#21226 Skrevet Oktober 23, 2011 Må nesten skuffe deg hansi. Ser ut som eg har kastet den høyre. Eg har kun den venstre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21227 Skrevet Oktober 23, 2011 Må nesten skuffe deg hansi. Ser ut som eg har kastet den høyre. Eg har kun den venstre. Ok, takk for at du sjekka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21228 Skrevet Oktober 23, 2011 Hæh??Meine du henta motorbukk? Finni e rar, han bytta alltid banehjul i motorbukk han... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21229 Skrevet Oktober 23, 2011 Hæh??Meine du henta motorbukk? Jai trenga mutorstaitiv! Do ha banahjola? Capish? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21230 Skrevet Oktober 23, 2011 God kveld. nå har eg hatt solid bihulebetenelse i over 1uke fikk til slutt penselin/antibiotika som ser ut til å fungere. det eg lurer på eg har mistet luktesansen 100% har ikke antydning til luktesans har kansje 15% smaksans igjen. får eg disse sansene igjen på sikt? hadde vore kjekt:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21231 Skrevet Oktober 23, 2011 Jai trenga mutorstaitiv! Do ha banahjola? Capish? Ja, det bli gut. Jai brouka en fram banhjol;) Passa samma få mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21232 Skrevet Oktober 23, 2011 God kveld. nå har eg hatt solid bihulebetenelse i over 1uke fikk til slutt penselin/antibiotika som ser ut til å fungere. det eg lurer på eg har mistet luktesansen 100% har ikke antydning til luktesans har kansje 15% smaksans igjen. får eg disse sansene igjen på sikt? hadde vore kjekt:o Har hatt lignende selv før når influensaen har begynt å gi seg. Ett godt solid magadrag i enten en boks med hornsalt eller salmiak har vertfall bekreftet at den ikke er borte og fått den igang igjen føler jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21233 Skrevet Oktober 23, 2011 God kveld. nå har eg hatt solid bihulebetenelse i over 1uke fikk til slutt penselin/antibiotika som ser ut til å fungere. det eg lurer på eg har mistet luktesansen 100% har ikke antydning til luktesans har kansje 15% smaksans igjen. får eg disse sansene igjen på sikt? hadde vore kjekt:o Jeg mistet smak / forvrengt smak etter hver behandling jeg har fått nå i høst. Alt smakte ingenting selv med myyye piffi Det kom tilbake etter 4-5 dager og er 100% nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21234 Skrevet Oktober 23, 2011 Har hatt lignende selv før når influensaen har begynt å gi seg. Ett godt solid magadrag i enten en boks med hornsalt eller salmiak har vertfall bekreftet at den ikke er borte og fått den igang igjen føler jeg... Jeg mistet smak / forvrengt smak etter hver behandling jeg har fått nå i høst. Alt smakte ingenting selv med myyye piffi Det kom tilbake etter 4-5 dager og er 100% nå Takker har aldri mistet den 100% så er litt bekymret. nå har eg ikke salmiakk her så får ikke testet det i dag:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21235 Skrevet Oktober 23, 2011 Ja, det bli gut. Jai brouka en fram banhjol;)Passa samma få mai Supert! Sei i fra når det passe for deg ;-) Sent from my HTC Desire using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21236 Skrevet Oktober 24, 2011 No e eg klar for bremsekveld imåra til og med BREMSER har eg no Noen som har en manuell boostventil liggende som eg kunne lånt? skulle testa å kobla i serie med N75, har trykkfall av og til som eg tror har med N75 å gjøre Er det greit å vite utvekslinga på girkassen også kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21237 Skrevet Oktober 24, 2011 No e eg klar for bremsekveld imåra til og med BREMSER har eg no INGEN bryr seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21238 Skrevet Oktober 24, 2011 INGEN bryr seg! No ødela du dagen min finni.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21239 Skrevet Oktober 24, 2011 Utveksling på 4.gir e greit å ha for å få det 100% korrekt (hvis ikkje så bruke ein turtelleren med den feilvisningen den har). Husk pipa te låsebolter hvis ein har det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21240 Skrevet Oktober 24, 2011 Robin veit det sikkert siden han har fått bremsa bilen sin før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21241 Skrevet Oktober 24, 2011 Robin veit det sikkert siden han har fått bremsa bilen sin før girkasse koden din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21242 Skrevet Oktober 24, 2011 Relativt sikker på at det er 02M.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21243 Skrevet Oktober 24, 2011 i følge bremsepapirene så brukte di utveksling på 4.5 på mitt 4.gir... E usikker på om d e heilt korrekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21244 Skrevet Oktober 24, 2011 Eg har ein sånn manuell ventil du kan få låne hansi. Kan ta an me i mårå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21245 Skrevet Oktober 24, 2011 Eg har ein sånn manuell ventil du kan få låne hansi. Kan ta an me i mårå... Kunne eg komme utom deg og henta den idag? Skulle ha testa og kobla den før imåra hvis det hadde vært mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21246 Skrevet Oktober 24, 2011 Det skal vel la seg gjøres! Bare ring meg du. 90108169 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21247 Skrevet Oktober 24, 2011 Eg åg e me i mårå. Kor på nibbø e dette her då? Finni, me kan ta det meste ka ti så helst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21248 Skrevet Oktober 24, 2011 Eg åg e me i mårå. Kor på nibbø e dette her då? Finni, me kan ta det meste ka ti så helst.. Nice! Ska bli morsomt å se kor mye sprekere din e enn min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21249 Skrevet Oktober 24, 2011 Hah! Spørs vel del... Har du heve delebilen forresten? Sko hatt panser, panser hengande, pakning te frontvinduet, dørstopperene ( de så gjør at dørå ikkje åpne seg for møye) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21250 Skrevet Oktober 24, 2011 Relativt sikker på at det er 02M.. Det har du ihvertfall ikkje for 02M e ikkje ein girkasse kode eingang 02M e familien, girkassenkoden står som regel på ei flata oppå kassen ved siden av skiftetårnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...