#20826 Skrevet September 27, 2011 Passaten min ska på lakk på skadesenteret i mårå (innside bakdør). Frode, se te at det går rektig for seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20827 Skrevet September 27, 2011 Innsidå av dørå det kan jo ikke væra så nøye litt fargestift så er alt godt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20828 Skrevet September 27, 2011 Innsidå av dørå det kan jo ikke væra så nøye litt fargestift så er alt godt:p Ikkje når Møller har brukt skrujern for å "skrapa" av dørtrekket.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20829 Skrevet September 27, 2011 Passaten min ska på lakk på skadesenteret i mårå (innside bakdør). Frode, se te at det går rektig for seg! I'm on the case 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20830 Skrevet September 27, 2011 Fine mann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20831 Skrevet September 28, 2011 Levert bilen på Ganddal i dag morges og nå ringe dei å seie at dei aldri har gjort noe med dørtrekket så den skaden har sikkert skjedd i Tyskland så her komme dei ikkje te å fiksa opp.... Jaaaadaaaaaa!!!!! : bh : Koffer fekk eg då satt opp time med eingang etter at dei snakkte med han så hadde gjort jobben med vannlekasjen? Va veldig viktig for han å sei at det sikkert har skjedd i Tyskland, sikkert fordi det e import bil, og alt fra Tyskland e farlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20832 Skrevet September 28, 2011 Det der hadde eg aldri godtatt! For någen idioter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20833 Skrevet September 28, 2011 Ordner seg nok alt fra Tyskland e farlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20834 Skrevet September 28, 2011 Kor kan eg få tak i stempel te G60? Utenom bahnbrenner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20835 Skrevet September 28, 2011 Vil bare gi litt skryt til Møller bil Sandnes og Jæren Kundeservicen der er i ein annen klasse i forhold til da eg hadde tyskimportert Audi og brukte Møller Bil Forus - Audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20836 Skrevet September 28, 2011 Kor kan eg få tak i stempel te G60? Utenom bahnbrenner... http://www.bar-tek-tuning.de/G60+Schmiedekolben.htm http://www.sgt-motorsport.de/motoren-technik/schmiedekolben/wiseco-schmiedekolben.html http://www.s-tec-tuning.de/shop/product_info.php?products_id=13 http://www.rp-motorsport.de/motortuning/g60-schmiedekolben.htm http://shop.md-rennsporttechnik.de/product_info.php?products_id=113&osCsid=7c84955f32a1d84a9cf03e3d9fa59e0d http://www.gt-performance.ch/G60-Schmidekolben ____ De første 4 linker kan jeg anbefalle, har handlet en del fra de. Mest hos Bartek og SGT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20837 Skrevet September 28, 2011 Jippi!!! Gjett kem så vant denna: Vinn en resa till Michelins europeiska däcklansering i Spanien! Har du någonsin drömt om att jobba som motorjournalist? Nu har du chansen att vinna en resa till Valencia där du får provköra Michelins nya däck först av alla och skriva om dina upplevelser i Treffpunkt! Resan påbörjas den 27 oktober och avslutas den 28 oktober. Hotell, flyg, middag, lunch och en heldag på banan ingår i resan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20838 Skrevet September 28, 2011 Jippi!!! Gjett kem så vant denna: Gratulerer har også prøvt meg, men jeg vinner uansett aldri noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20839 Skrevet September 28, 2011 Jippi!!! Gjett kem så vant denna: Gralla!! Du va isje aleina i kampen åm bill though.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20840 Skrevet September 28, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20841 Skrevet September 28, 2011 Helt enig, hvem setter 3 sextase bøker etter hverandre?!?!?!!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20842 Skrevet September 28, 2011 Jippi!!! Gjett kem så vant denna: Gralla:) Eg prøvde meg eg og, men du trakk visst d lengsta strået;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20843 Skrevet September 28, 2011 Levert bilen på Ganddal i dag morges og nå ringe dei å seie at dei aldri har gjort noe med dørtrekket så den skaden har sikkert skjedd i Tyskland så her komme dei ikkje te å fiksa opp.... Jaaaadaaaaaa!!!!! : bh : Koffer fekk eg då satt opp time med eingang etter at dei snakkte med han så hadde gjort jobben med vannlekasjen? Va veldig viktig for han å sei at det sikkert har skjedd i Tyskland, sikkert fordi det e import bil, og alt fra Tyskland e farlig... Tulle du? gralla med turen: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20844 Skrevet September 28, 2011 Måtte skriva brev te Møller, sånn så dei så det så va dei ferdige med den saken.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20845 Skrevet September 28, 2011 (endret) Knakande god service: dum : eg forstår ikke at de gidder dette kommer de jo ikke godt utav ryktemessig. Du må vel betale for leigebilen og då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20846 Skrevet September 28, 2011 Gratulera me tur petter å lykke te med møllerkrangling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20847 Skrevet September 28, 2011 Gratulera så masse med tur til Michelinland! Og lykke til med kranglinga på Skadesenteret.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20848 Skrevet September 28, 2011 Levert bilen på Ganddal i dag morges og nå ringe dei å seie at dei aldri har gjort noe med dørtrekket så den skaden har sikkert skjedd i Tyskland så her komme dei ikkje te å fiksa opp.... Jaaaadaaaaaa!!!!! : bh : Koffer fekk eg då satt opp time med eingang etter at dei snakkte med han så hadde gjort jobben med vannlekasjen? Va veldig viktig for han å sei at det sikkert har skjedd i Tyskland, sikkert fordi det e import bil, og alt fra Tyskland e farlig... Lide gjennomtenkt av di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20849 Skrevet September 28, 2011 Levert bilen på Ganddal i dag morges og nå ringe dei å seie at dei aldri har gjort noe med dørtrekket så den skaden har sikkert skjedd i Tyskland så her komme dei ikkje te å fiksa opp.... Jaaaadaaaaaa!!!!! : bh : Koffer fekk eg då satt opp time med eingang etter at dei snakkte med han så hadde gjort jobben med vannlekasjen? Va veldig viktig for han å sei at det sikkert har skjedd i Tyskland, sikkert fordi det e import bil, og alt fra Tyskland e farlig... _ Men alt i fra tyskland ER farlig! Trodde du visste det Petter!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20850 Skrevet September 28, 2011 _Men alt i fra tyskland ER farlig! Trodde du visste det Petter!! Derfor eg kjøre fransk bruk-og-kast bil nå Elske å leva farlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...