#21101 Skrevet Oktober 18, 2011 :glad::glad:Gralla Kluge!!!! Jeg er ikke langt bak deg. Kommer en gutt til verden i Des... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21102 Skrevet Oktober 18, 2011 Spurte kluge i går om han ville ta turen ut te verksted å se på någen deler han va intressert i. får te svar: Eg sitte på sykehuset å blir far"! Konge melding! Har sagt det på FB, men kan sei det her og. Gratla! Dette blir stas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21103 Skrevet Oktober 18, 2011 E vel bare Kjell så har fått jenta, resten så lage tutar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21104 Skrevet Oktober 18, 2011 Helium ballonger anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21105 Skrevet Oktober 18, 2011 E vel bare Kjell så har fått jenta, resten så lage tutar? Har ei jenta eg vettu Å du vett ka de seie om de så får jenter he he ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21106 Skrevet Oktober 18, 2011 Har ei jenta eg vettu Å du vett ka de seie om de så får jenter he he ;D At de faen ikkje har peiling på koss det ska gjørs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21107 Skrevet Oktober 18, 2011 Takker takker allihopa. Kom ut en bandit på 3730g og 50 cm itte mye klabb og babb igår. Mor og barn har det bra, men er begge slitne. Nei, Eirik du har ikkje store tissfant om du får jente, det e bare me så får gutta så legge an på kanten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21108 Skrevet Oktober 18, 2011 At de faen ikkje har peiling på koss det ska gjørs? Heheh akkurat det motsatta eg har hørt Takker takker allihopa.Kom ut en bandit på 3730g og 50 cm itte mye klabb og babb igår. Mor og barn har det bra, men er begge slitne. Nei, Eirik du har ikkje store tissfant om du får jente, det e bare me så får gutta så legge an på kanten Hahah nei e ikkje størrelsen dt går på, men koss du bruge ann Godt dokk begge har dt bra Nyda tiå framover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21109 Skrevet Oktober 18, 2011 Morsomt når du kommer inn på lageret til møller for å hente delene dine, og der står det faktisk TRE klubbmedlemmer å preiker drit Selvfølgelig med finni i spissen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21110 Skrevet Oktober 18, 2011 Takker takker allihopa.Kom ut en bandit på 3730g og 50 cm itte mye klabb og babb i går. Mor og barn har det bra, men er begge slitne! ville han ikkje forlata trivselsonen sin kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21111 Skrevet Oktober 18, 2011 Morsomt når du kommer inn på lageret til møller for å hente delene dine, og der står det faktisk TRE klubbmedlemmer å preiker drit Selvfølgelig med finni i spissen! Finni e vel mer rund enn spiss.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21112 Skrevet Oktober 18, 2011 Synes han e kjekk eg! Kem selger fittings og målere og sånt i stavanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21113 Skrevet Oktober 18, 2011 Kor kan eg få tak i billig clutch? Te 1.8l A6 4b 98 mod Trenge det litt kjappt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21114 Skrevet Oktober 18, 2011 Kor kan eg få tak i billig clutch? Te 1.8l A6 4b 98 mod Trenge det litt kjappt 2700kr på Meca med klubbrabatten (husk medlemskortet) Får det ihvertfall kjappt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21115 Skrevet Oktober 18, 2011 Gratulera her inne au Klugen! Nå e dar jo fleire gutta enn jente som blir født så veit ikje kå som e meir prestisje? Moahaha... Blir nok bil av interessepå na, det ska eg sørga for! I hvert fall ikje hest, det miljøet der e faen ikje tamt.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21116 Skrevet Oktober 18, 2011 Morsomt når du kommer inn på lageret til møller for å hente delene dine, og der står det faktisk TRE klubbmedlemmer å preiker drit Selvfølgelig med finni i spissen! Hehe, viktig å snakka pisspreik av og til.. Det DU ikje la merke til er at rett etterpå kom det enda et klubbmedlem.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21117 Skrevet Oktober 18, 2011 (endret) Grattis Kluge Kamakselhavari anyone? 5mm høydeforskjell på kanten slitt/utslutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21118 Skrevet Oktober 19, 2011 Synes han e kjekk eg! Kem selger fittings og målere og sånt i stavanger? Hytech eller Mento kan nok hjelpe med fittings. Manometerene de har er ikke av typen nice, men rally/gatebil look. Kvål Auto har manometer, mener Meca skal ha litt også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21119 Skrevet Oktober 19, 2011 Noen som har vært på OTD? I så fall var det noe gøy å se der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21120 Skrevet Oktober 19, 2011 Hva er otd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21121 Skrevet Oktober 19, 2011 Offshore technologi days..... Messe som er nå. /http://offshoredays.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21122 Skrevet Oktober 19, 2011 Hva er otd? http://www.offshoredays.com/ Du som e i bransjen burde jo vida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21123 Skrevet Oktober 19, 2011 http://www.offshoredays.com/ Du som e i bransjen burde jo vida Sympatiammetåke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21124 Skrevet Oktober 19, 2011 Faktisk ikke fått med meg, rart.. Burde jo så absolutt visst om dette. Men men I min verden betyr otd: on time delivery.. Er vel en form for litesøvn syndrom, og at hjernen er på litt andre plasser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21125 Skrevet Oktober 19, 2011 Det er TBH! Kan være et helvete å følge med... (tre bokstavers helvete) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...