#22851 Skrevet Februar 6, 2012 (endret) Synst ikke disse setene var serligt like de i r32. merke stemmer men: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22852 Skrevet Februar 6, 2012 Ser ut som en ekte eller kopi av König K500 stolen som König tok utgangspunkt i når de laga stolene til R32 MK4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22853 Skrevet Februar 7, 2012 Virker kompressor? Ikke nå lengre, om du setter den sammen så men den trengs litt småmekk så ser ikke for meg at den kommer i drift igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22854 Skrevet Februar 7, 2012 Har en svæææær kompressor (tank, elmotor og kompressor) vi må kvitte oss med. Hvor kan vi levere noe slikt en tirsdags ettermiddag på lovelig måte? André Norsk Metallretur Stavanger AS Mekjarvik 4096 Randaberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22855 Skrevet Februar 7, 2012 (endret) Stenger kl 16:00, ellers takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22856 Skrevet Februar 8, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22857 Skrevet Februar 8, 2012 SYK SYK sans for humor...... Men gud så morsomt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22858 Skrevet Februar 9, 2012 HAHAHA. Denne digger eg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22859 Skrevet Februar 9, 2012 Greie trekkbiler litt uti filmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22860 Skrevet Februar 9, 2012 The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22861 Skrevet Februar 9, 2012 Må snart laga seng te guttungen ser eg! http://www.instructables.com/id/The-Micro-Bus-Bunk-Bed-and-Playhouse/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22862 Skrevet Februar 9, 2012 Du skulle bare tatt einsern inn på soverommet... Den er vell ikke stort større enn ei dobbeltseng Lasse: hvor er det dere står på brett? Har de kveldsåpent på hverdager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22863 Skrevet Februar 9, 2012 Du skulle bare tatt einsern inn på soverommet... Den er vell ikke stort større enn ei dobbeltseng Lasse: hvor er det dere står på brett? Har de kveldsåpent på hverdager? Gilja Alpin. Giljastølen er ikke lys så neppe kvelsåpent er åpent hele neste uke vinterferie og lørda søndag ellers Eg stikke opp på Lørdag: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22864 Skrevet Februar 9, 2012 Hvilken type heis? Er det ca ilke langt som til Stavtjørn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22865 Skrevet Februar 9, 2012 Hvilken type heis? Er det ca ilke langt som til Stavtjørn? God gammeldags T heis Tar ca 1time fra stavanger er det trekket som ligger nermest og egentlig et godt alternativ vil eg påstå vis en ikke vil kjøre i timesvis;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22866 Skrevet Februar 9, 2012 Når jeg står på brett vil jeg ha enklest mulig bakke med færrest mulig tilskuere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22867 Skrevet Februar 9, 2012 Når jeg står på brett vil jeg ha enklest mulig bakke med færrest mulig tilskuere Då er det perfekt for deg på Gilja ja. eg er ute etter akurat det samme for det er ikke så veldig spennende å slå hjul på høykant nedover:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22868 Skrevet Februar 9, 2012 God gammeldags T heis Tar ca 1time fra stavanger er det trekket som ligger nermest og egentlig et godt alternativ vil eg påstå vis en ikke vil kjøre i timesvis;) Det e jo bare 1,5 time te sirdalen. Så at alle andre e så langt vekke e vel å ta litt hardt i! der e der stolheis og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22869 Skrevet Februar 9, 2012 Det e jo bare 1,5 time te sirdalen. Så at alle andre e så langt vekke e vel å ta litt hardt i! der e der stolheis og. Men flerre tilskuere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22870 Skrevet Februar 9, 2012 Stolheis er for pyser:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22871 Skrevet Februar 9, 2012 Gilja forrige helg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22872 Skrevet Februar 9, 2012 BAFFF! var derfor du forsvant ja:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22873 Skrevet Februar 9, 2012 åssen er det med hopp og sånn på/i gilja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22874 Skrevet Februar 9, 2012 åssen er det med hopp og sånn på/i gilja? lite/ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22875 Skrevet Februar 9, 2012 Gilja forrige helg: ååh, Corona, digg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...