#20501 Skrevet August 30, 2011 Helvete så tidligt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20502 Skrevet August 30, 2011 Opp så tidlig for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20503 Skrevet August 30, 2011 til dokke så jobbe på skadesenteret. Eg er nøpen når det gjelder fargeforskjeld:p.håper det lar seg gjøre å få mindre forskjjeld en det bilen var levert med orginalt for det var seriøst skremmende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20504 Skrevet August 30, 2011 Nå kan "fargeforskjell" ha mye med lyset å gjør og .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20505 Skrevet August 30, 2011 Nå kan "fargeforskjell" ha mye med lyset å gjør og .. Jupp men hadde du sett forskjellen som var på bakfangeren min og resten av bilen så hadde du ikke trodd dine egne øyne for den var horribel skal mye til å få det verre mener eg, så eg satser på det blir bedre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20506 Skrevet August 30, 2011 Opp så tidlig for? Han sko på kurs til Oslo og flyet gikk tidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20507 Skrevet August 30, 2011 http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/politikk/valg2011/se-siste-episode-av-kjellen-her-3566975.html Kjell "Kjellen" Bigset igjen. Fin fyr det der. : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20508 Skrevet August 31, 2011 Någen som trenge å glassblåsa ng? Snart ferdig med kabinettet mitt og da blir der blåsing så det suser etter. Hehe.. Kan vell igrunnen blåse det meste inkl. felger opp til 19". Så typisk traverser har jeg ikke plass til. Kabinettet er vell rundt 60x60x80 JA :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20509 Skrevet August 31, 2011 Kå du trenge glassblåst for ng? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20510 Skrevet August 31, 2011 Og nå kjeme sjefen å spør om me vil ha gratisbilletta til solbergshow... for ngn tullinga.. konne sagt det før eg brente av nesten to høvdinga på billetta.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20511 Skrevet August 31, 2011 eg og ska der i dag:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20512 Skrevet August 31, 2011 Eg og fekk billettar te det i dag. kor mange billettar du har kjøpt kjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20513 Skrevet August 31, 2011 Eg åg stille ikvell gitt... Hekkan ska ble skoi!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20514 Skrevet August 31, 2011 Kor ska dokk sidda henne? Lure på om eg hive mg på dette viss eg fremdeles kan kjøba billetter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20515 Skrevet August 31, 2011 Va poengtert ledige billetter tidligere i dag hvertfall. Eg har ikkje fått min ennå så eg vett ikkje kor eg ska sitte ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20516 Skrevet August 31, 2011 Va poengtert ledige billetter tidligere i dag hvertfall. Eg har ikkje fått min ennå så eg vett ikkje kor eg ska sitte ennå Eg har nettopp bestillt billetter me et par kamerater. Blei felt P rad 12. Må kjøra å henta de på posten Ser ud som dt bler greit ver og seinere!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20517 Skrevet August 31, 2011 Då har eg vært å henta golfen på skadesenteret å eg må sei at eg er kanonfornøyd med jobben som er blitt gjort de har truffet på fargen. eg har kun funnet et einaste lite støvkorn å det er heilt greit iom at alt det andra var 100%. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20518 Skrevet August 31, 2011 Det e godt du blei fornøyd Lasse Nå rykke eg og snart inn på stadioen, for litt SolbergShow 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20519 Skrevet August 31, 2011 Eg har nettopp bestillt billetter me et par kamerater. Blei felt P rad 12. Må kjøra å henta de på posten Ser ud som dt bler greit ver og seinere!! Fekk mellingen din Eirik. Eg vett isje kor me sidde ennå, e isje eg så har billettane;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20520 Skrevet August 31, 2011 Kå du trenge glassblåst for ng? Sga alltid finne noe ;-) Nei, eg har calipere som eg tenkte strippe for pulerlakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20521 Skrevet August 31, 2011 Ja takk til glassblåsing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20522 Skrevet August 31, 2011 Lite og pent brukt eletrisk Bosch muttertrekker uten låsekule selges kr 2500 går noe billigere ved hurtig avgjørelse Denne kostet ny nesten 5000kr: eek : link til tilsvarende http://verktoybutikken.no/butikk/catalog/product_info.php/cPath/22_187/products_id/544 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20523 Skrevet August 31, 2011 Noe her inne som kan reinnspille denne i bedre kvalitet ? http://www.sol.no/klipps/video/de_spor_om_hun_royker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20524 Skrevet August 31, 2011 Ka syns dokkor om solberg showet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20525 Skrevet August 31, 2011 Eg syns det va konge! Mye bra satsing. Likte spesielt når petter begynte me donuts på vei opp rampa... Hehe Sent from my Desire HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...