Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Faen...

Någen så vett koss ein dirke opp låsen på ein Vento eller? :D Greide å låsa nøklene inni bilen, hahah:p

Luftputa mellom dør og døråpning som blåses opp sånn at det blir klaring te å stappa nedi ett fiskeverktøy for å nappa opp låsepinnen. (Falken el.l. tar 500kr for det hvis du har Gjensidige forsikring, don't ask how I know :P) Eller så e det bare å dryla ett stort skrujern rett under dørhåndtaket og pressa ned tappen inni dørå, men ser ikkje lika fint ut ittepå ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luftputa mellom dør og døråpning som blåses opp sånn at det blir klaring te å stappa nedi ett fiskeverktøy for å nappa opp låsepinnen. (Falken el.l. tar 500kr for det hvis du har Gjensidige forsikring, don't ask how I know :P) Eller så e det bare å dryla ett stort skrujern rett under dørhåndtaket og pressa ned tappen inni dørå, men ser ikkje lika fint ut ittepå ;)

Hehe! Har isje puda dessverre, ei heller fiskeverktøy... Prøvde meg me ein kleshenger, men d jekk heller dårligt, så blei t at eg måtte ringa NAF og han fiksa d på 30sek:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitte å vente på biltilsynet for å få godkjent senkesettet på golfen. Wish me luck! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitte å vente på biltilsynet for å få godkjent senkesettet på golfen. Wish me luck! ;)

Lykke te!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til Stian!! :D:D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det begynne bra! Eg kjøre rundt med skilter som det e avskiltningsbegjæring på, og det e i følge han som kontrolerer her det samme som å kjøre uten skilt! Og egentlig så sko han ha anmeldt meg for kjøring uten skilt! Så me får se kossen dette går.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går så bra.. du e selger stian, snakk hål i håve på ann! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det begynne bra! Eg kjøre rundt med skilter som det e avskiltningsbegjæring på, og det e i følge han som kontrolerer her det samme som å kjøre uten skilt! Og egentlig så sko han ha anmeldt meg for kjøring uten skilt! Så me får se kossen dette går.

: popcorn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Alles in ordnung. Han som sa eg kunne bli annmeldt va under opplæring. Va ein litt eldre kar som tok selve kontrollen, og han va kjempe happy. Endelig någen så kom inn med senkesett som nettopp va satt på og ikkje kjørt me i 5 år! :) så den blei godkjent uten problem! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Stian :D

Fikk du den godkjent så lav som den var når jeg så den, eller justerte du den opp først?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skriva onna på at bilen var lav når han var innom jobb her i hvert fall.. Hehe.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis Stian, godt med det så e godkjent :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å der va an eu godkjente og! Bare ut å hente skiltene igjenn! :)

Eirik: den e ennå lav, men eg justerte den opp 10mm for å være litt over minstekravet!

Nå e eg fornøyd! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice. DÅ har eg kanskje mulighet for å få godkjent min og i den høyden ann e nå :) For min e ikkje så lave så din tror eg hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e jo alt itte ka papirene seie. Tror eg har ca 2 cm å gå på fremme og bak! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du "stor i kjeften" eller........?

Det er ihvertfall denne karen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første forsøk med maskin polering. Rimelig fornøyd med resultatet! :)

IMAG0049.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har mange kvadratmeter med grønt øvingslakk hvis du trenger Stian :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Nok å velge i her på tunet og. Neste bil blir nok mercen før den ska selges.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft. men er vel litt vel lite gummi på de dekka:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgane blir nok bytta ud i någen litt mindre itte kvert tenke eg, 20" eller 21"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E dar ngn her som he ei valsa eg konne lånt ngn tima? Passaten begynne å spisa litt for mye dekk framme for tiå.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.