#23301 Skrevet Mars 8, 2012 Men lakkmåler fynke dårlig på glassfiber eller? Men går 2 uker tiljeg får tilbake delene fra el forsinking, så går for 3 uker før hjula kan settes på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23302 Skrevet Mars 8, 2012 Men lakkmåler fynke dårlig på glassfiber eller? Men går 2 uker tiljeg får tilbake delene fra el forsinking, så går for 3 uker før hjula kan settes på.. Lakkdybdemåler funke forferdelig dårlig på plast og glassfiber ja Må ver på stål, så då utgår vel det forsøket Kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23303 Skrevet Mars 8, 2012 Kom ikje på det var glassfiber.. hehe.. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23304 Skrevet Mars 8, 2012 Kom ikje på det var glassfiber.. hehe.. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Du får bruke sunn fornuft så går det nok bra:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23305 Skrevet Mars 8, 2012 Får bare høre med lakkereren hvor mye klarlakk han la på og ta det litt på gefülen.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23306 Skrevet Mars 8, 2012 GEFÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜHL! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23307 Skrevet Mars 9, 2012 Gefølen Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23308 Skrevet Mars 9, 2012 e vel ett par her så drar opp snittet: Vi slukte åtte McBurgere hver i fjor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23309 Skrevet Mars 9, 2012 Hehehe!!! Det er Sören sin feil!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23310 Skrevet Mars 9, 2012 WHAT? BARE ÅTTE? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23311 Skrevet Mars 9, 2012 8 for mye... selv om jeg må inrømme jeg har hatt min del av mcd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23312 Skrevet Mars 9, 2012 Vill bare frista alle med å sei eg har hatt ein hærlige uka i praha! det va fantastisk hjem t regn og drittver , typisk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23313 Skrevet Mars 9, 2012 Eg lånte vekk golfen min til gammlingen i dag for det flyvende teppet hans (peugeoten) svikta han. Han tror vel han har komt til himmelen nå då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23314 Skrevet Mars 9, 2012 Veldig bra Lasse! Jeg prøvte å overtale han med Robin sist... No chance! Renault er tinge... brrrr edit: jaja renault peugeot, hvor er forskjellen? begge fransk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23315 Skrevet Mars 9, 2012 Haha, forvente nesten at gamlingen din kjøpe VW neste gang då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23316 Skrevet Mars 9, 2012 Eg lånte vekk golfen min til gammlingen i dag for det flyvende teppet hans (peugeoten) svikta han. Han tror vel han har komt til himmelen nå då Eg tenkte den kvide eg Men tog an nå ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23317 Skrevet Mars 9, 2012 Eg lånte vekk golfen min til gammlingen i dag for det flyvende teppet hans (peugeoten) svikta han. Han tror vel han har komt til himmelen nå då Og d tørde du me sommerfelgane på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23318 Skrevet Mars 9, 2012 Og d tørde du me sommerfelgane på? Eg vet han har råd til å kjøpe nye å eg sa til han ka de kosta på forhånd og at eg ikke ville ha riper i de:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23319 Skrevet Mars 9, 2012 Eg lånte vekk golfen min til gammlingen i dag for det flyvende teppet hans (peugeoten) svikta han. Han tror vel han har komt til himmelen nå då Neppe, e nok langt i fra fransk komfort så han like med justerbart, 19" og billige plastdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23320 Skrevet Mars 9, 2012 Neppe, e nok langt i fra fransk komfort så han like med justerbart, 19" og billige plastdekk Åsså er det jo plagsom høydekast i dekka fantastiske greier:p eg kjøper ikke billige drittdekk for eg liker det, men for eg ikke har råd til å handle dekk til dobble prisen og vel så det;) Men det skal sies at nankang hadde vært ett mye bedre alternativ enn de eg har nå. er det muligt å få dreid av dekka sånn at eg slipper den hekkans dabbingå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23321 Skrevet Mars 9, 2012 Trimma mer så har du 4x4 dreiebenk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23322 Skrevet Mars 9, 2012 Ai ai ai..... Kjøttkaker, poteter, ertestuing, brun saus og tyttebær-syltetøy til middag! Helsikke, nå er jeg mett ja! EDIT; God helg, gutta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23323 Skrevet Mars 9, 2012 Trimma mer så har du 4x4 dreiebenk Var så eg tenkte gammlingen var heilt utslitt etter å ha lånt bilen ett par timer han mener bilen er forferdeligt tungkjørt: klø : virke ut som han sette på skylappane når han setter seg i franskræælet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23324 Skrevet Mars 9, 2012 Var så eg tenkte gammlingen var heilt utslitt etter å ha lånt bilen ett par timer han mener bilen er forferdeligt tungkjørt: klø : virke ut som han sette på skylappane når han setter seg i franskræælet:p Hans definisjon av lettkjørt = 0 kjøreegenskaper Franske biler har 0 kjøreegenskaper, altså lettkjørte Bilen din har kjøreegenskaper, altså tungkjørt Her har eg nettopp fortært lammalår, bakt potet, asparges, brokkoli, tyttebersyltetøy og brune saus. Namnam! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23325 Skrevet Mars 9, 2012 jævlige skrøyding om madrettane dine Petter!! Stemme for at du diske opp t lokallagsmiddag snart nå då!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...