#23426 Skrevet Mars 15, 2012 E ikkje "ho som jeg deler adresse med" litt langt å skriva kver gang istedenfor bare å skriva kånå, fruen, dragen, FTK'en el.l? Nope; kan jo skrive etter touch metoden.... men det blir kanskje litt for langt å lese? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23427 Skrevet Mars 15, 2012 Ftk'en?? Vennligst forklar? Nytt kjælenavn på dragen ??? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23428 Skrevet Mars 15, 2012 Må jo sjå det i frå Petters synspunkt og då blir det vell Fritidskreveren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23429 Skrevet Mars 15, 2012 Ahahahahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23430 Skrevet Mars 15, 2012 Joakim så seie det, Fritidskordinatoren :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23431 Skrevet Mars 15, 2012 Joakim så seie det, Fritidskordinatoren :-) Det e vell det fina orde på det.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23432 Skrevet Mars 15, 2012 Typisk at både internett og telefonen min e sperra (internett fra lyse å mobil fra telehor) begge blei sperra itte eg hadde betalt før frist på siste purring :@ Står d på rekningå betalingsfrist e 14. så kan di vel klara å venta t 15. før di sperre?, "kan ta 2-3 dager å åpne abbonementet når det først er sperret" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23433 Skrevet Mars 15, 2012 Ehm... E fristen på siste purring 14 så e an 14. Betale du ikkje så stenges det... E vel ikkje så mange å skylda på då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23434 Skrevet Mars 15, 2012 http://blogg.aftenbladet.no/jonebloggen/2012/03/15/bilboller-kjorer-audi/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23435 Skrevet Mars 15, 2012 Står d på rekningå betalingsfrist e 14. så kan di vel klara å venta t 15. før di sperre?, "kan ta 2-3 dager å åpne abbonementet når det først er sperret" Pluss nytt etableringsgebyr når du åpne det igjen, på et par hundre kroner. Sent from my HTC Desire using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23436 Skrevet Mars 15, 2012 Får si som clarkson at alle idiotene som hadde bmw har gått over til audi^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23437 Skrevet Mars 16, 2012 Då va d pigade helg ijen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23438 Skrevet Mars 16, 2012 Det e vell det fina orde på det.. hehe Det e ein termonologi som kan brukes i alle anledninger og man sleppe å vurdere tihørererne før man bruke omtalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23439 Skrevet Mars 16, 2012 Ehm... E fristen på siste purring 14 så e an 14. Betale du ikkje så stenges det... E vel ikkje så mange å skylda på då? Ja, d e greit, men eg betalte den 14. itte di allerede hadde stengt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23440 Skrevet Mars 16, 2012 Fikk denne mailen i går så tenkte legge den ut her, kanskje noen er med å hjelper så vi kan få litt aktivitet i distriktet igjen. Jeg skulle gjerne bidratt med å hjelpe, men sitter på flyet hjem fra Australia. Hei. Det blir Street legal løp på Løwenstrasse, 21. april. Vi trenger hjelp med vakthold, så dersom noen kan være med å hjelpe til hadde det vore fint. Vi er avhengig at folk stiller, ellers har vi ikke kapasitet til å arrangere disse løpene. Går dette arrangementet bra, er planen å få til flere, men det krever at det er interesse for å være med. Er det noen som kan stille, eller kjenner noen som er interessert, så ta kontakt med vaktsjef: Ovar Heine Njærheim tlf: 91707337 epost: ovarnet@online.no Vennligst spre rykte rundt til alle kjente :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23441 Skrevet Mars 16, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23442 Skrevet Mars 16, 2012 Skål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23443 Skrevet Mars 16, 2012 [vimeo]38559733] Va det den jævelen som konstruerte frontplata på Golf 1? I så fall vil eg og ha ein sånn Gti så eg kan reisa tebage i tid og banka an! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23444 Skrevet Mars 16, 2012 Skål! Skål! Blei plutselig hyttetur me to fra jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23445 Skrevet Mars 17, 2012 Då e d ud å skru, viss nogen kan låna meg ein elefant så skrig ud? ellers må eg bare balansera ann på garasjejekken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23446 Skrevet Mars 17, 2012 Jeg har elefant du kan låne hvis du vil og kan hente den, er ikke lange veien for den står på sola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23447 Skrevet Mars 17, 2012 Haha for en setning... en elefant... på sola?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23448 Skrevet Mars 17, 2012 D e faktisk ein heile del arbei å skifta motor, meste ferdige me å skru ud den gamle nå... Viss nogen har ei syge trang t å skru men he vore så tosjne at di he kjupt bil så svive, så e alle inviterte t å komma t meg å hjelpa... Spandere cola å røyg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23449 Skrevet Mars 17, 2012 Skål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23450 Skrevet Mars 17, 2012 Eg så aldri har kantkjørt ein felg klarte kunstykket å kantkjøre den eine felgen 360 grader i dag: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...