Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Pass på du ikje pressa for mye, veit om folk som he ødelagt kalippere med det.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ska ikkje skrues på plass då? Då kan du prøva å presse så mye du bare orke... Eg har verktøy te å fikse det, men har ikkje sjans å levere. Du kan få låne det i morgen hvis du ikkje har fått fikset det te då.

Kjørte en tur forbi møller bil Skoda i dag, og der var jaggu meg den nye bilen min kommet. Venter bare på klargjøringen! :)

IMAG0131.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tool for å skru tilbake stempelet på calipteren bak på bilen min? :P sitter helt fast her :P trodde det bare var å klemme inn med ei tang sånn som framme, men satt som faen her!

Kan få payment for å komme innom med den :)

97401564. er på forus!

Tvinge og tang løser dette. ;)

Ihvertfall det jeg har gjort på gti'n. Der er det stempel som skal skrues inn. Setter litt spenn på stempelet med en tvinge og skrur med en egnet tang. Mater etter med spenn på tvingen. Satan det var dårlig forklart! :P:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ska ikkje skrues på plass då? Då kan du prøva å presse så mye du bare orke... Eg har verktøy te å fikse det, men har ikkje sjans å levere. Du kan få låne det i morgen hvis du ikkje har fått fikset det te då.

Kjørte en tur forbi møller bil Skoda i dag, og der var jaggu meg den nye bilen min kommet. Venter bare på klargjøringen! :)

IMAG0131.jpg

Sweeeeet bil....!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E dar ngn som veit om ein eller annen plass eller person som leier ut til lagring av biler? Skulle muligt ha lagret golfen gjennom vinteren. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pusen min var ikkje på vakt

då han sleikte på ein stikkontakt.

De skal du ha pus, du gjorde meg stolt

då du lyste opp stova med 220 volt!

No ligg han i sofaen, pusadyre'

... -noko bleik og med ny frisyre....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E dar ngn som veit om ein eller annen plass eller person som leier ut til lagring av biler? Skulle muligt ha lagret golfen gjennom vinteren. :)

Jada, vet om det. Har alt i Årdal. :P:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tvinge og tang løser dette. ;)

Ihvertfall det jeg har gjort på gti'n. Der er det stempel som skal skrues inn. Setter litt spenn på stempelet med en tvinge og skrur med en egnet tang. Mater etter med spenn på tvingen. Satan det var dårlig forklart! :P:p

Fekk tak i spesialverktøy, men rikker seg ikke av flekken :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av dåke som har en bakcalipter til bilen min liggende? :) Er vel samme på s3, a3, golf 4, golf 3 vr6 og g60?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av dåke som har en bakcalipter til bilen min liggende? :) Er vel samme på s3, a3, golf 4, golf 3 vr6 og g60?

Er vel ikke helt samme på gamle som g60 og sikkert golf 3 da disse er i stål. De du har er sikkert i alu som ikke kom på golf før mk4..

Høyre eller Venstre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nærbø, http://www.halandtuning.no

Kl.18 og utover

Va og snakk om at det blei salg av pølser! ;)

Kan neva at EBB e klar med dynapacken igjen i nytt lokale på Tananger. Han starte opp i månedskifte med de samme prisene som før. KOmme ei nettside med tiå også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har g60 calippere liggende.

Supeeben blir nok levert med strikkmotor ala 1,6 tdi 105 hk. Funke heilt ok! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke helt samme på gamle som g60 og sikkert golf 3 da disse er i stål. De du har er sikkert i alu som ikke kom på golf før mk4..

Høyre eller Venstre?

Høyre! :) Har du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt at biltema sine suger... men duger nok som en nødløsning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kluge, ti kan det passa å bytta banehjul i motorbukk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ikkje, menStian har ;)

Har du stian? :) Eller noen som evt kunne hjulpet meg med å få skrudd inn stempelet på calipteren jeg har? Sitter bare jævlig fast, men går nok for noen som har gjort det før :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ja, men tror den høyre henge. Men kan se om eg får tatt meg en runde på verksted og sjekket nå snart. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kluge, ti kan det passa å bytta banehjul i motorbukk?

Hæh??

Meine du henta motorbukk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supeeben blir nok levert med strikkmotor ala 1,6 tdi 105 hk. Funke heilt ok! ;)

Funka på Årabrot ihvertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.