#23476 Skrevet Mars 18, 2012 Selges til privatkunder ja. Mener en 25liters dunk e på tilbud nå til 495 kroner pluss mva! Det e kanon billigt! Huske ikkje om du får det på mindre flasker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23477 Skrevet Mars 18, 2012 Hva er det folket bruker for å få bort sand/salt/skit FØR man begynner å vaske for hånd?Og ja, Finni, det er snakk om bilen... Prickbort funke ganske godt på tørr bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23478 Skrevet Mars 18, 2012 Prickbort funke ganske godt på tørr bil Jepp prøvde det for første gang i går i mangel på annet. fungerte veldig bra: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23479 Skrevet Mars 18, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23480 Skrevet Mars 18, 2012 Nogen så har et lager me bremserørsnipler + koningsverktøy jeg kan låne? ikkeno problem å kjøpe på biltema i morra men skulle hatt det idag... var så dum jeg trudde det bare var å skru av bremserørene fra bremsekraftforsterkeren, men de har nok stått der litt for lenge til det, og så var 11mm fastnøkkelen min skev i tilegg, så runda 2 av de før jeg merka noe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23481 Skrevet Mars 18, 2012 (endret) Ah, for et fortreffeligt ver! Men så va d store spm.. Tenkte meg ud, men trøkamel, eller turbofemmer? Edit: Blei turbofemmer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23482 Skrevet Mars 18, 2012 godt valg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23483 Skrevet Mars 18, 2012 Trøkamel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23484 Skrevet Mars 18, 2012 Lasse, om du klare å legga seteryggen lenger ned når du kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23485 Skrevet Mars 18, 2012 Angre meste på eg lånte meg garasje å stå å skru i, e jo flottaste vere heila heljå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23486 Skrevet Mars 18, 2012 Lasse, om du klare å legga seteryggen lenger ned når du kjøre? Lett å kjenna igjen, 2 øyenbryn og ei hua såvidt øve rattet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23487 Skrevet Mars 18, 2012 Lasse, om du klare å legga seteryggen lenger ned når du kjøre? Jadå det går nok. Eg liker å sitte behageligt derfor er ryggen litt lavere:) Kjenner eg er litt leie sutringå om kossen eg sitter prøv å tenk på noe annet;) det fina været feks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23488 Skrevet Mars 18, 2012 Er det lov å kjøre med skiltet i frontruta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23489 Skrevet Mars 18, 2012 Er det lov å kjøre med skiltet i frontruta? Nope. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23490 Skrevet Mars 19, 2012 da var det solgt, annonsen sier solgt! Ha, la ut feil link faktisk, va denna i Stavanger eg sogle på: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33548938 Petter klarte vel ikke holde seg lenger:p Ska prøva å oppføra meg, men Daniel komme her te helgå og då blir det ihvertfall ett hekkan å holda seg ittepå På tirsdag henge det ein OM606 i elefanten kan eg tenka meg Eg like måten du tenke på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23491 Skrevet Mars 19, 2012 Jadå det går nok. Eg liker å sitte behageligt derfor er ryggen litt lavere:) Kjenner eg er litt leie sutringå om kossen eg sitter prøv å tenk på noe annet;) det fina været feks. Haha, nærtagen blitt på dine gamle dager? Syns det e liga morsomt å se kver gang.. Såg deg på flyplassen av alle plasser igår.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23492 Skrevet Mars 19, 2012 Kommer Daniel nå til helgå? Sko ikke du ha barnaselskap då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23493 Skrevet Mars 19, 2012 Någen som har vært i Warszawa før eller? Bra by? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23494 Skrevet Mars 19, 2012 Haha, nærtagen blitt på dine gamle dager? Syns det e liga morsomt å se kver gang.. Såg deg på flyplassen av alle plasser igår.. Neidå ikke nærtagen i det heilatatt, men litt leie maset. Dokke høre aldri meg masa om at dåkke sitter så någen gamle kjærringer å kjører:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23495 Skrevet Mars 19, 2012 Neidå ikke nærtagen i det heilatatt, men litt leie maset. Dokke høre aldri meg masa om at dåkke sitter så någen gamle kjærringer å kjører:nana: Hahaha.. Nei det e sant.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23496 Skrevet Mars 19, 2012 Kommer Daniel nå til helgå? Sko ikke du ha barnaselskap då? Ja, og ja Prøva få te bremsing på søndagen då, for fredag og lørdag e blåst for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23497 Skrevet Mars 19, 2012 Jeg har aldri vært i Warsawa, men har vært i andre deler av Polen. God mat, godt øl, forfedelige veier og det henger fortsatt litt "Sovjet" igjen noen plasser. Engelskkunskapene er vell som i Frankrike og omegn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23498 Skrevet Mars 19, 2012 Ja, og ja Prøva få te bremsing på søndagen då, for fredag og lørdag e blåst for min del Ellers går du glipp av det, men det får vågå seg. Tror ikke min økonomi strekker til bremsing denne gang desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23499 Skrevet Mars 19, 2012 Ellers går du glipp av det, men det får vågå seg. Tror ikke min økonomi strekker til bremsing denne gang desverre. Kan jo ikkje gå glipp av det OM606 i full pøs innendørs e ikkje kver dag ein får hørra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23500 Skrevet Mars 19, 2012 Jeg har aldri vært i Warsawa, men har vært i andre deler av Polen. God mat, godt øl, forfedelige veier og det henger fortsatt litt "Sovjet" igjen noen plasser. Engelskkunskapene er vell som i Frankrike og omegn. Enig, unntatt maten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...