#23451 Skrevet Mars 17, 2012 Eg så aldri har kantkjørt ein felg klarte kunstykket å kantkjøre den eine felgen 360 grader i dag: bh : Koss klarte du det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23452 Skrevet Mars 17, 2012 Koss klarte du det? Det vet eg ikke faktisk: klø : hørte en merkelig lyd å trudde eg hadde kjørt over ett eller anna så stoppa ett par busstopp bortforbi så såg eg felgen.. det så er litt merkeligt er at det er på førersiden: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23453 Skrevet Mars 17, 2012 Begynne å nærme seg sommer no;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23454 Skrevet Mars 17, 2012 Eg så aldri har kantkjørt ein felg klarte kunstykket å kantkjøre den eine felgen 360 grader i dag: bh : Du ska vera hjertelig velkommen i den ekslusive klubben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23455 Skrevet Mars 17, 2012 Kan noen kjøpa denna bilen sånn at an slutte å frista meg? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33472753 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23456 Skrevet Mars 17, 2012 Kan noen kjøpa denna bilen sånn at an slutte å frista meg? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33472753 Serriøst? Ka vil du me noge sånt ? Sleten merca med disel, fysj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23457 Skrevet Mars 17, 2012 Serriøst? Ka vil du me noge sånt ? Sleten merca med disel, fysj Tja, motoren tåle vel sånn rundt 4-500hk/800Nm med original bunndel Og kjøra sirkler rundt bensinbiler med en "sleten merca med disel" e sikker morsomt nok det Men seriøst, blir nok ein sånn ittekvert som trekkbil/treffbil/komfortcruiser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23458 Skrevet Mars 17, 2012 Kan noen kjøpa denna bilen sånn at an slutte å frista meg? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33472753 Ka e det du surre itte?? E jo bare å selga det aspirerende flyganes teppe og kjøpa nazi stål me svenske platina!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23459 Skrevet Mars 17, 2012 Den der er ikke någe for deg petter du må ha med skinnseter med lufting: smil : men sølv er en bra farge på ein slik ein. og med 19" amg og passe senk så er du i mål disse finnes vel i sedan og? ser hakket bedre ut en stv de synst eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23460 Skrevet Mars 17, 2012 Ka e det du surre itte?? E jo bare å selga det aspirerende flyganes teppe og kjøpa nazi stål me svenske platina!! Går jo ikkje an å selga flygande teppe, ingen så kjøpe sånne "biler" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23461 Skrevet Mars 17, 2012 Går jo ikkje an å selga flygande teppe, ingen så kjøpe sånne "biler" Jo selg an te gammlingen min han må ha reserve nå så den andre begynne å skrante så kan han veksla mellom å reparere de:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23462 Skrevet Mars 17, 2012 Jo selg an te gammlingen min han må ha reserve nå så den andre begynne å skrante så kan han veksla mellom å reparere de:p Haha, tar vel ett år eller to før han bestemme seg for noe bilkjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23463 Skrevet Mars 17, 2012 Jo selg an te gammlingen min han må ha reserve nå så den andre begynne å skrante så kan han veksla mellom å reparere de:p Eg og trenge igronn ein sånnein bil:P, må bare få vekk den gamle stålklumpen fyste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23464 Skrevet Mars 17, 2012 tok meg en sykkeltur idag : http://www.wimp.com/nothingcrazier/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23465 Skrevet Mars 17, 2012 Hehe, koselige tur det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23466 Skrevet Mars 17, 2012 Ai ser for meg det hadde gjort vondt å tryna der ja:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23467 Skrevet Mars 17, 2012 Hva er det folket bruker for å få bort sand/salt/skit FØR man begynner å vaske for hånd? Og ja, Finni, det er snakk om bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23468 Skrevet Mars 18, 2012 eh.. vann... Høytrykkspyler, avfetting, såba e vel d du trenge;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23469 Skrevet Mars 18, 2012 Super X Clean fra Wurth e heilt rå som avfetting. Først den så høytrykk vask. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23470 Skrevet Mars 18, 2012 Jeg har sett bilder av biler som er hel skumlagt der driten nærmest renner av bilen... Det virker ikke som vanlig avfettingsvæske akkurat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23471 Skrevet Mars 18, 2012 Foam cannon du tenker på. Eg kjøpte meg akkuratt det. Bruker såpe i disse. Funker greit, men det må forvask til før dette. Og der e Super X Clean fra wurth konge. Skånsom mot polishen, men veldig effektiv te å fjerna all slags dritt. Te vanlig så bruke eg kun den og høytrykkspyleren min. Så tar eg en skikkelige vaski innimellom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23472 Skrevet Mars 18, 2012 Kan noen kjøpa denna bilen sånn at an slutte å frista meg? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33472753 da var det solgt, annonsen sier solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23473 Skrevet Mars 18, 2012 Petter klarte vel ikke holde seg lenger:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23474 Skrevet Mars 18, 2012 På tirsdag henge det ein OM606 i elefanten kan eg tenka meg Sent from my iPhone using iPhone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23475 Skrevet Mars 18, 2012 Foam cannon du tenker på. Eg kjøpte meg akkuratt det. Bruker såpe i disse. Funker greit, men det må forvask til før dette. Og der e Super X Clean fra wurth konge. Skånsom mot polishen, men veldig effektiv te å fjerna all slags dritt. Te vanlig så bruke eg kun den og høytrykkspyleren min. Så tar eg en skikkelige vaski innimellom... Selges det til privatkunder? Kommer det kun i 25litersdunk? Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...