#23026 Skrevet Februar 18, 2012 Desverre ja, klubbbil Jan Terje Tveit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23027 Skrevet Februar 18, 2012 Fikk øye og øre på en over middels trimmet sort a4 1,8t med s4 optik og sorte lemans replica i dag den gikk veldig og lyden var insane. duden som kjørte hadde kvål auto genser på seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23028 Skrevet Februar 18, 2012 Fikk øye og øre på en over middels trimmet sort a4 1,8t med s4 optik og sorte lemans replica i dag den gikk veldig og lyden var insane. duden som kjørte hadde kvål auto genser på seg. Terje sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23029 Skrevet Februar 18, 2012 Terje sin Har han jobba på audi tidligere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23030 Skrevet Februar 18, 2012 Har han jobba på audi tidligere? Stemmer det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23031 Skrevet Februar 18, 2012 duden som kjørte hadde kvål auto genser på seg. koss klarte du legga merke te det mens han kjørte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23032 Skrevet Februar 18, 2012 koss klarte du legga merke te det mens han kjørte? Havranakke såg jo når han satt seg inni:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23033 Skrevet Februar 18, 2012 Ser bedre ut nå med ny farge:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23034 Skrevet Februar 18, 2012 Fikk øye og øre på en over middels trimmet sort a4 1,8t med s4 optik og sorte lemans replica i dag den gikk veldig og lyden var insane. duden som kjørte hadde kvål auto genser på seg. E faktisk ein 1.8TQ, men Q he blitt R foreløbig. Morro med A4 RWD. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23035 Skrevet Februar 18, 2012 Var veldig lite hjulspinn så spørst om han ikke har fått gang i Q en igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23036 Skrevet Februar 18, 2012 Poloen kom seg Men e det grunning eller e ann ferdig lakka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23037 Skrevet Februar 18, 2012 Poloen kom seg Men e det grunning eller e ann ferdig lakka? Ferdig lakka. likte du ikke fargen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23038 Skrevet Februar 18, 2012 Den va grå! Neida, såg bra ut med de felgane og den fargen faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23039 Skrevet Februar 19, 2012 Jan Terje Tveit? Sterkt redd for at det kan være han ja. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=219088 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23040 Skrevet Februar 19, 2012 Var veldig lite hjulspinn så spørst om han ikke har fått gang i Q en igjen Kjøre me sommerdekk.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23041 Skrevet Februar 19, 2012 Ser bedre ut nå med ny farge:p Såg bra ut, men har du pensla(rolla) eller sprøyta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23042 Skrevet Februar 19, 2012 Såg bra ut, men har du pensla(rolla) eller sprøyta? Samma det vel.. maling er maling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23043 Skrevet Februar 19, 2012 (endret) Syncro-ver idag og, glad eg ikkje bytta t sommardekk igår... Ka maling bruke du på å rullemala ein bil? Lakken på passaten min e forferdelig stygg:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23044 Skrevet Februar 19, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23045 Skrevet Februar 19, 2012 Første jeg tenkte når jeg hørte bilulykke i Egersund, var Corrado. Pokker meg stemte det! Er det klubbil? http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/20-aring-har-alvorlige-hodeskader--2931696.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23046 Skrevet Februar 19, 2012 Første jeg tenkte når jeg hørte bilulykke i Egersund, var Corrado. Pokker meg stemte det! Er det klubbil? http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/20-aring-har-alvorlige-hodeskader--2931696.html 2 sider bak... Desverre ja, klubbbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23047 Skrevet Februar 19, 2012 Og forsikring for oss u24 øker fortsatt... At jeg har kjørt 40k uten så mye som en parkeringsbulk har liksom ingenting å si så lenge jeg er u24, for så mange andre krasjer... Leste faktisk ett sted at i forhold til antall kjørte km er det ikke så forferdelig statestikk heller, er bare at iogmed at 40% av kjørte km er med ung mannlig sjåfør, så slipper du ikke unna at minst 40% av ulykkene også er det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23048 Skrevet Februar 19, 2012 Og forsikring for oss u24 øker fortsatt... At jeg har kjørt 40k uten så mye som en parkeringsbulk har liksom ingenting å si så lenge jeg er u24, for så mange andre krasjer... Leste faktisk ett sted at i forhold til antall kjørte km er det ikke så forferdelig statestikk heller, er bare at iogmed at 40% av kjørte km er med ung mannlig sjåfør, så slipper du ikke unna at minst 40% av ulykkene også er det. Jeg har sikkert kjørt 400.000km i 6år uten å kjæsje. Thats Life. Forresten har gjennsidige 23år grensen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23049 Skrevet Februar 19, 2012 Og forsikring for oss u24 øker fortsatt... At jeg har kjørt 40k uten så mye som en parkeringsbulk har liksom ingenting å si så lenge jeg er u24, for så mange andre krasjer... Leste faktisk ett sted at i forhold til antall kjørte km er det ikke så forferdelig statestikk heller, er bare at iogmed at 40% av kjørte km er med ung mannlig sjåfør, så slipper du ikke unna at minst 40% av ulykkene også er det. Gje nå faen i om forskringå di blir dyrare, tenk nå heller på maen så ligge på sjukehus med alvorlige hodeskader! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23050 Skrevet Februar 19, 2012 Å ja, sånn var det ment. Enig der Petter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...