#20426 Skrevet August 24, 2011 Hør me Kjell om di har d inne på møller... Eller så har vel sikkert mekonomen, meca, hellanor eller noe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20427 Skrevet August 24, 2011 Kosta 1700kr komplett for indre og ytre på mekonomen! haha.. 480kr for indre alene på meca Dette er vel en grei ting å skifte også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20428 Skrevet August 24, 2011 husk at vi har rabatt begge plasser:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20429 Skrevet August 24, 2011 kor mye har vi må meca? 10, 20? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20430 Skrevet August 24, 2011 husker ikke, men tror det er ganske bra rabatt der. 20+... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20431 Skrevet August 24, 2011 Takker, biffmeister 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20432 Skrevet August 24, 2011 kom til å tenke på noe... Om man monterer stivere stabstag fremme enn bak så vil det gjøre bilen min understyrt, og motsatt dersom jeg monterer stivere bak. Hvordan ble din bil Petter etter at du monterte både fremme og bak? Merka du noe forskjell med tanke på under/overstyring i forhold til originalt? Og Hansi, du har montert bare bak eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20433 Skrevet August 24, 2011 husker ikke, men tror det er ganske bra rabatt der. 20+... 23% på Meca 15% på Mekonomen Husk medlemskort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20434 Skrevet August 24, 2011 kom til å tenke på noe... Om man monterer stivere stabstag fremme enn bak så vil det gjøre bilen min understyrt, og motsatt dersom jeg monterer stivere bak. Hvordan ble din bil Petter etter at du monterte både fremme og bak? Merka du noe forskjell med tanke på under/overstyring i forhold til originalt? Og Hansi, du har montert bare bak eller? Monterte H&R framme og bak, e forskjellige innfestningspukter på dei så eg stillte det stivast mulig bak, mjukast mulig framme. Gjorde underverker og funka gudd på isbanekjøring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20435 Skrevet August 24, 2011 På tørr asfalt då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20436 Skrevet August 24, 2011 På tørr asfalt då Funka fint det og faktisk Blei mye lettare å få te overstyring. Funka godt på beine vei og, men politiet va ikkje enig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20437 Skrevet August 24, 2011 Noen som har direkte tlfnr til skadesenteret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20438 Skrevet August 24, 2011 Noen som har direkte tlfnr til skadesenteret? ka nå du har gjort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20439 Skrevet August 24, 2011 ka nå du har gjort? Ska inn å få byttet/lakkert bakfangeren på garanti. så finner eg ikke igjen lappen som datoen står på vet det var helt i slutten på august, så tenkte å ringe å høre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20440 Skrevet August 24, 2011 Hvis de bruke samme systemet som møller bil service, og du har lagt igjenn mobilnummeret ditt så får du en melding dagen før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20441 Skrevet August 24, 2011 Ska inn å få byttet/lakkert bakfangeren på garanti. så finner eg ikke igjen lappen som datoen står på vet det var helt i slutten på august, så tenkte å ringe å høre åå, tenkte du hadde bulkan nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20442 Skrevet August 24, 2011 Noen som har direkte tlfnr til skadesenteret? 51683300 meine eg på det e.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20443 Skrevet August 25, 2011 Robin, takk for tipset om hellanor! De hadde jeg ikke tenkt på overhodet. De var eneste som hadde på på lager, og hadde samme pris som Meca! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20444 Skrevet August 25, 2011 Noen som skal på RxR på lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20445 Skrevet August 25, 2011 Yep.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20446 Skrevet August 25, 2011 RxR? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20447 Skrevet August 25, 2011 Oooooooi http://rxr.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20448 Skrevet August 25, 2011 Rått og Råde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20449 Skrevet August 25, 2011 eg trodde rått og råde var babyen til alle i stavanger eg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20450 Skrevet August 25, 2011 E ikkje det rimelig nystarta greier, første gang i fjor tror eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...