#20151 Skrevet August 5, 2011 Friste men tror iche eg orke 2 langturer i august 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20152 Skrevet August 6, 2011 Va planen at eg og sko bort ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20153 Skrevet August 6, 2011 Friste men tror iche eg orke 2 langturer i august Dette e i Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20154 Skrevet August 6, 2011 Någen så føle for å skaffa meg ein glass sikring te dimmeren min te lyset i gangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20155 Skrevet August 6, 2011 Ska du senka tempen på pærene? Bare putt di i fryseboksen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20156 Skrevet August 6, 2011 Haha, beste stedet å gjemme pærene (kanskje med unntak av å hive de i mikroen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20157 Skrevet August 6, 2011 Hahahaha off:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20158 Skrevet August 6, 2011 Skål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20159 Skrevet August 6, 2011 Tror eg droppe klubb treffe denne gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20160 Skrevet August 6, 2011 Jeg trenger: M10x1 Male - 1/8" NPT Female Adaptor Hvor kan jeg kjöpte noe saant i Sandnes/Stavanger? Tess? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20161 Skrevet August 7, 2011 Någen så føle for å skaffa meg ein glass sikring te dimmeren min te lyset i gangen? haha.--- OFF!!. Trenge du nye pære så skal jeg kjøpe en haug til deg:) glass sikring vet eg ikkje kor de selle. har noen men de er sikkert for små. Trenge jo ikkje dimmer når du har dimlinger som oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20162 Skrevet August 7, 2011 haha.--- OFF!!. Trenge du nye pære så skal jeg kjøpe en haug til deg:) glass sikring vet eg ikkje kor de selle. har noen men de er sikkert for små. Trenge jo ikkje dimmer når du har dimlinger som oss hehe Tommy e på saken. Satse på det e sikringen i dimmeren så e gåen så bare å henta meg ein nye. Men har ikkje fått ti ennå så fremdeles mørkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20163 Skrevet August 7, 2011 Jeg trenger: M10x1 Male - 1/8" NPT Female Adaptor Hvor kan jeg kjöpte noe saant i Sandnes/Stavanger? Tess? Mener Tools selger dem, får vertfall inn sånne på jobben som di har levert http://www.rogaland-jernvare.no/default.aspx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20164 Skrevet August 7, 2011 Supert! Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20165 Skrevet August 7, 2011 Vr6 kjørbar til treff i kveld søren? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20166 Skrevet August 7, 2011 Vr6 kjørbar til treff i kveld søren? :-) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=207310 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20167 Skrevet August 7, 2011 Eg og tiesto kommer ikveld :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20168 Skrevet August 7, 2011 Satse på eg klare ta turen i kveld... Må nesten det, begynne bli ei stund sian sist.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20169 Skrevet August 8, 2011 Då har eg oppdatert wurth tråden med diverse nye kampanjeaviser og har og lagt ut nettoprisene. Kom med innspill hvis dokkor syns der mangle någen varer på nettoprislisten, eller hvis det e någe dokkor lure på om produktet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20170 Skrevet August 8, 2011 Jeg lurer på, om der mye forskjell vits der er om. 5w40 mot 10w40 på 1.8i motor egenlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20171 Skrevet August 9, 2011 "Kjøpa Renault som bruksbil sånn at eg ikkje bruke penger på an..." - Kjøpt inn ny antenna (gamle knekkt) - Kjøpt inn gasswire (gamle e rimelig stør) - Kjøpt inn frontsett (må jo ha litt lyd i bilen Har heldigvis forsterkar og kablar liggande) Har sub'er og liggande, får se kor ka eg finne på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20172 Skrevet August 9, 2011 "Kjøpa Renault som bruksbil sånn at eg ikkje bruke penger på an..." - Kjøpt inn ny antenna (gamle knekkt) - Kjøpt inn gasswire (gamle e rimelig stør) - Kjøpt inn frontsett (må jo ha litt lyd i bilen Har heldigvis forsterkar og kablar liggande) Har sub'er og liggande, får se kor ka eg finne på fiksa litt på det jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20173 Skrevet August 9, 2011 Mangle barra full tank då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20174 Skrevet August 9, 2011 og en snusboks i midtkonsollen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20175 Skrevet August 9, 2011 Og en tur ut i Mvigå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...