#23001 Skrevet Februar 16, 2012 Noen så har eller vett om ein fullt brukbar bil i prisklasse "vrakpant" te salgs? Samma ka Sent from my iPhone using iPhone Har du ødelagt Passaten igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23002 Skrevet Februar 16, 2012 Haha nei. Trenge ein bil eg kan ha ståande på jobb når eg bruke firmabil uten å måtte demontere bilstolen heila tiå Sent from my iPhone using iPhone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23003 Skrevet Februar 16, 2012 Har ein kompis så ska knoksa ein jetta.. Endel rust og dritt men den blir brukt hver dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23004 Skrevet Februar 16, 2012 Har ein kompis så ska knoksa ein jetta.. Endel rust og dritt men den blir brukt hver dag Har du regnr? Tenkte på eu kontroll og slikt Sent from my iPhone using iPhone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23005 Skrevet Februar 16, 2012 Nei men det ska eg ordna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23006 Skrevet Februar 16, 2012 Noen som har en komplett orginal Polo 6n Grill liggende å slenge som eg kan få kjøpe billig gjør ingenting om det er knekt noen fester:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23007 Skrevet Februar 16, 2012 Noen som har en komplett orginal Polo 6n Grill liggende å slenge som eg kan få kjøpe billig gjør ingenting om det er knekt noen fester:p Pleie jo vær noen av dei på Knoksen fra tid te aen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23008 Skrevet Februar 16, 2012 Pleie jo vær noen av dei på Knoksen fra tid te aen? Får satse på det vis ingen her har. Har vel Lørdag åpent ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23009 Skrevet Februar 16, 2012 Noen som har en komplett orginal Polo 6n Grill liggende å slenge som eg kan få kjøpe billig gjør ingenting om det er knekt noen fester:p En mener eg har en ligganes i kjelleren hos mor. Hvis eg har det kan du sikkert få den av meg. Ska se om eg finner den i helga. Ok det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23010 Skrevet Februar 16, 2012 Får satse på det vis ingen her har. Har vel Lørdag åpent ennå? Lørdagsåpent ut mars ja Eg må og ha meg ett AAZ toppdeksel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23011 Skrevet Februar 16, 2012 Bare å hiva seg med me stikke ut før middag på Lørdag. Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23012 Skrevet Februar 16, 2012 Vett dokk ka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23013 Skrevet Februar 16, 2012 Bilen min ble godkjent hos BT idag:) Så plutselig da noe finurlig i det gamle vognkortet mitt: "Ikke godkjent med justerbart senkesett. Merke TA-tecnics (og så en del tekniske specs)" Det jeg egentlig reagerte på var at det stod at det Ikke var godkjent, trodde det bare var sånn at om det ikke stod oppført noe så er det ikke godkjent.... Uoffesielt VACN amatørmesterskap på snowboard på Gilja på søndag. Førstemann som tar triple cork får R8 V10 2012 av meg personlig Lov å komma me ei lang tynn "snøfjøl" på kver fod? å kan du forklara ka ein triple cork e så eg kan øva meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23014 Skrevet Februar 16, 2012 En mener eg har en ligganes i kjelleren hos mor. Hvis eg har det kan du sikkert få den av meg. Ska se om eg finner den i helga. Ok det? Høres jo veldig bra ut eg gir deg en lyd. Har jo Roccobaklykter liggende i stua her som er tiltenkt deg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23015 Skrevet Februar 16, 2012 Bilen min ble godkjent hos BT idag:)Så plutselig da noe finurlig i det gamle vognkortet mitt: "Ikke godkjent med justerbart senkesett. Merke TA-tecnics (og så en del tekniske specs)" Det jeg egentlig reagerte på var at det stod at det Ikke var godkjent, trodde det bare var sånn at om det ikke stod oppført noe så er det ikke godkjent.... Lov å komma me ei lang tynn "snøfjøl" på kver fod? å kan du forklara ka ein triple cork e så eg kan øva meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23016 Skrevet Februar 17, 2012 Det er kun amerikanere som trenger å gjøre et snowboardhopp om til en Matrixfilm for å kunne skjønne at det er umulig for hvermannsen å ta en triple cork. "If he misses the target by point one degree he will not make the 4927,234 inch jump and he will die a slow and painfull death!!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23017 Skrevet Februar 17, 2012 Kjell, hvordan går det med felgene dine? Lite hjelp fra politiet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23018 Skrevet Februar 17, 2012 Hekje hørt ng ennå.. Hadde eg visst adressen hadde eg nok gjort det samma. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23019 Skrevet Februar 18, 2012 Noen så har lite å gjør på i 1-2 tiå i natt og kunne tenkt seg å svippt meg å fruen fra Hundvåg te Dusavigå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23020 Skrevet Februar 18, 2012 Fikst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23021 Skrevet Februar 18, 2012 Kor på hundvåg du ska? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23022 Skrevet Februar 18, 2012 Ska te ett vennepar for full 3 retters midag, vin og spetakkel, har barnafri så då blir det goe stemning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23023 Skrevet Februar 18, 2012 Skål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23024 Skrevet Februar 18, 2012 En mindre VR6 Corrado? http://dalane-tidende.no/index.php?page=vis_nyhet&NyhetID=10560 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23025 Skrevet Februar 18, 2012 Desverre ja, klubbbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...