#21876 Skrevet Desember 3, 2011 Her har de http://www.gedsted-autoophug.dk/Picture.asp?KortNr=GEDST-*B2015&Stamkort=B2015&Firma=GEDST Hvordan går man fram ved handel av skadebil.. må det sje gjennom registrert firma? vil ha en mest mulig hel bil skade i side bak går bra. hvor mye vil en slik bil komme på? fant ikke noe pris på sida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21877 Skrevet Desember 3, 2011 send de en mail om pris, du kan handle den til deg selv som delebil men du må betale moms. Tror de har grei pris på frakt og, kommer med båt til stavanger. Kan ringe de og de forstår godt norsk og selger en del til norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21878 Skrevet Desember 4, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21879 Skrevet Desember 4, 2011 :evil::evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21880 Skrevet Desember 4, 2011 http://www.garaget.org/video/113950 Fy f... tror jeg hadde driti på meg hadde jeg sitti i bilen eller vært han som står ved siden av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21881 Skrevet Desember 4, 2011 http://www.garaget.org/video/113950 Fy f... tror jeg hadde driti på meg hadde jeg sitti i bilen eller vært han som står ved siden av Shiiiit...Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21882 Skrevet Desember 4, 2011 Dreit nesten i buske når jeg så den første gang på pcen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21883 Skrevet Desember 4, 2011 Kluge; Trenger du dører til mk2? Fra en 3-dørs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21884 Skrevet Desember 4, 2011 Dersom de er rustfrie å lakkert i la5y så er jeg intresert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21885 Skrevet Desember 4, 2011 Dersom de er rustfrie å lakkert i la5y så er jeg intresert Disse er mørkerøde (tror det er LA3G), så er vel ikke interesert da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21886 Skrevet Desember 4, 2011 Hahaha, ler så jeg griner: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21887 Skrevet Desember 4, 2011 Disse er mørkerøde (tror det er LA3G), så er vel ikke interesert da? Da er det uintresant, men kan være interessert i panser om du har det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21888 Skrevet Desember 4, 2011 Da er det uintresant, men kan være interessert i panser om du har det? Det gikk desverre på søppla sammen med en del annet. Beholdt dørene og fanger'ne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21889 Skrevet Desember 4, 2011 Noen som vet om billige lakkerere i området? skulle ha lakket en fanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21890 Skrevet Desember 4, 2011 Noen i lokalaget som har ett bulkfritt golf 1 panser til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21891 Skrevet Desember 4, 2011 Noen i lokalaget som har ett bulkfritt golf 1 panser til salgs? Feil lokallag, men har eit panser som skal vær bulkfritt, kan undersøke meir i morgon og ta bilde om det er interesangt, og er ofte i stvg så frakt skal me kunne ordne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21892 Skrevet Desember 4, 2011 Feil lokallag, men har eit panser som skal vær bulkfritt, kan undersøke meir i morgon og ta bilde om det er interesangt, og er ofte i stvg så frakt skal me kunne ordne. Takk veldig intresant så lenge prisen er grei:) sjekk opp tilstanden og gi meg ein lyd mitt har knekk i forkant etter det er blitt presset igjen: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21893 Skrevet Desember 5, 2011 Noen som vet om billige lakkerere i området? skulle ha lakket en fanger Hør med Thor Egil hos Luminathor på sola. Han holde til 3min i frå jobb. Sent from my Desire HD using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21894 Skrevet Desember 5, 2011 Noen som kunne hatt mulighet til å lagre bilen min innendørs en uke i julen mot betaling? Skal hjem, og tenkte sette igjen bilen.. hadde vært utrolig fint hvis den kunne stått innendørs mens jeg er vekke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21895 Skrevet Desember 5, 2011 Noen som kunne hatt mulighet til å lagre bilen min innendørs en uke i julen mot betaling? Skal hjem, og tenkte sette igjen bilen.. hadde vært utrolig fint hvis den kunne stått innendørs mens jeg er vekke.. Ring Petter B., han har ikke bil på plassen sind for tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21896 Skrevet Desember 5, 2011 kan stå på plassen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21897 Skrevet Desember 6, 2011 kan stå på plassen min Helt konge petter gir deg en lyd jeg, så ordner vi med kompensasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21898 Skrevet Desember 6, 2011 Hvis noe trenger rimelige felger: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=227352 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21899 Skrevet Desember 7, 2011 EG VANT PÅ VIKINGLOTTOEN!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21900 Skrevet Desember 7, 2011 ein av dei 300,000 så vant 50kr du og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...