#21001 Skrevet Oktober 12, 2011 niks. JO!!!!! Skriv et annet postnummer Jeg har 4329 og da havner jeg på møkkings føkkings køkkings Sandnes. Bruker jeg 4328 kommer pakken på Spar på Hana 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21002 Skrevet Oktober 13, 2011 JO!!!!! Skriv et annet postnummer Jeg har 4329 og da havner jeg på møkkings føkkings køkkings Sandnes. Bruker jeg 4328 kommer pakken på Spar på Hana Nop, spar hana har ikke post i butikk lenger. Tippen det er coop prix på havana som har overtatt den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21003 Skrevet Oktober 13, 2011 JO!!!!! Skriv et annet postnummer Jeg har 4329 og da havner jeg på møkkings føkkings køkkings Sandnes. Bruker jeg 4328 kommer pakken på Spar på Hana NICE! Nice at noen er enig med meg her . Da skal jeg gi dem "feil postnummer" når jeg venter på pakker fra nå av . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21004 Skrevet Oktober 13, 2011 Nop, spar hana har ikke post i butikk lenger. Tippen det er coop prix på havana som har overtatt den Fremdeles JO!!!!! NICE! Nice at noen er enig med meg her . Da skal jeg gi dem "feil postnummer" når jeg venter på pakker fra nå av . Bare finn ut hvilket postnummer Coop Prix på Hana har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21005 Skrevet Oktober 13, 2011 Någen andre så måtte skraba rudene på bilen i morres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21006 Skrevet Oktober 13, 2011 Måtte skrape ja Sjøl klokka ni.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21007 Skrevet Oktober 13, 2011 JO!!!!! Skriv et annet postnummer Jeg har 4329 og da havner jeg på møkkings føkkings køkkings Sandnes. Bruker jeg 4328 kommer pakken på Spar på Hana Ingen på Spar lengre på Hana Nop, spar hana har ikke post i butikk lenger. Tippen det er coop prix på havana som har overtatt den Det stemmer Fremdeles JO!!!!! Bare finn ut hvilket postnummer Coop Prix på Hana har. Coop Prix Hana har 4328 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21008 Skrevet Oktober 13, 2011 ok hvilken såpe vet du tar det? var utrulig irriterende ser jo ikke ud:p takk:) Ja, det var det.. Hehe.. Chemical Guys Maxi Suds eller Chemical Guys Citrus Wash and Gloss vet jeg funker for de har jeg.. Hehe.. Har sikkert noe til over til deg en plass du kan få med på en flaske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21009 Skrevet Oktober 13, 2011 Ja, det var det.. Hehe.. Chemical Guys Maxi Suds eller Chemical Guys Citrus Wash and Gloss vet jeg funker for de har jeg.. Hehe.. Har sikkert noe til over til deg en plass du kan få med på en flaske. Kor kjøpte du denn såpa henne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21010 Skrevet Oktober 13, 2011 Måtte skraba i dag tidlig ja.. Hehe.. Litt skeptisk når eg begynte å kjøra på jobb med banedekkan mine. Kanskje det e på tide å få de av snart.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21011 Skrevet Oktober 13, 2011 Kor kjøpte du denn såpa henne da? Utlandet ein eller annen plass. Huske ikje heilt. Men du får kjøpt ann på scandicshine au hvis de klare å levera rett ting då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21012 Skrevet Oktober 13, 2011 Eg måtte ikkje skrapa, men det va close! 1 grad og E85, franksmannen starta lett så bare det, 1sek lenger på startmotoren bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21013 Skrevet Oktober 13, 2011 Digg me garasje å kjøra forbi alle naboane så står ude å skrabe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21014 Skrevet Oktober 13, 2011 Eg måtte ikkje skrapa, men det va close! 1 grad og E85, franksmannen starta lett så bare det, 1sek lenger på startmotoren bare Ahhhh, eg gleda meg sånn te å prøve! Må bare få lønna no sånn at eg kan bestille AFR-måler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21015 Skrevet Oktober 13, 2011 BT har kontroll i auglendsdalen rett itte rundkjøringå fra auglendsveien... Står ein fyr og prøve å gjømma seg midt i svingen i rundkjøringen åsså stoppe di deg på bussholdeplassen rett ittepå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21016 Skrevet Oktober 13, 2011 Ventoen leve farligt altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21017 Skrevet Oktober 13, 2011 Tja... Kjøre ventoen t Sören for tiå, så d e den så leve farligt i så fall:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21018 Skrevet Oktober 13, 2011 Kjøp seaten min. Den går gjennom alle BT-kontroller og er ganske vanskelig å få fartsbot med Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21019 Skrevet Oktober 13, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21020 Skrevet Oktober 13, 2011 Någen her som har lyst te å bytta clutch for meg? Betale selvsagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21021 Skrevet Oktober 13, 2011 Någen her som har lyst te å bytta clutch for meg? Betale selvsagt Har du skrudd opp ladetrykket nå skulle gjerne hjelpt, men eg vet så alt for godt ka slags drittjobb det er:p Stig Jangsett driver vel å skrur litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21022 Skrevet Oktober 13, 2011 Har du skrudd opp ladetrykket nå skulle gjerne hjelpt, men eg vet så alt for godt ka slags drittjobb det er:p Stig Jangsett driver vel å skrur litt? høhø, nei den der clutchen synge på siste verset dessverre Mjo, han gjør vel det.. kan jo hørra med ann på jobb imårå hvis eg ser ann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21023 Skrevet Oktober 13, 2011 E vel grevling du har? Hør med Mads Amundsen, tror han e ute etter fargefattige jobber... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21024 Skrevet Oktober 15, 2011 Joakim, vært på konsert i det sista? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21025 Skrevet Oktober 15, 2011 Kor vondt går det egentlig an å ha i håve uten at det er dødelig: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...