#21776 Skrevet November 25, 2011 Og Xenon e vel noe du har stappt i de originale halogenlyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21777 Skrevet November 25, 2011 Og Xenon e vel noe du har stappt i de originale halogenlyktene? Nei, eg e jo isje dum! Xenon nærlys e originalt på den bilen I tåkelys derimot har eg ettermontert, men dette fjernes nok og puttes i fjernlyset heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21778 Skrevet November 25, 2011 Det e vel fremdeles bare en 1er feil når det e feil på spylerveske systemet. Ikje når det e pålagt å ha trudde eg.. til vanlig så MÅ du ikje ha det, men det må du jo på xenon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21779 Skrevet November 25, 2011 Någen som vett kor mye fengselet tar for pulverlakkering av 4 felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21780 Skrevet November 25, 2011 Någen som vett kor mye fengselet tar for pulverlakkering av 4 felger? Trukje det e så veldig mye, men he hørt at dar e lang ventetid.. Tippe 250kr-300kr felgen. Det var det Rogaland Pulverlakk sko ha. Ringe de å hørr. Stavanger Fengsel Pulverlakkering Mekanisk verksted Sandblåsing - Montasje Tlf: 51733152 Fax: 51733105 Mail: verksted@stavangerfengsel.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21781 Skrevet November 25, 2011 Finishen derfra e vel så som så? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21782 Skrevet November 25, 2011 Finishen derfra e vel så som så? Tror faktisk ann e heilt grei.. Men dei glassblåse jo ikje, så må jo gjer alt forarbeidet sjøl og skal rett være rett med tanke på pulverlakkering så skal HELE felgen være strippet for lakk. Det de sa på Rogapulverlakk når jeg spurt.. Så er snakk om en god del arbeid. Kan jo selvfølgelig få dem til å gjøre det også, men de glassblåser som sagt ikke, bare sandblåser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21783 Skrevet November 25, 2011 Det beste er vel å blotte seg litt i sentrum inatt, da vil du nok sone et par dager så kan du pulverlakkere felgene selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21784 Skrevet November 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21785 Skrevet November 25, 2011 Någen som vett kor mye fengselet tar for pulverlakkering av 4 felger? 500 pr felg, men bør glassblåses og ikke sandblåses... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21786 Skrevet November 25, 2011 Då kan du liga så godt levera til rogaland pulverlakk for då e dei billigare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21787 Skrevet November 25, 2011 Då kan du liga så godt levera til rogaland pulverlakk for då e dei billigare.. Eg sendte de nettopp ein mail, så blir nok de som får ta seg av jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21788 Skrevet November 25, 2011 SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21789 Skrevet November 25, 2011 jævli mange så drive å skåle i helgene for tiå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21790 Skrevet November 25, 2011 Anngåande lyktespylera å sånt, så e der på nyere vw/audi bila, 2 motora montert på spylervæsketanken. Den eine går t frontrutespyling, mens den andre går til lyktespylerane. Der e ett stikk (kontakt) pr. motor, så det går ann å kobla ifra, men kor gunstigt det e for bilen sin del at det stikket er av. Det tørr eg isje svara på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21791 Skrevet November 25, 2011 ser isje koffer d isje sko ver gunstig jaffal... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21792 Skrevet November 25, 2011 vil jo ikje utgjør ng ant enn at du ikje får strøm til pumpå ergo ingen spylervæske ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21793 Skrevet November 25, 2011 Vil tru at det e den einaste måten det går ann å deaktivera spylerane på.... Ska isje sei det sikkert, men eg tvile på at det går ann å deaktivera spylerane med VAS/Vagcom.... Har aldri hørt om nogen så har gjort det vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21794 Skrevet November 25, 2011 Ser kje problemet me å kobla av stikket nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21795 Skrevet November 25, 2011 Skål for faen ja! If in doubt, add more.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21796 Skrevet November 25, 2011 MOTIVASJON!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21797 Skrevet November 25, 2011 Vil tru at det e den einaste måten det går ann å deaktivera spylerane på....Ska isje sei det sikkert, men eg tvile på at det går ann å deaktivera spylerane med VAS/Vagcom.... Har aldri hørt om nogen så har gjort det vertfall På Golfen min kunne man stille hvor lenge dysene skulle fungere via Vag-com. Det er kanskje mulig å sette dette til null? Jeg prøvde aldri å tukle med min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21798 Skrevet November 25, 2011 Skååål ja:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21799 Skrevet November 25, 2011 Eyh, eg au vil skåla!!!! *springe hente meg en øl...* Ninjaedit: SKÅL!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21800 Skrevet November 25, 2011 Blir ikkje någe skåling på meg i dag, men i mårå e det julabord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...