldning for å oppgradere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19994 Skrevet Juli 26, 2011 Kor mye koste turbobytte på disse bilane egentlig? E dt ein kurrant jobb å jørr sjøl? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19995 Skrevet Juli 26, 2011 Koster nok mye hvis man setter det bort. Grei skruing selv, men motor må vel ut. Men det burde være brukbart å gjøre selv i garasjen en kveld eller tre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19996 Skrevet Juli 26, 2011 det er vel ikke negativt? God unnskyldning for å oppgradere Det var ment i positiv retning ja Tror Møller tar sånn 40 ish for å bytte turboene.. hvis jeg ikke har lest feil, er vel noen S/RS eiere som kan bekrefte eller avkrefte dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19997 Skrevet Juli 27, 2011 Koster ca 400-500k om man gjør det selv har eg erfart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19998 Skrevet Juli 27, 2011 Lasse: Du har vel ikkje tilfeldigvis en utløser arm liggende i satbelen med 02A kasser og spakstell som du har lyst å selge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19999 Skrevet Juli 27, 2011 Lasse: Du har vel ikkje tilfeldigvis en utløser arm liggende i satbelen med 02A kasser og spakstell som du har lyst å selge? Utløser arm hva mener du egentlig da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20000 Skrevet Juli 27, 2011 Den så utløser lageret henge på så slavesylinderen trykke på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...