#22376 Skrevet Januar 13, 2012 Ville nå heller tatt R32en då i såfall Mye mer sjarm i dra på biltur i gammel skrothaug! Forurenser mer gjør den sikkert også (altså syncroen)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22377 Skrevet Januar 13, 2012 Mye mer sjarm i dra på biltur i gammel skrothaug! Forurenser mer gjør den sikkert også (altså syncroen)! Hehe, har dårlige minner fra når jeg tok min syncro te funesdalen Ein runde på banen så røyg bremsekraftforsterkeren Men ellers så va dt ein ganske fine tur. Utroligt fine plass!! Må reisa der igjen ein gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22378 Skrevet Januar 13, 2012 What about Disney on ice? I`m all over that shit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22379 Skrevet Januar 13, 2012 Då va faen fitte meg golfen eu-godkjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22380 Skrevet Januar 13, 2012 hehe Kor då å ka felger så ska pussas? Meg og mine vinterfelga.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22381 Skrevet Januar 13, 2012 Skål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22382 Skrevet Januar 13, 2012 Då va faen fitte meg golfen eu-godkjent sms reg nr til "eu ok" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22383 Skrevet Januar 13, 2012 skäåål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22384 Skrevet Januar 13, 2012 Skål! Skål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22385 Skrevet Januar 13, 2012 Någen som har d....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22386 Skrevet Januar 13, 2012 nix, men har fire aluhjul du kan få svinbillig! mener det er 14" med dekk...Den ene har fått noe lakk på seg så jeg eller du kan spraye dem i en eller annen farge så er de jo heilt okei;) Takk for tilbudet. Hva er svinbillig da? Har noe allyos fra før, skulle bare hatt en stålfelg. Gidder ikke koste på bruksbilen mer en unødig mye. Så håpet noe har en slik liggende å støve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22387 Skrevet Januar 13, 2012 Skål skäåål! Poker? Nogen andre som ska på byen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22388 Skrevet Januar 13, 2012 Takk for tilbudet. Hva er svinbillig da? Har noe allyos fra før, skulle bare hatt en stålfelg. Gidder ikke koste på bruksbilen mer en unødig mye. Så håpet noe har en slik liggende å støve. Hva vil du betale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22389 Skrevet Januar 13, 2012 Hva vil du betale? Hehe helst ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22390 Skrevet Januar 14, 2012 sms reg nr til "eu ok" ? Nei, faktisk ekte eu-godkjent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22391 Skrevet Januar 14, 2012 fint skad et vær: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22392 Skrevet Januar 14, 2012 gonatt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22393 Skrevet Januar 14, 2012 6,4 Sent from my HTC Desire using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22394 Skrevet Januar 14, 2012 Va dar ng gale me begge to??? Off, IKJE BRAAAA!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22395 Skrevet Januar 14, 2012 OBS OBS OBS Hvis någen ser ngn DOTZ HANZO felga i 19" alufarga med manglene emblem på eikene og svarte brønna så e det mine! Dei blei stjålne i går mens eg var ute ein tur. Mitt på lyse dagen.. Hadde eg sitt de sko eg kjølhalt de, men de gjorde eg desverre ikje.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=229206 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22396 Skrevet Januar 14, 2012 Jeg skal holde øyene åpen. Er jo masse råner på veien som kan ha de på bilen, kjøpt av noen andre. Skal ihvertfall følge etter den personen og ringe deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22397 Skrevet Januar 14, 2012 Eg og ska følla me Kjelli! E sikkert pga finn annonsen, så har di sett adressen din... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22398 Skrevet Januar 14, 2012 Eg og ska følla me Kjelli!E sikkert pga finn annonsen, så har di sett adressen din... Go poeng, jeg skriver bare Sandnes, thats it 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22399 Skrevet Januar 14, 2012 Tenk hvis di egentlig va på jakt itte de dyre felgane?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22400 Skrevet Januar 14, 2012 Så etter felgene på kvadda i sted, Kjellemann... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...