#20276 Skrevet August 16, 2011 Noen som har prøvd eller kjenner noen som har prøvd KW sine coiloverfjærer som man kan sette på orginale dempere (Coilover springs kit) http://www.kw-suspensions.eu/int/kw_suspensions.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20277 Skrevet August 16, 2011 Finni motor til syncroen:) hiver du over acen med det samme;) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30123096 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20278 Skrevet August 16, 2011 Noen som har prøvd eller kjenner noen som har prøvd KW sine coiloverfjærer som man kan sette på orginale dempere (Coilover springs kit) http://www.kw-suspensions.eu/int/kw_suspensions.php hvorfor ikke kjöpe noe skikkelig? blir jo bare tull med originale demper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20279 Skrevet August 16, 2011 Finni motor til syncroen:) hiver du over acen med det samme;) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30123096 Sjefs! Kem kan bli me å henta? Einaste e vel feil motorkode, men ka gjør vel det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20280 Skrevet August 16, 2011 er retta pumpå så er minst ein 70hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20281 Skrevet August 16, 2011 Sjefs! Kem kan bli me å henta? Einaste e vel feil motorkode, men ka gjør vel det... Jøss, er jo her i bygda det jo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20282 Skrevet August 16, 2011 er retta pumpå så er minst ein 70hk Viktigste for meg e at motoren funke, bedre enn den som står i... Har ei ekstra sånn pumpa ligganes åg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20283 Skrevet August 16, 2011 Jøss, er jo her i bygda det jo. Da vet jeg jo veien inn dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20284 Skrevet August 16, 2011 Sånnein må eg ha! http://www.vwvortex.com/artman/publish/volkswagen_news/article_2957.shtml OG en sånnein: http://www.brickset.com/detail/?Set=10187-1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20285 Skrevet August 17, 2011 Hørt om "Austrått-Ghetto"? Skal heldighvis flytte snart, men rart situation når man våkner av unormale lyder og en fyr brytter seg inn på frisørsalongen. Men damn så rask politiet var på stede! Stor respekt. Når jeg bodde i Arendal brukte de sikkert 20 minuter etter noen folk var i hagehuset mitt. Mens her brukte de maks 3 minutter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20286 Skrevet August 17, 2011 Tok dei han på fersken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20287 Skrevet August 17, 2011 nei, han var allerede vekk da var jeg fortsatt i telefon. han var rask. ____________ hvordan er der med å heve kjøp på privatkjøp av bil? solgte bilen som delebil/reparasjonsobjekt (stå i kontrakten). han vet alt om bilen etc. fortalte/skreiv alt. Problem er at det er en bekjent som jeg har jobba sammen med. Han synnes at det er mye mer arbeid på bilen som må investeres enn han hadde planlagt. I sannheten tror jeg at han fant akurat ut at bilen var likavell ikke så tøft og ikke til bruk i hverdagen. (jeg sa flere ganger søndagsbil). han kjørte bilen ikke en gang eller har inspisert den skikkelig! Nå vil han heve kjøpet. Jeg vet at han lyvte mye før til meg og tror at denne gangen er det det samme igjen! tilbud: han betaler alt omreg etc. + få bilen med full tank tilbake + jeg få 3000kr (!? wtf) man tilbyr jo ikke noe når man føler seg i rett!? jæææævlig merkelig, eller hva synnes dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20288 Skrevet August 17, 2011 Som jeg sa i telefonen. Så lenge du har gitt beskjed om alt og bilen er solgt som delebil/rep.objekt så er det ikke aktuelt å heve noe kjøp... Man har ikke angrerett ved privat salg. Det er kun hans egen feil at han ikke har brukt tid på å se skikkelig over bilen. Du var jo der og viste den til ham! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20289 Skrevet August 17, 2011 Har du fått penger for bilen, og du har levert an? E ikkje angrefrist på privatkjøp. Skreiv du kontrakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20290 Skrevet August 17, 2011 Skreiv du kontrakt? Han skreiv jo at han har skreve kontrakt, må lesa alt vett'u:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20291 Skrevet August 17, 2011 hvorfor ikke kjöpe noe skikkelig? blir jo bare tull med originale demper. Fordi bilen jeg så på hadde DCC... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20292 Skrevet August 17, 2011 synd med Rallyen Søren. Det kom ikke som ein kjempeoveraskelse, men håper det ordner seg for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20293 Skrevet August 17, 2011 Synnes ikke det, siden jeg nevnte ALT før jeg kjørte ned. Han maste som faen å få/ få se bilen. Tenkte egentlig å selge den etter jeg har flyttet og fiksa litt mer på bilen men han kunne ikke vente. Helt uaktuelt for meg å ta bilen tilbake igjen etter jeg snakka med masse folk nå om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20294 Skrevet August 17, 2011 Stå på ditt Søren. Blir det rudskogen på deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20295 Skrevet August 17, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20296 Skrevet August 17, 2011 Handla delebil nå Finn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20297 Skrevet August 17, 2011 Handla delebil nå Finn? Vente på tebagemelding på ein aen, men virka jo lovende. F.reg i Norge i 94 så e 1500,- i vrakpant på denne vel. Må undersøka litt logistikk åg siden an må på henger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20298 Skrevet August 17, 2011 Er jo flere i klubben med henger som du sikkert kan leige. 1500 i vrakpant ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20299 Skrevet August 17, 2011 Er jo flere i klubben med henger som du sikkert kan leige. 1500 i vrakpant ja Jepp ska ikkje ver någe problem det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20300 Skrevet August 17, 2011 fy faen for en fyr... at man kan diskutere så mye! hvor er pause knappen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...