#20051 Skrevet Juli 29, 2011 Skulle ha freset av 3mm ifra kaliper holderene mine, noe som har benk eller lingende til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20052 Skrevet Juli 29, 2011 Skulle ha freset av 3mm ifra kaliper holderene mine, noe som har benk eller lingende til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20053 Skrevet Juli 29, 2011 Stian, er du back home? tror du glømte meg litt før du reiste . Tilbake igjenn ja og eg glemte deg litt i all kaoset her! Men eg ska få fikset det i løpet av ett par dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20054 Skrevet Juli 29, 2011 meningen e jo at d sga bli litt beint/gjevnt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20055 Skrevet Juli 29, 2011 meningen e jo at d sga bli litt beint/gjevnt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20056 Skrevet Juli 29, 2011 Tilbake igjenn ja og eg glemte deg litt i all kaoset her! Men eg ska få fikset det i løpet av ett par dager. Nice one _______ Hva koster Bremserens på Meca? Den på Biltema er jo veldig bra, men går sikkeert enda bedre/billigere!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20057 Skrevet Juli 29, 2011 Sent from my iPhone using iPhone Sliten itte ein 9timers tur i dyreparken i dag. Greit med litt hjelp på vei tebake te bilen jaffal :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20058 Skrevet Juli 29, 2011 Ka du ska me transporter? Trekkvogn? Stemme det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20059 Skrevet Juli 30, 2011 KJØRING PÅ REVE SØNDAG 31/7http://trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=23198 Minne om denna, kjøring i mårå Porten åpne litt før kl.11 og banekjøring starte kl.12 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20060 Skrevet Juli 30, 2011 Ska nok utom, men tvile på det blir kjøring. Sent from my Desire HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20061 Skrevet Juli 30, 2011 Meg å mini komme nok utom en tur og kikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20062 Skrevet Juli 30, 2011 Jeg kan ikke, bilen er jo ødelagt igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20063 Skrevet Juli 30, 2011 Jeg kan ikke, bilen er jo ødelagt igjen... Du har vel flerre biler? Rallyen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20064 Skrevet Juli 30, 2011 D e rallyen så e ødelagt igjen Petter;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20065 Skrevet Juli 30, 2011 D e rallyen så e ødelagt igjen Petter;) Crap, men alt kan fiksas Trodde det va hikkasen så hadde tatt kveld nå eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20066 Skrevet Juli 30, 2011 Crap, men alt kan fiksas Trodde det va hikkasen så hadde tatt kveld nå eg Hehe, hikkasen e vell den einaste av bilan til søren som funke! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20067 Skrevet Juli 30, 2011 Ka så e gale nå då søren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20068 Skrevet Juli 30, 2011 nei, fyllte jo på vann, når bilen var helt tomme Klarer ikke fikse Rallyen så rask, og vettu hva? jeg gidder ikke heller... Passaten er først prioritert nå, så kommer hikkasen og så kommer (kanskje!) rallyen. men ellers, nei takk G60 (eller 4-sylinder generelt) og nei takk syncro. never ever again. Men hey, jeg ser det positivt, er jo litt sommer ute nå og jeg har en god gjeng der ute på lokalet som er alltid hyggelig og i god stemmning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20069 Skrevet Juli 30, 2011 That's the attitute! På andre plass over årets begivenheter for 2011 e att me har fått gang på ett kanon lokallagslokale med ein herlige gjeng løgnasar! (å bli far ligge selvsagt på desidert første plass!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20070 Skrevet Juli 30, 2011 (endret) ...................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20071 Skrevet Juli 31, 2011 Kor ligge Revebanen henne egentlig? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20072 Skrevet Juli 31, 2011 på Reve... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20073 Skrevet Juli 31, 2011 Takk Robin.. Neste spørsmål... kor e Reve? Ngn andre som ska udøve egentlig? Dei to eg sko ha me meg sove sikkert ennå.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20074 Skrevet Juli 31, 2011 Klepp KNA som he ann ja,, Fant ud kor det va.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20075 Skrevet Juli 31, 2011 noen der ute som har en gasgrill som ikke er i bruk lenger og som dere vil selge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...