Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Kem av dåke tullinga som kjører Megane franskmann? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kem av dåke tullinga som kjører Megane franskmann? :P

Haha, kor du har vert sista tiå :) Meg såklart :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har peiling hva dette kan vær ?

Jeg kan ikke slå på lyset eller varmekablene for da går den jordfeilbryteren. Kontaktene på veggen til vaskemaskin og tørketrommel fungerer som vanlig.

Kan det være noe så enkelt som stikket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene mine va 7,5". Eg komme mest sannsynlig te å bruke bilen en del så på 17" felgene så tror eg kanskje 195/40-17 blir best. Eller ka meine folk som har peil på dette? Den dimensjonen e jo det som blir rett rullediameter i forhold te original så kan eg få det og godkjent! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekk ut alle støpsler og prøv igjen. Hvis der er ok setter du i støpler til sikringen går igjen. Feilen ligger da ved siste kontakt.

Ofte feil på maskiner...

PS: En annen ting når det gjelder Plumbo, det bør ikke brukes på plast rør. Kan sprekke eller spise seg gjennom plasten.

Noen som har peiling hva dette kan vær ?

Jeg kan ikke slå på lyset eller varmekablene for da går den jordfeilbryteren. Kontaktene på veggen til vaskemaskin og tørketrommel fungerer som vanlig.

Kan det være noe så enkelt som stikket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: En annen ting når det gjelder Plumbo, det bør ikke brukes på plast rør. Kan sprekke eller spise seg gjennom plasten.

Finnes Plumbo som ikke tærer på plastrør og:) Tror det er Plumbo gel og ikke pulveret...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt av VVS folk at plumbo er FY FY! Tetter visstnok til ganske mye rart og gjør i lengden mer skade enn det gjør godt... Så de bruker visstnok noe annet, men det husker jeg ikke hva var. sElv bruker jeg aldri Plumbo, men JIF avlløpsrens. Den funker GULL!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kortere til Rema (som har JIF) enn Obs (som har "den andre") så jeg prøver meg på Jif først...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og takk for svar..

Men som det står så virker stikkene til tørketrommel o.l , det er bare lyset og varmekablene som ikke vil fungere..?

Trekk ut alle støpsler og prøv igjen. Hvis der er ok setter du i støpler til sikringen går igjen. Feilen ligger da ved siste kontakt.

Ofte feil på maskiner...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det billigte og beste er å demontere vannlåsen og vaske den ren. Det er mye hår og slikt som stopper for vannet. Ta en bøtte under og demonter vann låsen.....: rock :

Det er kortere til Rema (som har JIF) enn Obs (som har "den andre") så jeg prøver meg på Jif først...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plumbo er FYFY ja. fantastoff: bh : Hilsen Rørleggeren:)

Mudin er bra har aldri prøvd någe aent faktisk:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, kor du har vert sista tiå :) Meg såklart :P

HAhahaha! Kom oppover mot rundkjøringa der, så seie eg til kompisen min "uhm, faen så han trakka på han i franskmannen der.. klikka for han eller?"

Så når vi kommer opp mot brustadbua der, så sier even "hahaha, aner ikke hvem han var, men han smilte og vinka!"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene mine va 7,5". Eg komme mest sannsynlig te å bruke bilen en del så på 17" felgene så tror eg kanskje 195/40-17 blir best. Eller ka meine folk som har peil på dette? Den dimensjonen e jo det som blir rett rullediameter i forhold te original så kan eg få det og godkjent! ;)

Det tror eg kan bli bra, men finnes den dimen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va mange dekk i den dimmen på dekkonline hvertfall. Ikkje Nankang faktisk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått tak i dyser te E85 konvertering av Renaulten : smil : 300kr inkludert frakt, bilen dobble verdien ennå ein gang! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er sannelig sikker på at renault går på vin ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er sannelig sikker på at renault går på vin ?

Neinei, eg går på vin, bilen får den dårlige himkoken ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg pigade bestilt meg ny bil! :) blei skoda denne gang og men ein superb. Får an vel før jul ein gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den blei nok litt dyr. Så det blei ein 1,6 105 hk. Prøvde 140en og blei ikkje serlig imponert øve den. Så då holde det med den lille. Men eg fekk velga ein del utstyr då! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det va mye spenning iløpet av en film! ;P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den blei nok litt dyr. Så det blei ein 1,6 105 hk. Prøvde 140en og blei ikkje serlig imponert øve den. Så då holde det med den lille. Men eg fekk velga ein del utstyr då! ;)

Samme strikkmotor så eg har, funke te hverdags, dårlig te fest :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.