Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

til dokke så jobbe på skadesenteret. Eg er nøpen når det gjelder fargeforskjeld:p.håper det lar seg gjøre å få mindre forskjjeld en det bilen var levert med orginalt for det var seriøst skremmende.: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kan "fargeforskjell" ha mye med lyset å gjør og ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kan "fargeforskjell" ha mye med lyset å gjør og ..

Jupp men hadde du sett forskjellen som var på bakfangeren min og resten av bilen så hadde du ikke trodd dine egne øyne for den var horribel skal mye til å få det verre mener eg, så eg satser på det blir bedre:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp så tidlig for? ;)

Han sko på kurs til Oslo og flyet gikk tidlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som trenge å glassblåsa ng? Snart ferdig med kabinettet mitt og da blir der blåsing så det suser etter. Hehe.. Kan vell igrunnen blåse det meste inkl. felger opp til 19". Så typisk traverser har jeg ikke plass til. :) Kabinettet er vell rundt 60x60x80

JA :-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og nå kjeme sjefen å spør om me vil ha gratisbilletta til solbergshow... for ngn tullinga.. konne sagt det før eg brente av nesten to høvdinga på billetta.. hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og fekk billettar te det i dag. :) kor mange billettar du har kjøpt kjell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg åg stille ikvell gitt... Hekkan ska ble skoi!! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor ska dokk sidda henne? Lure på om eg hive mg på dette viss eg fremdeles kan kjøba billetter ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va poengtert ledige billetter tidligere i dag hvertfall. Eg har ikkje fått min ennå så eg vett ikkje kor eg ska sitte ennå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va poengtert ledige billetter tidligere i dag hvertfall. Eg har ikkje fått min ennå så eg vett ikkje kor eg ska sitte ennå

Eg har nettopp bestillt billetter me et par kamerater. Blei felt P rad 12. Må kjøra å henta de på posten :)

Ser ud som dt bler greit ver og seinere!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg vært å henta golfen på skadesenteret å eg må sei at eg er kanonfornøyd med jobben som er blitt gjort de har truffet på fargen. eg har kun funnet et einaste lite støvkorn å det er heilt greit iom at alt det andra var 100%. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e godt du blei fornøyd Lasse ;)

Nå rykke eg og snart inn på stadioen, for litt SolbergShow : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har nettopp bestillt billetter me et par kamerater. Blei felt P rad 12. Må kjøra å henta de på posten :)

Ser ud som dt bler greit ver og seinere!!

Fekk mellingen din Eirik. Eg vett isje kor me sidde ennå, e isje eg så har billettane;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kå du trenge glassblåst for ng? :)

Sga alltid finne noe ;-)

Nei, eg har calipere som eg tenkte strippe for pulerlakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg syns det va konge! Mye bra satsing. Likte spesielt når petter begynte me donuts på vei opp rampa... Hehe

Sent from my Desire HD

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.