Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Oh Happy day!

Kjørte på vei hjem fra jobb, så begynnte batterilampå å lysa..så kom ABS, ESP å håndbrekk??... så mista eg speedometer og turtallmålar, radioen forsvant og bilen klarte ikkje å kjøra mær enn 10-20... (tomgang)

Dynamo?

Edit: Mista ikkje speedometer og turrallmålar de låste seg på 2000ca og 35km/t

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Rask bytta :)

"hadde du bare fikset A6en..." :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg bare fikset A6en ja... men men har svigers sin super zafira og firmabil.. får klare meg med det.

Har forresten lest at det også kan være Svinginsdemper/clutch som ikke leverer videre til dynamo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være så enkelt som bare batteriet faktisk. Sjekk om det lader som det skal først. Og så kan du jo måle dynamo når bilen er i gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

batteriet er 2 uker gammelt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt skryt skal Møller ha, som klarer å bestille deler fra sverige å levere det til kunde på 2 dager...

Men det hjelper så lite når rådene helst vil ut av blokka..... Noen som har billig passat og selge? eller g60 motor uten g-lader?

Evt så kan du får kjøpe denne passaten og Sören? :P

Eller kan jævlig kraftig klakking fra sylinder nr 1 vere noe annet enn rådebank?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en G60 motor stående uten G lader..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så vet kem elle kor eg kan få kroma nogen felga?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en G60 motor stående uten G lader..

Kor møje sko du evt hatt for den, å e der nogen så konne hjolpe meg å satt ann i? (kan sje stå ude på grusen he å bytta motor..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får nesten komma å se på ann og gi meg et bud.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så vet kem elle kor eg kan få kroma nogen felga?

Pimp my ride!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor få jeg kjøpt Castrol Olje? Meca har ikke Castrol som jeg har skjønnt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen spesiell grunn for at du vil ha castrol? eg spør for vis det er mye bedre vil eg og bruke det:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen har Castrol..

Crap, slått av Kluge :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer aldri å kjøpe Castrol motorolje - Hvorfor? Jeg vet ikke, for mye Mobil propaganda i læretiden kanskje :D.

Blir TAF-X girkasseolje.

Takk people!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får nesten komma å se på ann og gi meg et bud.. :)

Stress å ta buss ud:P Evt ta nogen bilde? ke e gjort me ann? (langt kjørte? bytta rådelager/Toppakning?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det bare å melde seg på.

Street legal 2012

Så slipper vi så mye; skrøyding å lyging om kor mange hesta der komme te å ver i små landbruks maskina, kor fort enn ska kjøra rundt rudskogen, kor låge bilen ska ver, breie felga me ska ha, kor møye penga me har brukt, kor lange tid me har brukt, osv på kvelden??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stress å ta buss ud:P Evt ta nogen bilde? ke e gjort me ann? (langt kjørte? bytta rådelager/Toppakning?)

Syns å huske at toppakningen ser nye ut ja, huske ikkje km stand, men har stått ei stond, Trenge ein god vask osv. Litt rustne reimhjul men de har du vel ekstra av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns å huske at toppakningen ser nye ut ja, huske ikkje km stand, men har stått ei stond, Trenge ein god vask osv. Litt rustne reimhjul men de har du vel ekstra av.

Hvis det e den gamle min så ska toppakningen hvertfall vert bytta. Vet ikkje kor lenge siden, men an ska ikkje ver kjørt mye etter det. Men an ska vel ver grei. Ikkje prøvd og starte den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen her som har en lakkdybdemåler eller kjenne någen som he mulighet for å låna meg ein... Ska snart våtsliba ein heil bil og då hadde det vært greit å veda kor mye man kan sliba.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va min første offshore tur over. Kjekt å måtta reisa vekk i 2 dager for ein jobb eg brukte 1 time på! Jaja. ;) Blei någen overtidstimer og...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va min første offshore tur over. Kjekt å måtta reisa vekk i 2 dager for ein jobb eg brukte 1 time på! Jaja. ;) Blei någen overtidstimer og...

2 dager offshore for ein liten jobb e jo spinnvilt effektivt te å ver offshore :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen her som har en lakkdybdemåler eller kjenne någen som he mulighet for å låna meg ein... Ska snart våtsliba ein heil bil og då hadde det vært greit å veda kor mye man kan sliba.. :)

Ring han du kjøpte bærearmsett fra og spør fint, han har ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.