#23651 Skrevet Mars 26, 2012 Det va rundt i maranello, men eg tømte 2 giret hvertfall og litt av 3 så vett ikkje heilt kor fort eg kjørte. Hadde nok med å holde meg på veien. Rå lyd med v8 og 9000rpm! Då har du jo hørt på heila registeret og kjent draget, nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23652 Skrevet Mars 26, 2012 (endret) .................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23653 Skrevet Mars 26, 2012 God gammel tysk TV . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23654 Skrevet Mars 28, 2012 Om någen skulle trenge 16" felg med 4mm igjen på piggfrie vinterdekk: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=234646 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23655 Skrevet Mars 28, 2012 Robin: http://www.aftenbladet.no/nytte/livsstil/Tannlege-ber-snorkere-ta-kontakt-2949273.html#.T3LTdNnRYpo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23656 Skrevet Mars 28, 2012 Robin: http://www.aftenbladet.no/nytte/livsstil/Tannlege-ber-snorkere-ta-kontakt-2949273.html#.T3LTdNnRYpo Har også hørt rykter ifra ulike person at eg snorker men, siden dette e påstander eg selv iche kjenner meg igjen i så velger eg å overse disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23657 Skrevet Mars 28, 2012 Tingen er at jeg feks. kan sove så mye jeg vil jeg er alltid trøtt og har smerter i brystkassen på morran. Har meldt meg på. Sykehuset kunne ikke hjelpe meg, legen kunne ikke hjelpe meg og hals nese doc. kunne ikke hjelpe meg. Har sett dette med denne dingsen du få i kjeften før. Desverre på tysk men kjekt å se hvordan han sover MED dingsen og UTEN dings.: http://www.veoh.com/watch/v20912414m2H8mkdH?h1=sternTV+vom+08.12.2010%3A+Schnarchen edit: denne videon viser bare de første 5 min. så ikke mye å se her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23658 Skrevet Mars 28, 2012 0-200km/h på ca. 11 sek e jo greit i ein Golf 1 med TDI motor Ryke bittelitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23659 Skrevet Mars 28, 2012 heeekkan. den jekk godt ja!! men fy for ein fæle røyg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23660 Skrevet Mars 28, 2012 Robin: http://www.aftenbladet.no/nytte/livsstil/Tannlege-ber-snorkere-ta-kontakt-2949273.html#.T3LTdNnRYpo Absolutt verdt et forsøk:) Har vært igjennom sånn snorkeovervåkning ein gang allerede for någen år siden, då hadde eg pustestopp på opp t 57sek, hehe! Men hadde bra kvilepuls på 52 då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23661 Skrevet Mars 28, 2012 He kvilepuls på 36 når eg sove fant eg ud av.. hehe.. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23662 Skrevet Mars 28, 2012 Någen som kommer på ka de orginale 8x18 scirocco felgene heter de med mange vridde eiker? har lyst å bytte superleggera felgene i sånne. ble ikke fornøyd med looken de ga golfen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23663 Skrevet Mars 28, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=234522 disse er jo tøffe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23664 Skrevet Mars 28, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23665 Skrevet Mars 29, 2012 Någen som kommer på ka de orginale 8x18 scirocco felgene heter de med mange vridde eiker?har lyst å bytte superleggera felgene i sånne. ble ikke fornøyd med looken de ga golfen. Interlagos... Dukker opp nå og da både her, å på bukta til ok priser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23666 Skrevet Mars 29, 2012 Lasse. Bilen din var så nice hvorfor skal du ha nye felger? Hvis du googler verdens styggeste felger kommer sikkert bare bilder av disse geintergalaktikusguskises... Dont do it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23667 Skrevet Mars 29, 2012 Er som sagt ikke fornøyd med racinglooken. Interlagos ja det tror eg blir Nice. Takk Ole. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23668 Skrevet Mars 29, 2012 Er som sagt ikke fornøyd med racinglooken. Interlagos ja det tror eg blir Nice. Takk Ole. Drit i nye felgar, dei du har e sjefs! Bruk heller pengene på turbo te einseren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23669 Skrevet Mars 29, 2012 Sendte epost til Dekk1 Bryne, Sandnes Jæren, Forus etc. Skal vi se om jeg få samme pris alle steder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23670 Skrevet Mars 29, 2012 Sendte epost til Dekk1 Bryne, Sandnes Jæren, Forus etc. Skal vi se om jeg få samme pris alle steder Ka e det du ska ha pris på? Send ein mail te post@soladekk.no og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23671 Skrevet Mars 29, 2012 Takk, sendte epost til alle 7 Dekk1 som er i områden, Bil og Anleggsdekk og Vianor. Er der flere i områden? (søker litt på gulesider sjøl ) Sendt epost til dekkbutikken, dekksentralen, dekkmegler1, Saltvedt Auyogrip, dekkmann og "dekk og service" også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23672 Skrevet Mars 29, 2012 Drit i nye felgar, dei du har e sjefs! Bruk heller pengene på turbo te einseren Hadde ikke tenkt å bruke penger på det. Regner med å klare å bytte til meg ett sett.. OZ superleggera som er så sei nye vokser ikke akurat på trær;)u. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23673 Skrevet Mars 29, 2012 Hadde ikke tenkt å bruke penger på det. Regner med å klare å bytte til meg ett sett.. OZ superleggera som er så sei nye vokser ikke akurat på trær;)u. Dårlig deal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23674 Skrevet Mars 29, 2012 Hadde ikke tenkt å bruke penger på det. Regner med å klare å bytte til meg ett sett.. OZ superleggera som er så sei nye vokser ikke akurat på trær;)u. Downgrade 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23675 Skrevet Mars 29, 2012 Hjelper ikke at dokke seie de er gromme og tøffe eg Synst ikke de er penere av den grunn. kunne og tenkt meg å hatt litt høyere Et. Haster jo ikke er lenge til vinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...