#21151 Skrevet Oktober 21, 2011 Muligens dyno dag hos Ben Stian Håland (http://www.halandtuning.no) snart med gode priser! 400,- for 2wd 600,- for 4wd Dynapack Det e så billigt så hvis eg ikkje e vekkreist så ska eg tyna Renaulten Kem andre e me? Bra greier dette:) Eg regne med at min bil får tall på mappingå, så eg e isje me som någe aent enn tilskuer i så fall:) Kati? Kanskje ventoen sko hatt seg ein tur:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21152 Skrevet Oktober 21, 2011 Petter kan ikke du sende han en mail å høre hvilke dager som er aktuelle. så avtaler med ein klubbbremsekveld: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21153 Skrevet Oktober 21, 2011 Petter kan ikke du sende han en mail å høre hvilke dager som er aktuelle. så avtaler med ein klubbbremsekveld: smil : E på saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21154 Skrevet Oktober 21, 2011 Eg stille med enten golf eller passat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21155 Skrevet Oktober 21, 2011 Muligens braffå sko fått seg en tur åg før salg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21156 Skrevet Oktober 21, 2011 Har snakkt med Ben Stian nå: DET BLIR VACN DYNODAG NÅ PÅ TIRSDAG!!! Forutsette minst 5 biler, og det må me lett få te! Kem e garantert me? - Petter L - - - - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21157 Skrevet Oktober 21, 2011 Hmm. Kanskje eg og stille. Kor og ka tid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21158 Skrevet Oktober 21, 2011 Noen så vett kass boltsirkel ein Polo 2010 har? Har lest rondt at de e 5/100 men trenge 100% sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21159 Skrevet Oktober 21, 2011 Eg stiller vis eg er frisk nok:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21160 Skrevet Oktober 21, 2011 Hadde vært kjekt, men tirsdag går ikke for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21161 Skrevet Oktober 21, 2011 Argh, jobbe seint på tirsdag så då utgår det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21162 Skrevet Oktober 21, 2011 Argh, jobbe seint på tirsdag så då utgår det.. Ikke kan du bytte vakt heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21163 Skrevet Oktober 21, 2011 Nei, for sjefen e på ferie og han andre e sjugemeldt og då e dar bare udugelige lærlinga igjen.. Sent from my Desire HD using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21164 Skrevet Oktober 21, 2011 Noen som aner koffor det plutselig kom røyk ut av rattstammen til lars når vi skulle starte opp bilen etter å ha hatt batteriet av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21165 Skrevet Oktober 21, 2011 Noen som aner koffor det plutselig kom røyk ut av rattstammen til lars når vi skulle starte opp bilen etter å ha hatt batteriet av? og koffor bilen isje ville starta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21166 Skrevet Oktober 21, 2011 og koffor bilen isje ville starta? Den ble redd når den så en gul bil med over x2 så mye power... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21167 Skrevet Oktober 21, 2011 Den ble redd når den så en gul bil med over x2 så mye power... med halvparten så mye power meine du vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21168 Skrevet Oktober 22, 2011 Noen som aner koffor det plutselig kom røyk ut av rattstammen til lars når vi skulle starte opp bilen etter å ha hatt batteriet av? og koffor bilen isje ville starta? kortslutta någe når dåkk satte ledningane t batterie på igjen tippe eg... mulig någe t tenningslåsen så jekk i dass siden det kom røyg opp ab rattstammen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21169 Skrevet Oktober 22, 2011 Noen som aner koffor det plutselig kom røyk ut av rattstammen til lars når vi skulle starte opp bilen etter å ha hatt batteriet av? Hehe, holdt på å sei "heilt normalt!". Det gjorde det på min Golf 3 hver gang jeg startet den en periode. Hehe.. Funket like bra fordiom. Men ta av deksel til rattstamme og se om dere kan se noe da. Som Robin sier så har det nok skjedd en kortslutning en plass-. GOMÅREN forresten!! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21170 Skrevet Oktober 22, 2011 Finnes der någen norske internett plasser som selle dyser? Sko hatt någen større på g60en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21171 Skrevet Oktober 22, 2011 Hmm. Kanskje eg og stille. Kor og ka tid? Nærbø, http://www.halandtuning.no Kl.18 og utover Va og snakk om at det blei salg av pølser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21172 Skrevet Oktober 22, 2011 Nærbø, http://www.halandtuning.no Kl.18 og utover Va og snakk om at det blei salg av pølser! Hvis dokke der ette kl. 20 00 så kan eg sjå om eg klare å komma meg ud.. Hadde våre kjekt å benka GTIen på original effekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21173 Skrevet Oktober 22, 2011 Finnes der någen norske internett plasser som selle dyser? Sko hatt någen større på g60en. Då har eg lagt inn bud på dyser på ebay så eg trenge ikkje heilt ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21174 Skrevet Oktober 22, 2011 Då har eg lagt inn bud på dyser på ebay så eg trenge ikkje heilt ennå. Kass størrelse blir det då? Pga E85 eller pga mer ladetrykk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21175 Skrevet Oktober 22, 2011 Hvis dokke der ette kl. 20 00 så kan eg sjå om eg klare å komma meg ud.. Hadde våre kjekt å benka GTIen på original effekt. Blir ein sosial happening, så regne vel ikkje me me e ferdige før 21-22 på kvelden, men det avhenge selvsagt av at det blir nok biler så ska bremsas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...