#21126 Skrevet Oktober 19, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31283941 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21127 Skrevet Oktober 19, 2011 Hytech eller Mento kan nok hjelpe med fittings. Manometerene de har er ikke av typen nice, men rally/gatebil look.Kvål Auto har manometer, mener Meca skal ha litt også. Takker Er det noen av dere ute på verkstedet som sveiser? Skulle ha fått sensoren te AFR-måleren min i downpipen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21128 Skrevet Oktober 19, 2011 (endret) Sympatiammetåke? Uten tvil, men det er egentlig en litt for billig unnskyldning syntes jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21129 Skrevet Oktober 19, 2011 synest det hørtes ut som en god unskyldning eg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21130 Skrevet Oktober 19, 2011 Den messå pleie vel å ver i Bergen med lite oppmøte, i å blei det Stavanger og ein haug med påmeldte. Så det e mange i oljebransjens kjerne (Stavanger) så ikkje har hørt om det før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21131 Skrevet Oktober 19, 2011 Petter fikk du tatt ein shining av uren i dag eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21132 Skrevet Oktober 19, 2011 Petter fikk du tatt ein shining av uren i dag eller? Pakkt sammen "flyttelasset" men fekk jo ikkje vaskt an for me har ikkje vann tilgjengelig nå når dei har blenda av lukå ner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21133 Skrevet Oktober 19, 2011 Hmm vann må me få ordna oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21134 Skrevet Oktober 19, 2011 Hvem kan ordne vann da? Burde vel tatt en shinings på min bil også og fått dekket over den:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21135 Skrevet Oktober 20, 2011 Sterkt! http://godheadv.blogspot.com/2010/04/abandoned-on-everest.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21136 Skrevet Oktober 21, 2011 Er det noen av våre søte små her som sveiser? skulle ha sveisa en mutter på downpipen for AFR-sensoren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21137 Skrevet Oktober 21, 2011 Er det noen av våre søte små her som sveiser? skulle ha sveisa en mutter på downpipen for AFR-sensoren! E det ikkje bare å slenga inn breibåndslambda'en der den vanlige står og så e det smallbåndslambda utgang/emulering på den så du koble te ECU? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21138 Skrevet Oktober 21, 2011 E det en sånn utgang på LC-1? I have no idea Men det hadde jo selvfølgelig vært det beste :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21139 Skrevet Oktober 21, 2011 E det en sånn utgang på LC-1? I have no idea Men det hadde jo selvfølgelig vært det beste :) Yep, det har den "Two user programmable analog outputs" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21140 Skrevet Oktober 21, 2011 Ikke dumt det da men må sjekke litt hvor den står (har glemt det merker jeg).. Innovate anbefaler ca 30cm etter turbo ca for å unngå overoppheting og den gamle er sikkert DRITvanskelig å komme til i tillegg siden motoren min står feil vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21141 Skrevet Oktober 21, 2011 Jeg skal ut på verkstedet i dag, så da kan jeg jo ta et bilde av den gamle downpipen min, så ser du hvor den står:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21142 Skrevet Oktober 21, 2011 Det hadde vært najs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21143 Skrevet Oktober 21, 2011 Men fant ut at det er like greit å bare bruke google:p Du ser hvilken som er den originale;) Den er litt knotete å komme til, men bør ikke være umulig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21144 Skrevet Oktober 21, 2011 Ja, fant det ut selv, hehe! Ser ut til at den står ganske knotete til ja.. Får bare se etterpå hvordan det er å komme til Den downpipen der er nok fra en 01--- mod.. 1 lambda før og en etter kat, da tror jeg at man har 1 bredbåndslambda og 1 smallband. Den 2. er smallband. Jeg har kun 1 såvidt jeg har forstått Samme gjelder nok for deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21145 Skrevet Oktober 21, 2011 Det stemmer, men plasseringen av den øverste er likevel den samme:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21146 Skrevet Oktober 21, 2011 Er nok riktig det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21147 Skrevet Oktober 21, 2011 Muligens dyno dag hos Ben Stian Håland (http://www.halandtuning.no) snart med gode priser! 400,- for 2wd 600,- for 4wd Dynapack Det e så billigt så hvis eg ikkje e vekkreist så ska eg tyna Renaulten Kem andre e me? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21148 Skrevet Oktober 21, 2011 eg e me! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21149 Skrevet Oktober 21, 2011 Eg vil testa golfen uten turtallsperre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21150 Skrevet Oktober 21, 2011 hmm ja why not 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...