#23401 Skrevet Mars 14, 2012 Noen av dere stavanger-gutta som merket noe som kunne være et jordskjelv nå for en liten stund siden? Merket godt her inne, en dyp dure-lyd for deretter å riste ganske godt. Hele huset ristet, og hørte det klirret i glass. Skummelt. Syns eg hørte någe eg og. Trodde dt va ein store bil så sto udfor å durte. men når eg såg ud så va dor ingenting!! Edit: då va dt visst et jordskjelv ja. Håba dt ikkje komme ein tsunami innover nå http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/Jordskjelv-i-Rogaland-i-kveld-2943313.html#.T2D44oHat2A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23402 Skrevet Mars 14, 2012 Merka det godt på Rennesøy og svak durelyd så risting 5-7 sekund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23403 Skrevet Mars 14, 2012 Var visst et skjelv ja. Kona var på soverommet og la minste gutten her. Jeg fikk kjeft fordi jeg bråkte så mye at gutten våknet. Pokker så jeg må bråke da! he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23404 Skrevet Mars 14, 2012 Så det var det altså. Trodde noen sprengte någe her ute. Sprøtt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23405 Skrevet Mars 14, 2012 Merka ikkje en dritt her vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23406 Skrevet Mars 14, 2012 Eg merka heller isje någe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23407 Skrevet Mars 14, 2012 her raste heile blokka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23408 Skrevet Mars 15, 2012 Me e innvitert te klubbkveld hos Mekonomen Sandnes Klubbkveld hos Mekonomen Sandnes Torsdag 22 mars kl 19.00 åpner vi dørene for Vwaudi-club sitt lokallag,SRVWK og DKL. I den anledning kommer Norsk Industriolje for å fortelle og demonstrere om sine produkter. Vi kommer også til å kjøre en Konge Påskekampanje med masse snadder og ikke minst noen SINNSYKE priser på utvalgte produkter i butikken:) Det vil bli servert Kaffe,brus, Kaker, vafler etc etc. Konkurranser med fine premier blir det selvfølgelig også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23409 Skrevet Mars 15, 2012 Typrisk at eg ikkje e hjemme den dagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23410 Skrevet Mars 15, 2012 Eg gjentar det viktigaste: Det vil bli servert Kaffe,brus, Kaker, vafler etc etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23411 Skrevet Mars 15, 2012 VAFLER! jeg håper de har stor vaffelgjern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23412 Skrevet Mars 15, 2012 : rock :Det blir good med vafler, vi skal ha vafler her på jobb kl 1200.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23413 Skrevet Mars 15, 2012 Ah typisk.. er i London da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23414 Skrevet Mars 15, 2012 Eg er på Foldøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23415 Skrevet Mars 15, 2012 Oppdatert pris på olja gutter og jenter!!! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=233625 Hvem vil ha? BILLIG!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23416 Skrevet Mars 15, 2012 Typrisk at eg ikkje e hjemme den dagen! Ah typisk.. er i London da Eg er på Foldøy. Flott, bler mer vafler t meg då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23417 Skrevet Mars 15, 2012 Flott, bler mer vafler t meg då Og du kaller deg en kompis? Hadde jeg skrevet noe slikt hadde jeg aldri glemt å nevne deg i samme slengen! edit: hvordan var det å sitte 4 timer på jobb uten internet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23418 Skrevet Mars 15, 2012 Og du kaller deg en kompis? Hadde jeg skrevet noe slikt hadde jeg aldri glemt å nevne deg i samme slengen! edit: hvordan var det å sitte 4 timer på jobb uten internet? Jeg unlot å nevne deg med vilje!! Ingen kommer før meg når det gjelder vafler:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23419 Skrevet Mars 15, 2012 Foreldrene mine har handlet seg ny bil!! Synes fargen var ganske så frekk Endelig klarte jeg å overtale dem til å kjøpe VAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23420 Skrevet Mars 15, 2012 Nice, mer specs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23421 Skrevet Mars 15, 2012 Nice, mer specs? Egentlig ikke så spennende specs, men er vertfall godt utstyrt! Avtagbart hengerfeste også. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33544947 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23422 Skrevet Mars 15, 2012 Herligt nå blir det vel ikke mer fransk bil på gamle Berntsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23423 Skrevet Mars 15, 2012 Herligt nå blir det vel ikke mer fransk bil på gamle Berntsen. Det stemmer Lasse. Han var drittlei den... Han ringte meg nettopp på vei fra Drammen. Aldri vert mer fornøyd bak rattet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23424 Skrevet Mars 15, 2012 (endret) Fikk MMS fra ho som jeg deler adresse med, og jeg har vært sur i hele dag......... Håper bare hun synes synd på meg og lar meg kjøpe en S5..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23425 Skrevet Mars 15, 2012 E ikkje "ho som jeg deler adresse med" litt langt å skriva kver gang istedenfor bare å skriva kånå, fruen, dragen, FTK'en el.l? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...