#21726 Skrevet November 21, 2011 Noen så ska ha seg E85 bruk og kast bil? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31507789 "Lena" e ein utlending såklart, eg prøvde kjøpa an for 1500kr, bøy 2000kr for an og han ville ha 2200kr, trakk budet mitt og då ville han selga for 2000kr. Starte ikkje, men e eindel typiske Renault feil så e enkle og billige å fiksa. E omtrent garantert startsperra (5-700kr fiks) eller veivsensor (3-400kr fiks) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21727 Skrevet November 21, 2011 Nå må du kutta ut:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21728 Skrevet November 21, 2011 Nå må du kutta ut:confused: Hehe, eg sa 1500kr eller kast an, ikkje fått svar så regne med an e å se på knoksen i mårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21729 Skrevet November 22, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21730 Skrevet November 22, 2011 Satan, selfølgelig var eg å handla der på lørdag! kjøpte isje mye heldigvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21731 Skrevet November 22, 2011 Hehe, eg sa 1500kr eller kast an, ikkje fått svar så regne med an e å se på knoksen i mårå E du blitt bitt av den franske basillen eller någe? Virke som du og gamlingen te Lasse har møye å snakka om framøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21732 Skrevet November 22, 2011 E du blitt bitt av den franske basillen eller någe? Virke som du og gamlingen te Lasse har møye å snakka om framøve Va vel mer tanken å kjøpa, fiksa, selga og tjena noen kroner te prosjektkassen. Men e nok rimelig tungt å selga Megane siden ingen vil ha dei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21733 Skrevet November 22, 2011 Va vel mer tanken å kjøpa, fiksa, selga og tjena noen kroner te prosjektkassen. Men e nok rimelig tungt å selga Megane siden ingen vil ha dei Hehe, kan ikkje forstå koffor..... Men siden du e inne på franske bilar, koffor ikkje gjør det skikkelig ? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31852221&counterId=305 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21734 Skrevet November 22, 2011 Litt aen prisklasse kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21735 Skrevet November 22, 2011 Må opp i såpass og 25 år tebage i tid for å få grei nok fransk bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21736 Skrevet November 22, 2011 Må opp i såpass og 25 år tebage i tid for å få grei nok fransk bil Ein kollega av meg har grei Renault han og, og den e vesentlig nyare, Renault Sport Spider. Og gjett ka så e raskaste serieproduserte FWD bil rundt Nürburgring? Renault Megane!!! Raskare enn RS4, M5 E60 osv. Men ja, det e drittbilar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21737 Skrevet November 22, 2011 Living har og venners venner dager med 25% rabatt: http://www.thonshopping.no/Kjopesentre/Lagunen/Nyheter/venners-venner-dager/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21738 Skrevet November 22, 2011 Ein kollega av meg har grei Renault han og, og den e vesentlig nyare, Renault Sport Spider. Og gjett ka så e raskaste serieproduserte FWD bil rundt Nürburgring? Renault Megane!!! Raskare enn RS4, M5 E60 osv. Men ja, det e drittbilar please stop it. jeg blir kvalm når du snakker sånn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21739 Skrevet November 22, 2011 La ut samme link 2 ganger, meinte å legga ut denna: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times Eg synes nå det e imponerande å kjøra så fort på ringen med grevling og bare 265hk! Renault e dritt, men e mye VW og Audi så e dritt og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21740 Skrevet November 22, 2011 Fremdeles ikkje så dritt så Renault eller andre franske kjøretøy.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21741 Skrevet November 22, 2011 Drive å tenke litt på ny look på avanten min... Vurdera matt svart folie og carbonfolie på tak og panser. Trur de kan bli en kul kontrast med chrome lister og rails... Hadde kaskje vore kult med matt mørk grå også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21742 Skrevet November 22, 2011 (endret) Personlig synes jeg du må fjerne krom hvis du skal ha matt farge. Går en Matt svart Panamera her i byen med cromlister og det ser skikkelig jalla ut. Det er ihvertfall min mening. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/241799-matte-black-b5-s?p=2987820&viewfull=1#post2987820 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21743 Skrevet November 23, 2011 Julegavetips: http://www.teknofil.no/artikler/mot_printrbot_-_en_3d-printer_for_alle/104039 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21744 Skrevet November 23, 2011 Fremdeles ikkje så dritt så Renault eller andre franske kjøretøy.. Faktisk HEILT enige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21745 Skrevet November 23, 2011 En som trenger X5 felger SKulle ikke du selge dine Finni? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21746 Skrevet November 23, 2011 En som trenger X5 felger SKulle ikke du selge dine Finni? Må selge mine ja, var ET24 (eller ET14/18) Ikke enkelt å finne info om BMW OEM felger gitt Men kunne blitt bra: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21747 Skrevet November 23, 2011 E nok en del av dokkor som jobbe i produksjon eller plasser kor det e krav te vernebriller. Kor får en tak i best briller? Tenker helst på komfort. De eg har nå klemme litt bak ørene når de brukes øve lengre tid. Har og prøvd Wurth sine (såklart) og de e nokså like de eg har nå. Någen med tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21748 Skrevet November 23, 2011 Vett TESS har mange forskjellige. Gå å test någen av di:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21749 Skrevet November 23, 2011 Oakley bruker de i produksjonen hos oss. Kjøpt hos optiker ca 6-700kr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21750 Skrevet November 23, 2011 Oakley bruker de i produksjonen hos oss. Kjøpt hos optiker ca 6-700kr... Sånn ellers til vanlig så e Oakley brille heilt konge å gå med! Beste brillene eg he.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...