#20101 Skrevet August 3, 2011 Hmm. Barnestolen i G60en. Det må kanskje prøvast! fransk bil har eg hatt ein gang men aldri mer. Ja, det må du prøve! Meg og kidden va ute å cruise her ein søndag i golfen.. Fekk ein del blikk når de såg k som sadd i baksete.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20102 Skrevet August 3, 2011 fransk bil har eg hatt ein gang men aldri mer. Hehe,frykte det versta, men te 1500kr så e det jo bare å kasta hvis det ikkje funke lenger Får med skiboks og te den prisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20103 Skrevet August 3, 2011 Gjør slik som meg, pass altid på at du langtidsparkerer den med tom tank slik at du iche taper noe om de stjeler den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20104 Skrevet August 3, 2011 Då har eg den store gleden av å introdusera Mr. Finn Kristian Kleppe som ny lokallagsmoderator! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20105 Skrevet August 3, 2011 Gud hjelpe oss alle mann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20106 Skrevet August 3, 2011 Renault Megane Off... Seie eg bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20107 Skrevet August 3, 2011 Då har eg den store gleden av å introdusera Mr. Finn Kristian Kleppe som ny lokallagsmoderator! Be afraid! Be very afraid Tenkte rydde opp litt i Stavanger delen på forumet. Ligger 14 tråder som er klistret, og 3 vanlige tråder for denne måneden. Blir gjerne litt mot sin hensikt å klistre alle trådene. Har nå fjernet klistring av tråden for vårslipp og vålertreffet da disse er over. Gjerne noen kan gi et innspill på andre tråder som gjerne ikke behøver denne prioriteten? Det bør være tema som berører alle medlemmer i lokallaget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20108 Skrevet August 3, 2011 Hehe,frykte det versta, men te 1500kr så e det jo bare å kasta hvis det ikkje funke lenger Får med skiboks og te den prisen Litt artig at denne dukket opp på vg.no idag: http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10089052 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20109 Skrevet August 3, 2011 Litt artig at denne dukket opp på vg.no idag: http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10089052 Pysj, Megane e jo ikkje nevnt eingang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20110 Skrevet August 3, 2011 Akk og ve! Popcorn kveld finni, hos deg... He mange ting eg sko satt ut i spill her på forumet... Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20111 Skrevet August 3, 2011 Akk og ve! Popcorn kveld finni, hos deg... He mange ting eg sko satt ut i spill her på forumet... Hehe.. Ka du har på hjerta? Her e det alltid hjerterom/popcorn rom Meeen te heljå? Rekke ikkje i dag, å i mårå e det snakk om ein bådtur for å bonkra å lofta vede litt itte jobben. Kan få ut møye då åg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20112 Skrevet August 3, 2011 Hehe, alltids masse på hjerta her.. Nei, ska ein tur til Hovsherad å henta meg 15m med gjerde i kveld... Kanskje t heljå? Må sjå kor langt eg kom med gjerdet mitt.. Hehe.. Og så blir det nok litt skruing au.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20113 Skrevet August 3, 2011 Hehe, alltids masse på hjerta her.. Nei, ska ein tur til Hovsherad å henta meg 15m med gjerde i kveld... Kanskje t heljå? Må sjå kor langt eg kom med gjerdet mitt.. Hehe.. Og så blir det nok litt skruing au.. Gi beskjed når du sette i gang med gjerdet så kanskje eg får klar Syncroen te ein test tur Evt MK6 Bluemotionen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20114 Skrevet August 3, 2011 Har Doffer mista bilintresså heilt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20115 Skrevet August 3, 2011 Lurte eg åh på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20116 Skrevet August 3, 2011 Gi beskjed når du sette i gang med gjerdet så kanskje eg får klar Syncroen te ein test tur Evt MK6 Bluemotionen Og gi beskjed hvis du får i gang syncroen så kansje jeg og kan være med en test tur. Den har heldigvis så lite motor i seg, så jeg er ikke livredd når jeg sitter på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20117 Skrevet August 3, 2011 Uansett, så sidde eg nå hallskranglitte i Krakow å nyse sommeren med... Tja mer en nok billig godt kaldt i glasset;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20118 Skrevet August 3, 2011 Uansett, så sidde eg nå hallskranglitte i Krakow å nyse sommeren med... Tja mer en nok billig godt kaldt i glasset;) Fant du fram te plassen eg nevnte eller glømt heile forklaringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20119 Skrevet August 3, 2011 Og gi beskjed hvis du får i gang syncroen så kansje jeg og kan være med en test tur. Den har heldigvis så lite motor i seg, så jeg er ikke livredd når jeg sitter på Kan få sitta på i einseren min, samme lille motoren men ska nok få deg livredd ska du se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20120 Skrevet August 3, 2011 Fant du fram te plassen eg nevnte eller glømt heile forklaringen? Eehh, hæh? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20121 Skrevet August 3, 2011 Eehh, hæh? Restauranten i Krakow 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20122 Skrevet August 3, 2011 Åja, nei huske ikkje kor det va? Forklar, kor fra me når me e med torget, f eks udføre hard rocken? Sent from my iPhone using the innørnett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20123 Skrevet August 3, 2011 (endret) Åja, nei huske ikkje kor det va? Forklar, kor fra me når me e med torget, f eks udføre hard rocken? Sent from my iPhone using the innørnett Sama siå så kjerketårnet på markedsplassen. Motsatt ende. http://maps.google.com/maps?q=restauracja+wierzynek+krakow&hl=no&ll=50.060335,19.941473&spn=0.009753,0.019248&sll=50.061134,19.935808&sspn=0.004876,0.01369&t=h&z=16 http://www.wierzynek.com.pl/en/wierzynek/about-us.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20124 Skrevet August 3, 2011 Ja ja, møkje fint fira-femåsytti ver får tiå! Noen som tar den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20125 Skrevet August 3, 2011 Ska bygga gjerde i mårå finni.. e du klar til då?? Hehe.. Sent from my Desire HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...