#22776 Skrevet Februar 3, 2012 Ingen problem å kjøre utover idag, bussen sleit vist, så måtte kjøre kona til jobb. Brøytespor ut av gårdsrommet pga for lav framfanger: rock : så var det bare full guffe hele veien, har ingen antispinn drit heller, bare gammeldags syncro, men det virker det og. trenger ikkke opp i skibakken nå?, bare binde ett tau i hengerkroken å få noen til å kjøre mens du står bak på ski? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22777 Skrevet Februar 3, 2012 10 min me quattro ellers bare ESP blink.. dt e flott dt... Men digg me snø då Kosa dokk me 4x4 i helgå for de så har dt ... så lenge det funker ___________________________________________ Første gang jeg gikk ut av bilen min til å kjefte på noen at han skal ta bussen. Jeg er så dritt sur! Kunne ønske jeg hadde vært en bjørn... sove hele drittårstiden og bunngas i sommern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22778 Skrevet Februar 3, 2012 Mye Puddersnø i bakkene nå Kjell: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22779 Skrevet Februar 3, 2012 Der var jeg og.... Hæ? Såg deg ikkje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22780 Skrevet Februar 3, 2012 Hæ? Såg deg ikkje Du var vel mollfodle som vanligt så du husker vel ikke:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22781 Skrevet Februar 3, 2012 Du var vel mollfodle som vanligt så du husker vel ikke:nana: Neinei, silkebrisen (ingen cognac) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22782 Skrevet Februar 3, 2012 Neinei, silkebrisen (ingen cognac) Så deg heller ikke, men var ikke på ølbrille stadiet heller. Men det er jo 2 etg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22783 Skrevet Februar 3, 2012 Mye Puddersnø i bakkene nå Kjell: smil : Stemme det.. Men ser ut som eg må ver me svigersøsterå mi å flytta i mårå au.. Kanskje me blir ferdige i kveld, men sko våre heilt på Hovsherad å henta brette. Ti kjøre dokke imårå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22784 Skrevet Februar 3, 2012 stikke sånn at eg er oppe til kl10 hadde håpa å få med Petter og Joakim og men vis ikke blir det sikkert meg og Asle me stille i samme liga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22785 Skrevet Februar 3, 2012 Sa forresten opp jobben min i dag Begynne i ny og spanande jobb 2.mai Haha, fant nettopp ut at eg bare hadde 2 mnd oppsigelsestid Då begynne eg 2.april heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22786 Skrevet Februar 3, 2012 Trudde eg hadde 3, men så hadde eg 1... Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22787 Skrevet Februar 3, 2012 Alle begynner jo i nye jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22788 Skrevet Februar 3, 2012 NEXT WINTER 4X4!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22789 Skrevet Februar 3, 2012 Haldex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22790 Skrevet Februar 3, 2012 Tror vi heller sier torsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22791 Skrevet Februar 3, 2012 Jeg sier ja takk begge deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22792 Skrevet Februar 3, 2012 litt gay med så mange hjerter her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22793 Skrevet Februar 3, 2012 Någen så har tips te ein tynne slange någe ala ein ribba ledning i size? Trenge 20-30cm så ikkje så enkelt å ribba ein ledning så langt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22794 Skrevet Februar 3, 2012 e sje så vanskelikt å ribba opptil ein meter med ledning vel? bare dra ud ein og ein leder fra ann? viss du trenge ledningar så rydda me på lager på jobb idag å fant rundt om ein kilometer me gamle ødelakte ledningar... Ka du ska bruka det t? meine å ha noge liggandes ein plass med ca 5 mm innvedig og ein cm utvendig diameter...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22795 Skrevet Februar 3, 2012 Ska bruga det te å lofta slavesylinderen på golfen. Så yttermålet må ikkje ver mer enn et par millimeter. Må laga meg ein sånn så dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22796 Skrevet Februar 3, 2012 Slange te vinduspylarvæske e 3-4mm innvendigt. Då går den utpå nippelen på slaven (tror eg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22797 Skrevet Februar 3, 2012 Nogen som har ein mic t handsfree t pioneer spiller liggandes, mulikt passe fra andre merker og. Klart å miste min i flyttesjauen fra ene bilen til den andre, og ny er dyr, (som alle pioneer reservedeler) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22798 Skrevet Februar 3, 2012 Slange te vinduspylarvæske e 3-4mm innvendigt.Då går den utpå nippelen på slaven (tror eg) Den skal ikke utpå nippelen, men inni slangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22799 Skrevet Februar 3, 2012 Den skal ikke utpå nippelen, men inni slangen. Då går du te apoteket, å kjøbe den stysta sprøytå de har. Nålå e ca 2,5mm i diameter. Koste deg 15-30 kroner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22800 Skrevet Februar 3, 2012 Skål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...