#24001 Skrevet April 16, 2012 Petter surfe du forum i arbeidstiå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24002 Skrevet April 16, 2012 Vri det annerledes: Er du på jobb når du surfer forum? Evt jobber du i forumsurfetiå? Ellers høres det så negativt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24003 Skrevet April 16, 2012 E det TESS som e plasse å dra for nye bensinslanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24004 Skrevet April 16, 2012 Ja evt meca eller mekonomen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24005 Skrevet April 16, 2012 Ja evt meca eller mekonomen Ok, så du kan få akkurat den dimmen du ønske der også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24006 Skrevet April 16, 2012 Ok, så du kan få akkurat den dimmen du ønske der også? De har de vanligste dimensjonene på mekonomen verfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24007 Skrevet April 16, 2012 3 dager hjemma fra jobb / pappaperm så då har me jo tid te litt forum på dagtid igjen Fruen e vekkreist så då drive me å fylle på me litt tekniske kunnskaper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24008 Skrevet April 16, 2012 aldri mer mekonomen når jeg skal kjøpe brensinslanger!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24009 Skrevet April 16, 2012 Petter surfe du forum i arbeidstiå? Eg lever på internett i arbeidstia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24010 Skrevet April 16, 2012 aldri mer mekonomen når jeg skal kjøpe brensinslanger!!!!!! Noe galt med bensinslangene der? Var på Tess i sandnes idag, de har hvertfall 5,5mm bensinslange:P ville selge meg det som oljereturslange... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24011 Skrevet April 16, 2012 I dag på vei til jobb såg eg ikke mindre en 2stk golf 5. blodsenka med mercedes alphards hjul (skrives det sånn? ein sort og ein hvit begge var 5dørs. klubbfolk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24012 Skrevet April 17, 2012 Påmelding for kjøring på Rudskogen http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=235981 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24013 Skrevet April 17, 2012 Gralla me dagen Kjellemann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24014 Skrevet April 17, 2012 Noe galt med bensinslangene der?Var på Tess i sandnes idag, de har hvertfall 5,5mm bensinslange:P ville selge meg det som oljereturslange... Mer elendig service sga du lete lenge etter. Skulle ha 2 meter med 3 millimeter, 1 meter med 5 millimeter og 3 med 8 millimeter. Dette brukte han nesten 45 min på å finne, og så skulle jeg ha slangeklemmer til dette og da ble vist alt gale. Nye 15 min. Prisen på dette var nesten 1000kr og når jeg så på slangene og slangeklemmene så kunne jeg like sågreit kjøpt alt på biltema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24015 Skrevet April 17, 2012 Gralla me dagen Kjellemann! Gralla med dagen Pettemannen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24016 Skrevet April 17, 2012 Mer elendig service sga du lete lenge etter. Skulle ha 2 meter med 3 millimeter, 1 meter med 5 millimeter og 3 med 8 millimeter. Dette brukte han nesten 45 min på å finne, og så skulle jeg ha slangeklemmer til dette og da ble vist alt gale. Nye 15 min. Prisen på dette var nesten 1000kr og når jeg så på slangene og slangeklemmene så kunne jeg like sågreit kjøpt alt på biltema. Ehh, biltema sin bensinslange tåle faktisk ikkje bensin, eller diesel, eller noen ting, så det va nå greit du ikkje gjekk der på samme måte så vakuum slangane te Biltema ikkje tåle hverken trykk eller vakuum.... Ett par måneder så smuldre dei opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24017 Skrevet April 17, 2012 Bler isje någe Rudskogen på meg uansett fant eg ut! Me bler nybakte foreldre t denne lille karen sama helgå Litt tiligt å drassan med på treff itte ein dag hjemma me oss, hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24018 Skrevet April 17, 2012 Gralla me dagen Petter:) Har kjell og borsdag??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24019 Skrevet April 17, 2012 Kånå passe på an hjemma mens du e vekke ei litå helg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24020 Skrevet April 17, 2012 Ehh, biltema sin bensinslange tåle faktisk ikkje bensin, eller diesel, eller noen ting, så det va nå greit du ikkje gjekk der på samme måte så vakuum slangane te Biltema ikkje tåle hverken trykk eller vakuum.... Ett par måneder så smuldre dei opp! Har faktisk hørt d samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24021 Skrevet April 17, 2012 Som eg sa så får me an sama helgå så Rudskogen, så då vil eg gjerna ver me å hentan. Greit å ver 2 når an ska vennas t huset å den galna bikkjå me har fra før av:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24022 Skrevet April 17, 2012 Kånå passe på an hjemma mens du e vekke ei litå helg? Kåna? huff huff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24023 Skrevet April 17, 2012 Robin: http://www.aftenbladet.no/nytte/livsstil/Tannlege-ber-snorkere-ta-kontakt-2949273.html#.T3LTdNnRYpo Eg blei faktisk trukke ut t å ver me på dette forsøket:) Ska inn på lørdag og få tepasst ein sånnein dings! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24024 Skrevet April 17, 2012 Ehh, biltema sin bensinslange tåle faktisk ikkje bensin, eller diesel, eller noen ting, så det va nå greit du ikkje gjekk der på samme måte så vakuum slangane te Biltema ikkje tåle hverken trykk eller vakuum.... Ett par måneder så smuldre dei opp! Dette e et klassisk eksempel te koffor eg stille meg tvilsom te kvaliteten hos Biltema. Greit nok alt ekje sånn, men ein finne det gjerne ikkje ud før ein har prøvd. Begynne å bli ein del produkter som e bås der ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24025 Skrevet April 17, 2012 Bler isje någe Rudskogen på meg uansett fant eg ut! Me bler nybakte foreldre t denne lille karen sama helgå Litt tiligt å drassan med på treff itte ein dag hjemma me oss, hehe:p Stiligt.. ka hond e det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...